Mode & Beauty alle pijlers

Teennagels lakken?

31-03-2012 15:32 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van gelakte teennagels?

Ik had van de week nieuwe schoenen gekocht, met een open voorkant. Ik leuk mijn nagels gelakt (niet overdreven of zo. Was heel licht, een beetje een parelachtige kleur)

Kijkt vriend me vervolgens raar aan : Wat heb jij nou gedaan?? Dat is hartstikke uit en ouderwets!! Waarom ga je in hemelsnaam je tenen lakken?

Ik gezegd dat ik dat gewoon leuk vind, en het lekker laten zitten :P

Maar nu dan toch de vraag... Wat vinden jullie er van?
Ik heb ook altijd nagellak op mn tenen hoor.. Oudroze momenteel!

Zonder vind ik echt lelijk
Internagelaktisch
Ja eigenlijk wel he? Niemand die het stom vind tot nu toe
Nee joh, je vriend loopt zelf achter. Je ziet het superveel, zeker met felle kleurtjes als blauw, oranje-roze en dergelijke.
ouderwets? nou ik geloof dat jou vriend zelf een beetje ouderwets is. Mss ziet hij stiekem de tenen van zijn oma of moeder voor zich, met een parelmoer kleurtje erop, ik weet het niet.

Ik heb echt het hele jaar door fuchsia roze op mijn teennagels en voel me zelfs naakt als ik het een keertje vergeet/geen tijd heb.

Ik vind juist open schoenen/slippers en dan van die lelijke ruwe en onverzorgde nagels altijd niet kunnen. Ik denk dan, doe er eens wat aan.
Hahaha oh dat klinkt echt als iets wat van mijn vriend had kunnen komen. Die vind nagellak sowieso maar raar. Je gaat toch niet je nagels verven? Dat snaptie gewoon niet hahaha.

Maar serieus, echt doen hoor! Ik vind het namelijk gewoon echt heel lelijk als mensen open schoenen dragen zonder nagellak. Dat is bijna hetzelfde als een korte broek dragen en je benen niet scheren in mijn ogen.
quote:kraaltje1 schreef op 31 maart 2012 @ 15:51:

ouderwets? nou ik geloof dat jou vriend zelf een beetje ouderwets is. Mss ziet hij stiekem de tenen van zijn oma of moeder voor zich, met een parelmoer kleurtje erop, ik weet het niet.

Misschien was het dan toch het kleurtje Zag hij idd oma voeten voor zich :P Parelkleurig is mss ook wel wat ouderwets? Vergeleken met andere kleuren?

Tis niet de eerste keer dat hij mijn tenen ziet, en heb nooit commentaar gehad op roze/paars/zwart/groen etc :P
Is juist hip gelakte nagels...
Mijne zijn zowel zomers als swinters vrolijk in een rood of roze tibt gelakt. Ik wordt er vrolijk van
Ik ken niet veel vrouwen die níet hun teennagels lakken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Niks ouderwets,haske hipperwets!

Ik heb vaak parelmoer of zilver of knalpaars
Mijn nagels zijn ook altijd gelakt Voel me naakt zonder. In open schoenen is het voor mijzelf echt een must.
quote:nouschi schreef op 31 maart 2012 @ 16:14:

Ik ken niet veel vrouwen die níet hun teennagels lakken.

Mijn voetballende schoonzus...die dan ook nog vaak een lilleke bloeduitstorting heeft aan haar grote teennagel (die al bobbelig en rommelig is door de voetbalschoenen)

Ik zeg,glad vijlen en een lakje erop!
En ik vind parelmoer juist smaakvol, niet ouderwets.

al lees ik dat anderen daar hier dus anders over denken.
Ik heb lelijke nagels en moet ze dus wel lakken nu heb ik er zilvergrijs opzitten. French manicure vind ik ook erg mooi..maar dus niet bij mijn nagels.

Dus is niet ouderwets.. Maar kies zelf wel voor knalkleurtjes , ms vind hij de kleur minder??
ik vind felle kleuren wel het mooiste staan bij mij.

en mijn partner heeft mijn teennagels wel gelakt een keer..

wat ik wel lief vond..
Ik als tomboy sportieveling vond het ook altijd belachelijk, lelijk en raar. Maar ik ben helemaal om! Fuchsia of mooi donkerrood, en vind het vooral ook leuk om te doen!

Je vriend moet er gewoon even aan wennen
Ik heb in de lente en zomer ook altijd gelakte teennagels. Ik doe geen peeptoes aan zonder!
Ik heb ook wel parelmoer nagellak. En knal rood en doorzichtig en oranje. En zo kan ik nog wel even door gaan. Op dit moment heb ik lila op mijn teen nagels zitten met glitters. Ik voel me juist kaal als ik in slippers of open schoentjes loop zonder nagel lak op mijn teen nagels. Zelfs in de winter heb ik er nog de grootste hobby aan om mijn voeten te verwennen en om op de nagels een leuk kleurtje te doen. Niemand die het dan ziet , maar ik vind het zelf gewoon leuk om er mee bezig te zijn. En wat mijn vent er van vind dat laat me koud. Van hem hoeft het allemaal niet zo denk ik. Maar dat zal dan wel het verschil zijn tussen manen en vrouwen.Kortom ik vind gelakte nagels mooi ook van de tenen en ook bij andere vrouwen vind ik het leuk staan.
Ik vind ongelakte nagel vaak heel lelijk. Er zijn maar weinig mensen met van nature mooie teennagels.

Mijn nagels zijn altijd gelakt. Vond het vreselijk toen ik in het ziekenhuis kwam te liggen (omdat ik werd ingeleid) en ze vroegen of ik het eraf kon halen. Mijn zus is toen moeten komen om alles netjes eraf te halen. De dag na de bevalling zat ze ze naast mijn ziekenhuisbed weer te lakken
Mensen die denken dat gelakte teennagels ouderwets zijn, zijn zoooo 2011 :P
's Zomers altijd gelakte teennagels.

Maar nooit gelakte vingernagels, dat vind ik lelijk
Haha, wat grappig!
Ik vind het leuk, lekker zomers. Wel een voorwaarde dat de rest van de voeten ook netjes verzorgd is, geen onverzorgde dikke brokkelige stukken eelt of grauwe randen, dan vind ik het niet leuk.

en de nagelak moet niet bladeren, dus wel zo vaak als nodig een nieuw lakje er op.

Ik heb mijn teennagels ook weer gelakt, voetjes netjes verzorgd, laat de zomer maar komen. (trouwens in de winter doe ik het ook meestal)
Uit en ouderwets? Verzorgd bedoel je! Ik ga nooit zonder niet gelakte teennagels de deur uit, ziet er toch niet uit!
Kreeg er zo`n zin in, ben meteen m`n nagels gaan lakken ;)

(ben er alleen nooit zo goed in om t netjes bij te houden, daarom lak ik ze niet zo vaak)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven