Mode & Beauty alle pijlers

Teennagels lakken?

31-03-2012 15:32 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van gelakte teennagels?

Ik had van de week nieuwe schoenen gekocht, met een open voorkant. Ik leuk mijn nagels gelakt (niet overdreven of zo. Was heel licht, een beetje een parelachtige kleur)

Kijkt vriend me vervolgens raar aan : Wat heb jij nou gedaan?? Dat is hartstikke uit en ouderwets!! Waarom ga je in hemelsnaam je tenen lakken?

Ik gezegd dat ik dat gewoon leuk vind, en het lekker laten zitten :P

Maar nu dan toch de vraag... Wat vinden jullie er van?
Ik vind het mooi en verzorgd. Zeker met een open schoentje. Gewoon doen dus.
Ik heb van de week mijn teennagels knalblauw gelakt.

Lekker vrolijk!

En als het eraf gaat dan komt er weer een nieuw kleurtje op.

Hoezo ouderwets? Bedoelde hij de kleur soms?
niks mis mee toch..
Ik doe dat altijd! Helemaal niks ouderwets hoor. Ik vind het veel mooier staan bij open schoenen. Ik heb bijv. een kalknagel en met nagellak zie je die dus lekker niet..

Er zijn zoveel leuke kleurtjes...
Ongelakte nagels in een open schoentje staat pas raar.

Een glansje met of zonder kleur staat toch veel netter?

Vind de reactie van je vriend trouwens bijzonder. Teennagels, waar hebben we het over...
Always look on the bright side of life
Nee. Ik vroeg ook : Wat is er mis mee dan? Vind je de kleur niet mooi?

En toen was het : Nee daar ligt het niet aan. Mooi voor op je vingers... maar je gaat toch niet je tenen lakken? Het zijn ténen!!

Ik nog gezegd : Ja, en? Er zitten toch ook nagels op..?
Heel leuk. Vooral in de zomer. Ze zijn nu bij mij felgroen want ik was laatst op vakantie. Vaak heb ik ook french of roze, fel of zachter. Rood doe ik ook. Ik ben pro nagelak op tenen, zeker als je veel open schoenen draagt.
Ik vind het juist altijd erg gezellig staan al die kleurtjes! Ik lak er persoonlijk dus ook behoorlijk op los, in alle kleuren van de regenboog. Heb anders van die saaie, bleke voeten...

Wat nak zegt, het staat gewoon mooi en verzorgd. Niets ouderwets aan!
Ik vond het ook vreemd :(

Had speciaal mijn nagels gelakt voor bij de nieuwe schoenen.

En toen ik vroeg wat hij van mijn schoenen vond was het : Superleuk!! Alleen jammer van die nagellak, die had je dr beter af kunnen halen
Ik lak ze ook altijd. Ik heb hele lelijke ribbelnagels van mezelf en mijn ene teennagel is momenteel blauw vanwege te kleine schoenen die ik pas aan had.

Met lak ziet t er bij mij een stuk verzorgder uit.

Mijn vriend vindt het ook wel leuk. Het valt hem in ieder geval op als ik weer een nieuw kleurtje heb.
Ik heb het er ook mooi op laten zitten hoor Vind het zelf ook verzorgder. Anders heb je van die ''saaie'' kleurloze voeten.

Maakt mij niet zo uit dat het er minder natuurlijk uit ziet.
quote:belle1234 schreef op 31 maart 2012 @ 15:36:

Ik vond het ook vreemd :(

Had speciaal mijn nagels gelakt voor bij de nieuwe schoenen.

En toen ik vroeg wat hij van mijn schoenen vond was het : Superleuk!! Alleen jammer van die nagellak, die had je dr beter af kunnen halen

Nou zeg, wat een rare reactie van hem

Lekker lakken hoor, staat hartstikke leuk! En volgende keer lekker knalblauw ofzo
Ben dus niet de enige teennagellakker hier
Ouderwets? Tssssssk je vriend is zelluf ouderwets
ik heb altijd gelakte teennagels anders is het ook zo saai, helemaal als je open schoenen draagt
@flowerspowers : haha, of gewoon knalrood (met glittertjes )
quote:belle1234 schreef op 31 maart 2012 @ 15:39:

Ben dus niet de enige teennagellakker hier nope, mijn vriend vind het juist leuk en verzorgd als ze gelakt zijn..
Zelfs french manicure kan je op je tenen doen TO. Zou dat eens doen om hem te treiteren
Ik heb altijd een kleurtje op m'n teennagels, leuk juist!
Ouderwets? Echt waar?

Ik heb mijn teennagels altijd gelakt. Of het nu zomer of winter is. Houd het ook netjes bij.

Vind het mooi en verzorgd.
@star haha, zit nou stiekem wel te lachen. Als hij straks terugkomt van zijn werk zal ik hem eens vertellen dat ik het ff nagevraagd heb, en dat híj de gene is die ouderwets is :P
Ik lak mijn teennagels zomer en winter met vuurrode lak, lekker fleurig!
Ik heb vaak zwart met glittertjes in de zomer. Staat zo mooi bij bruine voeten. Mijn man vraagt altijd of ik mijn voeten niet moet wassen, ze zien er zo vies uit. Ja Daaaag zeg ik dan, ik vind het mooi. :-)
Belle laat je vriend deze reacties lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven