postcoïtale sigaret...

31-03-2012 22:54 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die smaakt altijd zo lekker, zijn er meerdere viva forumster die mijn genot delen (de sigaret dan) ?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Vroeger was ik de roker in bed met een non-smoker. Ik wilde dan nog wel 's een sigaret opsteken (in bed, jawel), maar moest met allemacht dan proberen niet een enorme hoestbui te krijgen.

Nu ik gestopt ben met roken mis ik er helemaal niks aan. Wat ik nu wel lekker vind is samen met mijn vriend in bed een fles wijn opentrekken.
@Ladytruckster: ik zorg er wel voor dat ik (ervoor en) daarna niet naar nicotine ruik (vind ik ook goor voor een nietrokende partner namelijk) en daarna kan je ook lekker tegen elkaar aan in slaap vallen, hoor

Als roker pas je je dan sowieso al aan in een nietrokershuis en aan een nietrokende partner.. en dat gold met deze "scharrel" ook voor zijn etens-, seks- en slaaptijden..

En soms heb je seks op een ander tijdstip, is het nog helemaal geen slaaptijd of wil ik dan juist expres nog helemaal niet in slaap vallen, maar bewust nagenieten. Liefst samen, ja.. tis natuurlijk fijner als je nog tegen elkaar aan ligt te kletsen of nagenieten, maar een man die als een blok in slaap valt direct na "de daad" vind ik juist een afknapper..

Zo zie je: smaken verschillen (gelukkig maar!).. ook daarin is het handiger als eea matcht
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven