Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Ik zou geen kind meenemen naar een echo. Wij hebben j1 met een smoes bij mn ouders gebracht. bij j1 kreeg ik een inwendige echo en vond nou niet echt dat hij dat hoefde te zien als dat bij j2 weer moest. daarbij als t niet goed is en je begint te huilen snapt zo'n kleintje er niets van
Murron, ik mag de uren niet voor of na mn vakantie opnemen omdat dat midden in de vakantie periode zit en al moeilijk is qua personeel. ik zie er liever wat uren uitgehaald worden in mei en juni zelf en dan mn gewone aantal uren draaien.
maya, zal morgen even de pijpjes meten. Het viel wel ok om zijn beentjes volgens mij. Maar weet het niet meer precies. hij heeft het broekje aan op de maand foto van 18 maanden (al zit hij daar natuurlijk).
Ik zou H wel meenemen, H gaat ook mee als ik naar de gyn ga voor uitstrijkje e.d. Heeft ze dus ook de vorige keer gewoon bijgezeten. Ik zie het probleem niet zo, thuis ziet ze me toch ook in mijn blote kont?

En tja als het fout is ziet ze me mss huilen, is dat zo raar? Ik heb natuurlijk veel gehuild de laatste tijd maar dan zegt H idd mama drietig? Ze snapt dan mss niet waarom je verdrietig bent, maar de wereld van een kind hoeft echt niet alleen maar uit happy moments te bestaan, zo is het leven toch gewoon niet.

(maar goed mss ben ik daar wel raar in). 20 weken echo is mss lastig omdat die wel echt lang duurt. Maar een eerste echo? Ik nam d'r gewoon mee.
Wij hebben D met beide echo's niet mee genomen. We wouden niet continu op hem moeten letten terwijl we de echo hadden.

Maris, over 3 weken, spannend! Verder al klachten?

Zag net deze slaapzakken, vind ze wel grappig, ze zien me aankomen op het kdv..

Link
Haha grappige slaapzak, vind het lieveheersbeestje wel het leukste

en ebp
En fan, happy b-day!
Goeiemorgen!

Fan, gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag vandaag.

Duuf, lief die slaapzakjes. Wel alleen bij die hele kleintjes.

Murron, ik hoop dat ik heel snel weer ongesteld wordt! Dat betekent dat cyclus normaal is. Maar het kan ook zomaar 6-8 weken na curretage pas. Nou ja, er zitten er nu 2 op. En volgens vent heeft arts gezegd dat beste is om 4 weken geen sex te hebben vanwege infectiegevaar. Nu wil ik sowieso eerst ongesteldheid afwachten voordat we er weer voor gaan.

Speec, ik heb s ook niet meegenomen. Juist expres gepland op dag dat hij op Kdv zit. Idd met het idee dat het wel eens fout kon zijn en dan het verdriet. En dat ik ook geen zin heb om op zo'n moment achter kind aan te vangen. Want denk maar niet dat hij rustig op een stoeltje gaat zitten!

Oh en gw, tuurlijk mag je kind je verdriet zien. Dat hoort er nu eenmaal bij in het leven helaas. Maar ik zou het dan weer niet 'opzoeken'. Als het niet hoeft dan niet.

Fijne dag allemaal.
Fan, gefeliciteerd!!

Ik zou F. ook niet meenemen. Die vond t al spannend genoeg toen tijdens mijn laatste controle mijn bloeddruk werd gemeten en ik moest liggen op een hoog bed (zij moest dus naast mij liggen..). Nou moet ik er wel bij vertellen dat manlief nog even de auto aan het parkeren was, en er toen dus even niet bij was.

En t is toch altijd wel een momentje hoor, zo'n eerste echo.. Ik schiet altijd (=2 keer) wel vol als ik zo'n wurmpje zie bewegen, daar wil ik zelf volledig op gefocust zijn, en niet op mijn kind.

Of ze dan mijn doos ziet zou me ook niet uitmaken. Laatst wees ze, en zei ze "au!". Leek t blijkbaar op de hechtingen die papa had opgelopen..

Luaska, Fijn dat je GW even mag lenen..

Murr, die assistentes bij de VK zijn inderdaad superlief! Ik moet volgende week weer naar jouw vestiging.

Goed, ik ga weer aan t werk, t is weer eens achterlijk druk.. Meld me morgen nog wel even!
Fan: gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier vandaag alleen met J. S op opvang. Voelt nu al vreemd en ze is pas kwartier weg.

Aan ene kant lekker rustig dagje en ook voor S lekker spelen, maar aan andere kant ook leeg in huis...

Nah ja, lekker knuffelen met kleine man, hem lekker badderen etc is ook erg fijn!

Nu eerst weer slapen, want hij kwam vannacht iedere 2 uur.
Fan, gefeliciteerd!!

Gw, tuurlijk hoort verdriet bij het leven, maar als ik net slecht nieuws zou krijgen zou ik liever niet de kinderen bij me hebben. Je kunt het nooit uitsluiten, maar zoals rain ook zegt zou ik het niet opzoeken.

En naakt zien de kinderen mij thuis ook wel, maar dat soort onderzoeken, vind ik niet dat de kinderen dat hoeven zien.

Na de vk nam ik J1 wel altijd mee, dat vond hij reuze interessant, stond hij daar op een krukje erbij te kijken.
Wij hadden S wel mee met eerste echo J. Die werd inwendig gedaan. Misschien geen prettig gezicht voor haar, maar echt shockerend vind ik het ook niet echt.

De 20wk echo is ze niet mee geweest, duurt ook te lang.
Ik denk dat ik sowieso al vaak hele andere gesprekken aan de keukentafel heb dan de meeste hier, dus arme h is wel wat gewend
Fan: Gefeliciteerd!!!!!

T is met de eerste echo en de 20 weken echo niet meegeweest, voor de rest is ze met elke echo (eerst elke 3 weken, daarna elke 6 weken) meegeweest. Ze vond het reuze interessant, en zo konden we haar er goed bij betrekken..
Jullie ook zo geen zin vandaag?
Bedankt allemaal voor de felicitaties !! Ben lekker aan het werk en heb zooo geen zin vandaag !
En Luas, wat een vreselijk nieuws
Gefeliciteerd Fan!!!!!!!!!!

Tja, ik denk dat we berend toch maar meenemen. Hij gaat maar 2 dagen naar het kdv en dat zijn natuurlijk net de dagen dat man en ik het heel druk hebben op het werk. Om dan ook nog weer vrij te vragen voor een echo... Ik zet hem wel in de buggy en dan lukt het vast wel om hem 10 minuten stil te houden.

Voorlopig heb deecho-afspraak staan op 23 april. Maar ik weet nog niet of man dan even weg kan tussen de lessen door.....
Happy birthday Fan! Al cadeautjes gehad van thuis?

Jiehoe, ik ben een kilo afgevallen sinds vorige week.
Fan gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag! Vier je het vanavond, of later in het weekend?

Wat goed Murron! Ben je een dieet aan het doen? Of "gewoon" opletten wat je eet en meer bewegen?

Spannend Speec 23 april, hoe ver ben je dan?

Moom, kom je de dag een beetje door? Ik had ook vandaag helemaal geen zin. Ben nu thuis aan het werk, da's ook niet echt bevorderlijk voor mijn productiviteit.

R. heeft weer een blauwe plek op haar voorhoofd Ze denkt zelf dat ze al kan lopen geloof ik, en laat dus gewoon elke keer los.. niet handig . Ze kan inmiddels wel oversteken van de tafel naar de bank en gelukkig weet ze ook weer hoe ze zelf moet gaan zitten, scheelt een hoop frustratie

Met I. ging het vorige week zo goed, was het gisteren weer mis. Ik ging haar bij het kdv ophalen en ze hebben daar vaak de schoenen uit als ze na het buiten spelen 's middags weer naar binnen gaan. Dus ik haar schoentjes gepakt en toen moest ze huilen omdat er zand aan de schoentjes zat. En ze had een cracker met smeerkaas die ze liet vallen met (natuurlijk) de kaas-kant naar beneden, dus kaas op tafel... weer huilen. En dat ging ongeveer door tot ze 's avonds naar bed ging. Ze had ook de hele dag niets gezegd, alleen ja en nee geknikt. Er was wel een inval-leidster die ze niet kende omdat de vaste leidster een vrije dag had.
he gat, die arme schattebout van een I toch. Echt zo sneu. Wat kun je d'r ook aan doen? Uiteraard heeft juffie ook recht op een vrije dag. Pffff. Is ze vandaag weer naar kdv?

Sjaak is op kdv (ook) heel stil. Thuis ook nog geen spraakwaterval, maar meer dan daar. Hij gaat ook vaak gewoon zijn eigen weg. Volgens mij heeft ie niet echt een vriendje ofzo. Ik weet ook niet wat ik daar nou van moet vinden. Aan de andere kant, het joch is natuurlijk ook nog geen 2, dus wat verwacht je nou. Overigens is het bij Sjaak op woensdag steevast huilen, omdat ze dan openen op een andere groep, soms ook nog zonder voor hem bekend juffie.
Ons mannetje heeft regeldag. Pfff, ieder uur meld ie zich.

Had gehoopt nog ff te slapen, maar helaas, hij is alwéér wakker.
Dat wat jullie kindjes te weinig hebben heeft h denk ik teveel, die kent absoluut geen vreemden angst, laatst ging ze ook gewoon met mijn oom mee die ze maar 1 keer eerder gezien heeft, go van mijn zus en man van de go vond ze voor ochtend ook geen probleem. Ik moet haar strajs echt bij brengen niet met vreemden mee te gaan
iemand nog nieuwe statistieken? ik zal proberen het schema weer wat beter bij te houden.
Moom: J is nu 3950gr en we moeten 24apr naar cb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven