Mode & Beauty alle pijlers

Chi stijltang?

03-04-2012 15:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik stijl mijn haar nu zeer regelmatig, en merk dat mijn haar ook echt achteruit gaat... Dat wil ik natuurlijk niet!

Dus ik wil nu investeren in een goede CHI stijltang... Alleen welke kan ik het beste nemen? Op chi tang raden ze de Digital 4 button aan, maar is deze ook echt beter??

En zoals die CHI micro is wel klein, is dat wel handig??

Die roze vind ik eigenlijk het mooist...

ik kom er niet uit :S

chi tang

Iemand ervaring?

Voor de handigheid doe ik er een Poll bij :D

Welk stijltang?

Totaal aantal stemmen: 2

CHI Micro Geen stemmen
CHI 4 button Digital Geen stemmen
CHI Pink Geen stemmen
CHI Volumizer (50%)
CHI Wet to Dry Geen stemmen
Ander merk, namelijk: (50%)
ik lees mee want wil ook graag een chi tang
Ik heb de mijne al jaren. Gaat heel lang mee en het verpest je haar inderdaad minder dan een gewone stijltang. Het is de investering zeker weten waard! Vergeet niet om van die beschermende olie erbij te kopen!
Er was hier laatst al een topic over, moet je even zoeken via de zoekbalk.

Ik heb de standaard via haarshop online, snelle service en werkt prima!
Chi micro zou ik niet doen, die is toch meer om mee te nemen in je handtas voor als het onderweg nodig is ofzo? (zou dat zelf niet doen trouwens, haha)
Riekt naar spam, me dunkt.
Dit topic dus: klik!
Ik heb laats de roze gekocht ( nadat ze iets te enthousiast) mijn koffer op schiphol het vliegtuig in gooide.

Daarvoor had ik er ook een en ging jaren mee!

Stylt en krult super snel. Een echte aanrader.

Veel plezier ermee.
Ik ben de TO van het topic dat door ster89 genoemd is. Eigenlijk ken ik al die chi-stijltangen niet. Sterker nog, 2 maanden geleden had ik nog nooit gehoord van 'chi'. Maar na het lezen van alle positieve recensies, heb ik toch besloten een chi te kopen. Ben wel meteen voor de beste/duurste gegaan, omdat ik het belangrijk vind goed voor mijn haar te zorgen. Heb dus de `CHI Royal Treatment 24K Gold Digital Ceremic Iron´ gekocht. En heb er totaal geen spijt van. Vergelijken met andere stijltangen kan ik het niet, want heb nooit eerder een stijltang gehad, maar ik vind wél dat hij supergoed zijn werk doet.
De chi 4 button is echt super. Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht en vaak gebruikt, mijn haar is dan mooi zacht. Ik heb heel dik, droog haar met een slag, en met deze tang werk ik heel snel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven