De uitblinkerlijst, top 100
donderdag 29 maart 2012 om 18:45
Bij deze begin ik een verkiezing. Ik ben benieuwd
Regels zijn simpel:
- Je mag alle mensen nomineren. De enige eis is dat ze iets geweldigs/groots/bijzonders gedaan moeten hebben en moeten uitblinken in hun gebied. Geef wel de reden voor nominatie op. Nieuw genomineerden komen standaard op plek 89
- De lijst staat (voorlopig) op willekeurige volgorde. Je mag mensen 1 plek omhoog of omlaag stemmen.
- Mensen die onder de 100 zakken worden uit de lijst gehaald (opnieuw nomineren mag altijd...)
1. Imelda Marcos.
2. Kant
3. Rose Totino ( uitvindster diepvriespizza)
4. Einstein
5. Aletta Jacobs
6. Mozart
7. Marie Curie
8. Bernard George Ziedses des Plantes (uitvinder verschillende (medische) technieken.
9. Lady Lovelace
10. Decartes
11. Cleopatra,
12. Robert Oppenheimer
13. Marie Curie
14. Mijn vriendje
15. Elisabeth I
16. Newton
17. Indira Gandhi
18. Leonardo da Vinci
19. Jeanne d'arc
20. Van Gogh
21. Brigitte Bardot
22. Tesla
23. Marylin Monroe,
24. Schopenhauer
25. Florence Nightingale,
26. Willem Kolf (bedenker kunstnier/dialyse)
27. Eleanor Roosevelt,
28. Freud
29. Virginia Apgar
30. Machiavelli
31. Rosalind Franklin
32 Darwin
33. Tabitha Babbit
34. Archimedes
35. Amy Johnson
36. Pythagoras
37. Maria Magdalena
38. Maradonna
39. Dolly Parton
40. Anky van Grunsven
41. John Stuart Mill
42. Margaret Mead,
43. Alex Graham Bell
44. Ruth Benedict,
45. Bach
46. Marie Colvin,
47. Schrodinger
48. Anna Politkovskaja,
49. Micheal Farraday
50.Astrid Lindgren,
51.Thomas Edison
52. Rosa Parks
53. Neelie Kroes
54. Johannes Wubbo Ockels
55. Ceasar
56. Coco Chanel
57. Friedrich Nietzsche
58. Agatha Crhistie
59. Kees Boeke
60. Harriet Tubman
61. Galileo Gallilei
62. Sojourner Truth
63. Karel Lucien Bonaparte
64.Susan B Anthony
65. Linnaeus
66. Harriet Beecher Stowe
67. Gregor Mendel
68. Tolkien
69. Martha Graham
70. Germaine Greer
71. Steve Jobs
72. Virginia Woolf
73. Adam
74. George Elliot
75. Florence Nightingale
76. Emily Dickinson
77. Koning Henry de achtste (van Engeland)
78.Henrietta Swan Leavitt
79. Bill Gates
80. Jacquetta van Luxemburg,
81. Mandela
82.Queen Elisabeth I,
83. Michael Jackson
84. Margeret of Anjou,
85. Harry Mulisch
86. Pauline Bonaparte,
87. Fourrier
88.Mary Shelley
89. Annemarie van Gaal
90 Pim Fortuyn
91 MEFS
92. Joop Zoetemelk
93. Dalai Lama,
94 Charly Chaplin
95. Mega Mindy
96. Hannah Arendt
97. Che Guevara
98.Fanny Blankers-Koen, atlete van de eeuw.
99. Johnny Depp
100. Condoleezza Rice
Uit de lijst: Arie Boomsma, Pieter van den Hoogenband, Birtig Prinz, Abraham Lincoln
Regels zijn simpel:
- Je mag alle mensen nomineren. De enige eis is dat ze iets geweldigs/groots/bijzonders gedaan moeten hebben en moeten uitblinken in hun gebied. Geef wel de reden voor nominatie op. Nieuw genomineerden komen standaard op plek 89
- De lijst staat (voorlopig) op willekeurige volgorde. Je mag mensen 1 plek omhoog of omlaag stemmen.
- Mensen die onder de 100 zakken worden uit de lijst gehaald (opnieuw nomineren mag altijd...)
1. Imelda Marcos.
2. Kant
3. Rose Totino ( uitvindster diepvriespizza)
4. Einstein
5. Aletta Jacobs
6. Mozart
7. Marie Curie
8. Bernard George Ziedses des Plantes (uitvinder verschillende (medische) technieken.
9. Lady Lovelace
10. Decartes
11. Cleopatra,
12. Robert Oppenheimer
13. Marie Curie
14. Mijn vriendje
15. Elisabeth I
16. Newton
17. Indira Gandhi
18. Leonardo da Vinci
19. Jeanne d'arc
20. Van Gogh
21. Brigitte Bardot
22. Tesla
23. Marylin Monroe,
24. Schopenhauer
25. Florence Nightingale,
26. Willem Kolf (bedenker kunstnier/dialyse)
27. Eleanor Roosevelt,
28. Freud
29. Virginia Apgar
30. Machiavelli
31. Rosalind Franklin
32 Darwin
33. Tabitha Babbit
34. Archimedes
35. Amy Johnson
36. Pythagoras
37. Maria Magdalena
38. Maradonna
39. Dolly Parton
40. Anky van Grunsven
41. John Stuart Mill
42. Margaret Mead,
43. Alex Graham Bell
44. Ruth Benedict,
45. Bach
46. Marie Colvin,
47. Schrodinger
48. Anna Politkovskaja,
49. Micheal Farraday
50.Astrid Lindgren,
51.Thomas Edison
52. Rosa Parks
53. Neelie Kroes
54. Johannes Wubbo Ockels
55. Ceasar
56. Coco Chanel
57. Friedrich Nietzsche
58. Agatha Crhistie
59. Kees Boeke
60. Harriet Tubman
61. Galileo Gallilei
62. Sojourner Truth
63. Karel Lucien Bonaparte
64.Susan B Anthony
65. Linnaeus
66. Harriet Beecher Stowe
67. Gregor Mendel
68. Tolkien
69. Martha Graham
70. Germaine Greer
71. Steve Jobs
72. Virginia Woolf
73. Adam
74. George Elliot
75. Florence Nightingale
76. Emily Dickinson
77. Koning Henry de achtste (van Engeland)
78.Henrietta Swan Leavitt
79. Bill Gates
80. Jacquetta van Luxemburg,
81. Mandela
82.Queen Elisabeth I,
83. Michael Jackson
84. Margeret of Anjou,
85. Harry Mulisch
86. Pauline Bonaparte,
87. Fourrier
88.Mary Shelley
89. Annemarie van Gaal
90 Pim Fortuyn
91 MEFS
92. Joop Zoetemelk
93. Dalai Lama,
94 Charly Chaplin
95. Mega Mindy
96. Hannah Arendt
97. Che Guevara
98.Fanny Blankers-Koen, atlete van de eeuw.
99. Johnny Depp
100. Condoleezza Rice
Uit de lijst: Arie Boomsma, Pieter van den Hoogenband, Birtig Prinz, Abraham Lincoln
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 29 maart 2012 om 19:07
quote:tzippa schreef op 29 maart 2012 @ 18:57:
Beetje dubbelop? Nu hebben we al 3 topics met hetzelfde onderwerp....3 zelfs?!? Ik werd gek van de afkeuringen van een zeker persoon. Dus dacht ik open een nieuw topic waar iedereen mag meebeslissen...
Beetje dubbelop? Nu hebben we al 3 topics met hetzelfde onderwerp....3 zelfs?!? Ik werd gek van de afkeuringen van een zeker persoon. Dus dacht ik open een nieuw topic waar iedereen mag meebeslissen...
donderdag 29 maart 2012 om 19:26
Ik nomineer mijzelf omdat bij bijdragen op dit forum onmisbaar voor de mensheid zijn. Mijn intelligentie, scherpzinnigheid en helder blik op de wereld, mijn intuïtie en empathische vermogens maken van mij niet alleen een zeer gewaarderde forummer, maar vooral en held voor deze wereld. Zonder mij, zou de wereld al lang ter onder zijn gegaan. Waarom denken jullie dat steeds het einde van de wereld verzet wordt? Juist, door mij.
donderdag 29 maart 2012 om 19:42
donderdag 29 maart 2012 om 19:43
quote:MEFS schreef op 29 maart 2012 @ 19:26:
Ik nomineer mijzelf omdat bij bijdragen op dit forum onmisbaar voor de mensheid zijn. Mijn intelligentie, scherpzinnigheid en helder blik op de wereld, mijn intuïtie en empathische vermogens maken van mij niet alleen een zeer gewaarderde forummer, maar vooral en held voor deze wereld. Zonder mij, zou de wereld al lang ter onder zijn gegaan. Waarom denken jullie dat steeds het einde van de wereld verzet wordt? Juist, door mij.Bij deze MEFS!
Ik nomineer mijzelf omdat bij bijdragen op dit forum onmisbaar voor de mensheid zijn. Mijn intelligentie, scherpzinnigheid en helder blik op de wereld, mijn intuïtie en empathische vermogens maken van mij niet alleen een zeer gewaarderde forummer, maar vooral en held voor deze wereld. Zonder mij, zou de wereld al lang ter onder zijn gegaan. Waarom denken jullie dat steeds het einde van de wereld verzet wordt? Juist, door mij.Bij deze MEFS!
donderdag 29 maart 2012 om 19:58
Ik nomineer mijzelf omdat bij bijdragen op dit forum onmisbaar voor de mensheid zijn. Mijn intelligentie, scherpzinnigheid en helder blik op de wereld, mijn intuïtie en empathische vermogens maken van mij niet alleen een zeer gewaarderde forummer, maar vooral en held voor deze wereld. Zonder mij, zou de wereld al lang ter onder zijn gegaan. Waarom denken jullie dat steeds het einde van de wereld verzet wordt? Juist, door mij.Mefs
Ik nomineer mijzelf omdat bij bijdragen op dit forum onmisbaar voor de mensheid zijn. Mijn intelligentie, scherpzinnigheid en helder blik op de wereld, mijn intuïtie en empathische vermogens maken van mij niet alleen een zeer gewaarderde forummer, maar vooral en held voor deze wereld. Zonder mij, zou de wereld al lang ter onder zijn gegaan. Waarom denken jullie dat steeds het einde van de wereld verzet wordt? Juist, door mij.Mefs
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 29 maart 2012 om 20:26
Ik nomineer mijzelf omdat bij bijdragen op dit forum onmisbaar voor de mensheid zijn. Mijn intelligentie, scherpzinnigheid en helder blik op de wereld, mijn intuïtie en empathische vermogens maken van mij niet alleen een zeer gewaarderde forummer, maar vooral en held voor deze wereld. Zonder mij, zou de wereld al lang ter onder zijn gegaan. Waarom denken jullie dat steeds het einde van de wereld verzet wordt? Juist, door mij.
Ik nomineer MEFS vanwege haar oneindige bescheidenheid en het verzetten van 2012!
Ik nomineer MEFS vanwege haar oneindige bescheidenheid en het verzetten van 2012!