Cupcake maker

01-04-2012 19:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand ervaringen heeft met een zogenaamde cupcakemaker. Ik zag ze bij de action staan van home essentials, ben nog aan het twijfelen of ik er een zal halen. Kunnen jullie me helpen?
mag ik hier trouwens wel merken noemen?
Ik ben benieuwd wat je overweging zou zijn om zo'n groot ding te kopen? Oprecht hoor!
Ik zou gewoon zo'n cupcake / muffin blik kopen van E4,59, ook bij Action!!
Een vriendin heeft zo'n ding en de cacejes worden perfect, zij heeft echter wel een duurdere van een echt merk, maar of dat verschil maakt...
Op zich wel weer handig dat je niet je hele oven aan hoeft te slingeren!

TO, er staan diverse CCM op Marktplaats!
Overigens zijn cupcakes uit, cakepops is wat de klok slaat!!
Ik heb een bakblik voor die dingen en dan worden ze ook perfect!
quote:SeptemberGirl schreef op 01 april 2012 @ 20:07:

Leuk zijn die!

Blij dat cupcakes weer uit zijn, ben wel klaar met al die cupcake-zooi in de winkels en cupcake-foto's op facebook.
quote:SeptemberGirl schreef op 01 april 2012 @ 20:07:

Jahh, die van rell sell

Als ik die reclame zie, kan ik gewoon niet wegzappen, hoe irritant het ook is, maar die creaties zien er zoooo lekker uit
Ja en?
Zijn jullie ook van die Tellsell-junkies ?

Ik neem het op, om vervolgens zelf met mijn eigen apparatuur aan de gang te gaan voor de broccoli-soep-in-één-minuut, de smoothies, de muffins etc.

Cupcakes maak ik gewoon in een bakblik. Meestal bak ik meerdere dingen tegelijk, zodat de oven niet voor niets aanstaat, dus bijvoorbeeld een bak lasagne en twee blikken cupcakes zodra de lasagne eruit gaat (de oven is dan toch al warm, en hoeft niet zoveel meer bij te stoken).
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:hekje schreef op 01 april 2012 @ 20:12:

[...]

Leuk zijn die!

Blij dat cupcakes weer uit zijn, ben wel klaar met al die cupcake-zooi in de winkels en cupcake-foto's op facebook.

En het is niet eens lekker, het is een droog cakeje met daarop een bult marsepein,in de vorm van allerlei creatieve uitspattingen.
quote:snoopylynn schreef op 01 april 2012 @ 20:13:

[...]

Jahh, die van rell sell

Als ik die reclame zie, kan ik gewoon niet wegzappen, hoe irritant het ook is, maar die creaties zien er zoooo lekker uitHeeeel herkenbaar!! Ik vind de reclame van de Nicer Dicer ook geweldig, die kan ik 50 keer achter elkaar zien.
De Nicerdicer, de Magicbullet en dat oven-ding waar Mr.T. reclame voor maakt, allemaal gewéldig. En nee, ik heb er nog steeds niets van gekocht, maar het JEUKT !!!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
En niet te vergeten de aaaaaahhhhhhhhh braaaaaaaaaa
Ja en?
Ik heb er eentje. Het is een merkloos ding en alleen voor mini -cupcakes zonder papiertje.

Ik vind het een heel leuk apparaat, zeker om met de kindjes samen cakejes te maken, en voor ons ideaal omdat ik geen oven heb. Het is super makkelijk en kan bijna niet fout gaan, binnen 10 minuutjes klaar! Ook brownie beslag heb ik er wel eens in gedaan, en dat is ook heerlijk! Mijn cupcake-maker is niet groter dan een tostiapparaat, en neemt dus niet veel ruimte in!
UP!quote:ca304 schreef op 01 april 2012 @ 19:59:

Ik vroeg me af of iemand ervaringen heeft met een zogenaamde cupcakemaker. Ik zag ze bij de action staan van home essentials, ben nog aan het twijfelen of ik er een zal halen. Kunnen jullie me helpen?Is er niemand die de cupcakemaker van Action heeft? Hij is te koop voor 9,95 maar ik zou graag wat ervaringen lezen. Ik heb geen oven (wel een air fryer).
Ben ook benieuwd. Lijkt me een mooi kado voor mn vriendin in India die geen geld heeft voor een oven maar wel gek op cake is. Is het nu in de aanbieding bij de Action of verkopen ze het regelmatig?
Zie QR
Een week op 2 geleden zag ik ze ook staan, maar ik weet niet voor welke prijs.
quote:snoopylynn schreef op 01 april 2012 @ 20:52:

En niet te vergeten de aaaaaahhhhhhhhh braaaaaaaaaaJa heeft iemand die? Ik durf het in mijn vriendenkring niet rond te vragen, toch een béétje typisch, maar ben wel benieuwd.
Wat eten we vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven