wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
zaterdag 31 maart 2012 om 20:36
hallo allemaal!
Was leuk op de crea beurs en ook leuke dingen gekocht. Ben thuis gebracht waardoor ik ook nog even naar het winkel centrum kon hier. Fijn want wilde nieuwe bewaardoosjes kopen voor dingen die ik op de beurs gekocht had.
Het eten met Pasen neemt steeds meer vorm aan. Heb wel besloten wat meer dingen kant en klaar te kopen omdat ik toch wel erg moe ben de laatste tijd en ik erg in de stress raak als ik dingen niet kan overzien en als ik te veel hooi op mijn vork neem overzie ik het dus niet meer met het gevolg een paniek aanval.
Zit nu lekker op de bank te niksen. Zo nog even wat kaartjes maken.
Was leuk op de crea beurs en ook leuke dingen gekocht. Ben thuis gebracht waardoor ik ook nog even naar het winkel centrum kon hier. Fijn want wilde nieuwe bewaardoosjes kopen voor dingen die ik op de beurs gekocht had.
Het eten met Pasen neemt steeds meer vorm aan. Heb wel besloten wat meer dingen kant en klaar te kopen omdat ik toch wel erg moe ben de laatste tijd en ik erg in de stress raak als ik dingen niet kan overzien en als ik te veel hooi op mijn vork neem overzie ik het dus niet meer met het gevolg een paniek aanval.
Zit nu lekker op de bank te niksen. Zo nog even wat kaartjes maken.
zaterdag 31 maart 2012 om 20:59
Leuk Ieb, waar was die beurs? Als ik op zo'n beurs loop moet ik me altijd inhouden qua kopen. Ter plekke verzin ik dan weer een nieuwe hobby. Ik vind het quilten nog steeds erg leuk om te doen. Ben vorige week naar een cursus beren maken geweest. Het zijn maar een paar lessen. Ook weer een dure hobby. Ik zag op een site dat die mohair 100 euro per meter is. Gelukkig 1.40 m breed dus uit een stukje haal je wel een aardig beertje
zaterdag 31 maart 2012 om 21:19
Thanks Watervrouw, ziet er leuk uit.
Ik ben happy... voel me soms echt 'gereset' als ik bij deze vriendin vandaan kom. In positieve zin dus. Alles weer even in een ander daglicht.
Had haar al lang niet gezien en ook haar huis nog niet gezien (waar ze toch al een tijd woont). Erg leuk huis.
En het was er volgens mij wel 10 graden warmer dan hier
Ik ben happy... voel me soms echt 'gereset' als ik bij deze vriendin vandaan kom. In positieve zin dus. Alles weer even in een ander daglicht.
Had haar al lang niet gezien en ook haar huis nog niet gezien (waar ze toch al een tijd woont). Erg leuk huis.
En het was er volgens mij wel 10 graden warmer dan hier
zaterdag 31 maart 2012 om 21:55
ikbenikenbenertrotsop
cool joh
dat je na rijswijk bent geweest ik wou er ook heen!
wat voor hobby doe jij allemaal
ik maak labels en ben past begonnen met art journaling.
en doe aan postcrossing
Moonlight82
fijn dat zo gezellige heb gehad bij je vriendin.
ga je nog iets leuks doen morgen of lekker gegenieten.
cool joh
dat je na rijswijk bent geweest ik wou er ook heen!
wat voor hobby doe jij allemaal
ik maak labels en ben past begonnen met art journaling.
en doe aan postcrossing
Moonlight82
fijn dat zo gezellige heb gehad bij je vriendin.
ga je nog iets leuks doen morgen of lekker gegenieten.
zaterdag 31 maart 2012 om 22:44
ow wat toevallig! Ik doe aan kaarten maken en scrapboeken. Art journaling? Ga straks eens kijken wat dat eigenlijk is!
Ik wil even mijn vreugde delen. Na het overlijden van mijn moeder hebben mijn zussen en ik hun trouwringen om laten smelten. We hebben daarvan 3 dezelfde soort ringen laten maken en er een echt briljantje in laten zetten. Helaas na een paar jaar ben ik hem kwijt geraakt. Heel vaak gedroomd dat ik de ring vond. Soms wist ik bij het wakker worden nog waar en wilde ik uit bed maar nog voordat ik mijn bed uit was wist ik niet meer waar hij lag.
Met de verhuizing had ik verwacht hem te vinden maar helaas. Heb er vele tranen om gelaten en het stak elke keer als ik de ring zag bij mijn zussen.
Vanavond wilde ik op zolder kijken voor wat paasspullen. Dit klinkt misschien vreemd maar zodra ik op zolder was ging mijn hart sneller kloppen en kreeg ik het gevoel dat er iets te gebeuren stond. Ik ben in dozen gaan kijken naar de paasspullen maar kwam een doos met tassen tegen. Natuurlijk zitten de paasspullen er niet in maar ik zweer je er was iets in me wat zei dat ik in die tassen moest zoeken. De tweede tas wilde ik over slaan, een grote rugzak te onwaarschijnlijk maar toch gekeken. Een vakje waarvan de rits nog open staat kan ik overslaan. Maar ach ik ben nu toch bezig dus ik steek mijn hand erin. Ik voel iets en van pure schik laat ik het vallen. Voelde ik dat goed? Kan dit waar zijn? Is dit een wel heel erg echte droom? Nee het is mijn ring!
Nou meiden ik keek er zeker 2 volle minuten naar om vervolgens zowel te gaan gillen: ik heb mijn ring, ik heb mijn ring, ik heb mijn ring als huilen tegelijk. Ben gelijk naar beneden gehold en iedereen gebeld die het horen wilden. En nu... nu zit ik op de bank te grienen. Meer dan 4 jaar zonder ring. En nu als een wonder gevonden.
Ik wil even mijn vreugde delen. Na het overlijden van mijn moeder hebben mijn zussen en ik hun trouwringen om laten smelten. We hebben daarvan 3 dezelfde soort ringen laten maken en er een echt briljantje in laten zetten. Helaas na een paar jaar ben ik hem kwijt geraakt. Heel vaak gedroomd dat ik de ring vond. Soms wist ik bij het wakker worden nog waar en wilde ik uit bed maar nog voordat ik mijn bed uit was wist ik niet meer waar hij lag.
Met de verhuizing had ik verwacht hem te vinden maar helaas. Heb er vele tranen om gelaten en het stak elke keer als ik de ring zag bij mijn zussen.
Vanavond wilde ik op zolder kijken voor wat paasspullen. Dit klinkt misschien vreemd maar zodra ik op zolder was ging mijn hart sneller kloppen en kreeg ik het gevoel dat er iets te gebeuren stond. Ik ben in dozen gaan kijken naar de paasspullen maar kwam een doos met tassen tegen. Natuurlijk zitten de paasspullen er niet in maar ik zweer je er was iets in me wat zei dat ik in die tassen moest zoeken. De tweede tas wilde ik over slaan, een grote rugzak te onwaarschijnlijk maar toch gekeken. Een vakje waarvan de rits nog open staat kan ik overslaan. Maar ach ik ben nu toch bezig dus ik steek mijn hand erin. Ik voel iets en van pure schik laat ik het vallen. Voelde ik dat goed? Kan dit waar zijn? Is dit een wel heel erg echte droom? Nee het is mijn ring!
Nou meiden ik keek er zeker 2 volle minuten naar om vervolgens zowel te gaan gillen: ik heb mijn ring, ik heb mijn ring, ik heb mijn ring als huilen tegelijk. Ben gelijk naar beneden gehold en iedereen gebeld die het horen wilden. En nu... nu zit ik op de bank te grienen. Meer dan 4 jaar zonder ring. En nu als een wonder gevonden.
zaterdag 31 maart 2012 om 22:46
Heb alleen de laatste posts gelezen, het was teveel om terug te kijken. Geen zin in nu.
IBI, klinkt als een leuke dag!
Wij zijn lekker een dagje op stap geweest. Vanmorgen naar Kom in de kas. Was wel leuk, maar ik kreeg het erg benauwd in het kweekgedeelte, de luchtvochtigheid is erg hoog.
Daarna naar een indoor speeltuin met Leentje. Die heeft zich opperbest vermaakt. Ze is kennelijk te groot voor het peuter- en kleuterdeel en klauterde zonder angst tussen alle grote kinderen door. Stoere dame.
Vanavond nog even gegeten bij schoonouders, hun tv deed het niet, man moest ernaar kijken.
En nu lekker lui in bed. Redelijk gegeten vandaag en (nog) niet gespuugd. Hopelijk blijft dat zo.
IBI, klinkt als een leuke dag!
Wij zijn lekker een dagje op stap geweest. Vanmorgen naar Kom in de kas. Was wel leuk, maar ik kreeg het erg benauwd in het kweekgedeelte, de luchtvochtigheid is erg hoog.
Daarna naar een indoor speeltuin met Leentje. Die heeft zich opperbest vermaakt. Ze is kennelijk te groot voor het peuter- en kleuterdeel en klauterde zonder angst tussen alle grote kinderen door. Stoere dame.
Vanavond nog even gegeten bij schoonouders, hun tv deed het niet, man moest ernaar kijken.
En nu lekker lui in bed. Redelijk gegeten vandaag en (nog) niet gespuugd. Hopelijk blijft dat zo.
zaterdag 31 maart 2012 om 22:49
Fijn Moon. Kun je het contact niet een beetje warm houden? Mensen waar je goed mee overweg kunt zijn zo belangrijk.
Mirster,leuk, postcrossing heb ik ook een tijdje gedaan. Heel leuke vriendschap aan overgehouden aan een meisje uit Finland. We stuurden elkaar van alles over een weer.
Wat is journaling?
Mirster,leuk, postcrossing heb ik ook een tijdje gedaan. Heel leuke vriendschap aan overgehouden aan een meisje uit Finland. We stuurden elkaar van alles over een weer.
Wat is journaling?