Teennagels lakken?
zaterdag 31 maart 2012 om 15:32
Wat vinden jullie van gelakte teennagels?
Ik had van de week nieuwe schoenen gekocht, met een open voorkant. Ik leuk mijn nagels gelakt (niet overdreven of zo. Was heel licht, een beetje een parelachtige kleur)
Kijkt vriend me vervolgens raar aan : Wat heb jij nou gedaan?? Dat is hartstikke uit en ouderwets!! Waarom ga je in hemelsnaam je tenen lakken?
Ik gezegd dat ik dat gewoon leuk vind, en het lekker laten zitten
Maar nu dan toch de vraag... Wat vinden jullie er van?
Ik had van de week nieuwe schoenen gekocht, met een open voorkant. Ik leuk mijn nagels gelakt (niet overdreven of zo. Was heel licht, een beetje een parelachtige kleur)
Kijkt vriend me vervolgens raar aan : Wat heb jij nou gedaan?? Dat is hartstikke uit en ouderwets!! Waarom ga je in hemelsnaam je tenen lakken?
Ik gezegd dat ik dat gewoon leuk vind, en het lekker laten zitten
Maar nu dan toch de vraag... Wat vinden jullie er van?
zaterdag 31 maart 2012 om 15:35
zaterdag 31 maart 2012 om 15:36
zaterdag 31 maart 2012 om 15:37
Ik lak ze ook altijd. Ik heb hele lelijke ribbelnagels van mezelf en mijn ene teennagel is momenteel blauw vanwege te kleine schoenen die ik pas aan had.
Met lak ziet t er bij mij een stuk verzorgder uit.
Mijn vriend vindt het ook wel leuk. Het valt hem in ieder geval op als ik weer een nieuw kleurtje heb.
Met lak ziet t er bij mij een stuk verzorgder uit.
Mijn vriend vindt het ook wel leuk. Het valt hem in ieder geval op als ik weer een nieuw kleurtje heb.
zaterdag 31 maart 2012 om 15:39
quote:belle1234 schreef op 31 maart 2012 @ 15:36:
Ik vond het ook vreemd
Had speciaal mijn nagels gelakt voor bij de nieuwe schoenen.
En toen ik vroeg wat hij van mijn schoenen vond was het : Superleuk!! Alleen jammer van die nagellak, die had je dr beter af kunnen halen
Nou zeg, wat een rare reactie van hem
Lekker lakken hoor, staat hartstikke leuk! En volgende keer lekker knalblauw ofzo
Ik vond het ook vreemd
Had speciaal mijn nagels gelakt voor bij de nieuwe schoenen.
En toen ik vroeg wat hij van mijn schoenen vond was het : Superleuk!! Alleen jammer van die nagellak, die had je dr beter af kunnen halen
Nou zeg, wat een rare reactie van hem
Lekker lakken hoor, staat hartstikke leuk! En volgende keer lekker knalblauw ofzo
Always look on the bright side of life
zaterdag 31 maart 2012 om 15:43