Teennagels lakken?
zaterdag 31 maart 2012 om 15:32
Wat vinden jullie van gelakte teennagels?
Ik had van de week nieuwe schoenen gekocht, met een open voorkant. Ik leuk mijn nagels gelakt (niet overdreven of zo. Was heel licht, een beetje een parelachtige kleur)
Kijkt vriend me vervolgens raar aan : Wat heb jij nou gedaan?? Dat is hartstikke uit en ouderwets!! Waarom ga je in hemelsnaam je tenen lakken?
Ik gezegd dat ik dat gewoon leuk vind, en het lekker laten zitten
Maar nu dan toch de vraag... Wat vinden jullie er van?
Ik had van de week nieuwe schoenen gekocht, met een open voorkant. Ik leuk mijn nagels gelakt (niet overdreven of zo. Was heel licht, een beetje een parelachtige kleur)
Kijkt vriend me vervolgens raar aan : Wat heb jij nou gedaan?? Dat is hartstikke uit en ouderwets!! Waarom ga je in hemelsnaam je tenen lakken?
Ik gezegd dat ik dat gewoon leuk vind, en het lekker laten zitten
Maar nu dan toch de vraag... Wat vinden jullie er van?
zaterdag 31 maart 2012 om 15:51
ouderwets? nou ik geloof dat jou vriend zelf een beetje ouderwets is. Mss ziet hij stiekem de tenen van zijn oma of moeder voor zich, met een parelmoer kleurtje erop, ik weet het niet.
Ik heb echt het hele jaar door fuchsia roze op mijn teennagels en voel me zelfs naakt als ik het een keertje vergeet/geen tijd heb.
Ik vind juist open schoenen/slippers en dan van die lelijke ruwe en onverzorgde nagels altijd niet kunnen. Ik denk dan, doe er eens wat aan.
Ik heb echt het hele jaar door fuchsia roze op mijn teennagels en voel me zelfs naakt als ik het een keertje vergeet/geen tijd heb.
Ik vind juist open schoenen/slippers en dan van die lelijke ruwe en onverzorgde nagels altijd niet kunnen. Ik denk dan, doe er eens wat aan.
zaterdag 31 maart 2012 om 15:53
Hahaha oh dat klinkt echt als iets wat van mijn vriend had kunnen komen. Die vind nagellak sowieso maar raar. Je gaat toch niet je nagels verven? Dat snaptie gewoon niet hahaha.
Maar serieus, echt doen hoor! Ik vind het namelijk gewoon echt heel lelijk als mensen open schoenen dragen zonder nagellak. Dat is bijna hetzelfde als een korte broek dragen en je benen niet scheren in mijn ogen.
Maar serieus, echt doen hoor! Ik vind het namelijk gewoon echt heel lelijk als mensen open schoenen dragen zonder nagellak. Dat is bijna hetzelfde als een korte broek dragen en je benen niet scheren in mijn ogen.
zaterdag 31 maart 2012 om 15:55
quote:kraaltje1 schreef op 31 maart 2012 @ 15:51:
ouderwets? nou ik geloof dat jou vriend zelf een beetje ouderwets is. Mss ziet hij stiekem de tenen van zijn oma of moeder voor zich, met een parelmoer kleurtje erop, ik weet het niet.
Misschien was het dan toch het kleurtje Zag hij idd oma voeten voor zich
Parelkleurig is mss ook wel wat ouderwets? Vergeleken met andere kleuren?
Tis niet de eerste keer dat hij mijn tenen ziet, en heb nooit commentaar gehad op roze/paars/zwart/groen etc
Misschien was het dan toch het kleurtje Zag hij idd oma voeten voor zich
Tis niet de eerste keer dat hij mijn tenen ziet, en heb nooit commentaar gehad op roze/paars/zwart/groen etc
zaterdag 31 maart 2012 om 16:17
quote:nouschi schreef op 31 maart 2012 @ 16:14:
Ik ken niet veel vrouwen die níet hun teennagels lakken.
Mijn voetballende schoonzus...die dan ook nog vaak een lilleke bloeduitstorting heeft aan haar grote teennagel (die al bobbelig en rommelig is door de voetbalschoenen)
Ik zeg,glad vijlen en een lakje erop!
Ik ken niet veel vrouwen die níet hun teennagels lakken.
Mijn voetballende schoonzus...die dan ook nog vaak een lilleke bloeduitstorting heeft aan haar grote teennagel (die al bobbelig en rommelig is door de voetbalschoenen)
Ik zeg,glad vijlen en een lakje erop!
zaterdag 31 maart 2012 om 16:20
zaterdag 31 maart 2012 om 16:43
Ik heb ook wel parelmoer nagellak. En knal rood en doorzichtig en oranje. En zo kan ik nog wel even door gaan. Op dit moment heb ik lila op mijn teen nagels zitten met glitters. Ik voel me juist kaal als ik in slippers of open schoentjes loop zonder nagel lak op mijn teen nagels. Zelfs in de winter heb ik er nog de grootste hobby aan om mijn voeten te verwennen en om op de nagels een leuk kleurtje te doen. Niemand die het dan ziet , maar ik vind het zelf gewoon leuk om er mee bezig te zijn. En wat mijn vent er van vind dat laat me koud. Van hem hoeft het allemaal niet zo denk ik. Maar dat zal dan wel het verschil zijn tussen manen en vrouwen.Kortom ik vind gelakte nagels mooi ook van de tenen en ook bij andere vrouwen vind ik het leuk staan.
zaterdag 31 maart 2012 om 16:46
Ik vind ongelakte nagel vaak heel lelijk. Er zijn maar weinig mensen met van nature mooie teennagels.
Mijn nagels zijn altijd gelakt. Vond het vreselijk toen ik in het ziekenhuis kwam te liggen (omdat ik werd ingeleid) en ze vroegen of ik het eraf kon halen. Mijn zus is toen moeten komen om alles netjes eraf te halen. De dag na de bevalling zat ze ze naast mijn ziekenhuisbed weer te lakken
Mijn nagels zijn altijd gelakt. Vond het vreselijk toen ik in het ziekenhuis kwam te liggen (omdat ik werd ingeleid) en ze vroegen of ik het eraf kon halen. Mijn zus is toen moeten komen om alles netjes eraf te halen. De dag na de bevalling zat ze ze naast mijn ziekenhuisbed weer te lakken
zaterdag 31 maart 2012 om 16:51
Ik vind het leuk, lekker zomers. Wel een voorwaarde dat de rest van de voeten ook netjes verzorgd is, geen onverzorgde dikke brokkelige stukken eelt of grauwe randen, dan vind ik het niet leuk.
en de nagelak moet niet bladeren, dus wel zo vaak als nodig een nieuw lakje er op.
Ik heb mijn teennagels ook weer gelakt, voetjes netjes verzorgd, laat de zomer maar komen. (trouwens in de winter doe ik het ook meestal)
en de nagelak moet niet bladeren, dus wel zo vaak als nodig een nieuw lakje er op.
Ik heb mijn teennagels ook weer gelakt, voetjes netjes verzorgd, laat de zomer maar komen. (trouwens in de winter doe ik het ook meestal)