Stoppen met de pil vanaf januari 2012!

06-01-2012 21:22 2548 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

In deze topic schrijven we met een aantal meiden die vanaf begin dit jaar gestopt zijn met de pil. Ben jij ook gestopt met de pil en zou jij ook graag je ervaringen delen, dan raden we je aan een nieuw topic te openen. Die stroomt vast ook zo snel vol als deze!

Groetjes Inieminie

NaamLeeftijdKindjeStartNODZwanger?Bijzonderhedencalimero281ejanuari 2012UD 10/10/12 je klopt!inieminie281ejanuari 2012UD je klopt! Porky2011221januari 2012UD 23/10/12 je klopt! kandelaar242ejanuari 2012UD 31/10/12 je klopt! Lauren87211ejanuari 2012UD nov. `12 je klopt! verliefdenonzeker231ejanuari 2012UD 17/11/12 3 april echo, 10 april intake Sanne1984271ejanuari 2012UD begin dec. `12 3 mei intake en echoKena262edecember 201127 maart--Lamelle261efebruari 201231 maart--Babsje22351e januari 201231 maart --aaaanne311efebruari 20126 april--Nimnim281ejanuari 201210 april--Flower261efebruari 201212 april--Jilks341ejanuari 201213 april--kianneke301ejanuari 201213 april--theepoes241ejanuari 201213 april--Goofy1980312ejanuari 2012(N)OD 14 april--Bollesmurf1986251ejanuari 201217 april--Tallulah271ejanuari 201223 april--Ipadje311enovember 2011---Zus1987251ejanuari 2012-- even pauze (afvallen)ldrzttrtje351ejanuari 2012-- even pauze
De tabel weer even naar voren gehaald voor Inieminie
Ja, Kena, die heb ik toen gekocht... Of het handig is, geen idee! Je kunt het altijd proberen! Goed excuus om weer een test te doen!

Aaaanne: jouw NOD komt al snel dichtbij!!
Ja Kena, ik had die test met dat pipetje. Gaat heel makkelijk: je plast in een potje, houdt dat pipetje erin en drukt zodat ie urine opzuigt. En daarna druppel je 4 druppels op het stipje.

Kianneke, leuk om van je te horen en dank je voor de felicitaties. Hopelijk heb je de volgende keer als je hier komt ook goed nieuws!
Kena, dat is idd de test die we bedoelen. Het zijn hele gevoelige testen die meestal al voor je NOD positief resultaat geven als je zwanger bent. Ik zou zeggen proberen

Oh en 10 april intake mag bij mij uit het tabel...26 april termijnecho en 1ste consult gynaecoloog

Jilks leuk dat je naar nederland komt

Lamelle wanneer ga jij de verloskundige bellen?
Aantal NOD's komen dicherbij..ik ben erg benieuwd wie deze ronde samen met lamelle zwanger is geraakt..

Gek genoeg schrijft idereen die positief getest heeft dat ze het voelen dat het die maand gewoon raak is. Ze voelen zich anders/vreemd vooral rondom baarmoeder/buik. Ik denk dus dat iedereen het gewoon voelt als het echt zover is

Ik heb alleen maar zin in Turkse gerechten ( ben half turks ) terwijl ik voor mijn zwangerschap helemaal geen behoefte had aan turks eten. Mijn vriend is half Indonesisch ( voor mijn zwangerschap vond ik zijn eten en die van mijn schoonmoeder heerlijk) nu word ik alleen maar misselijk als ik er al aan denk
haha verliefdenonzeker is je vriend ook blij met die verandering? *bedenkt zich dat ze eigenlijk nooit turks gegeten heeft*

Over dat zeker weten: is dat echt zo? Vergeten we niet gewoon al die keren dat we het zeker denken te weten en ongesteld worden?

Brrrr wat een weer.. ik kan niet wachten tot de lente echt volledig losbarst!!
Hey allemaal,

Leuk dat er nog geschreven wordt hier, was bang dat jullie allemaal wel verder zouden gaan op Facebook.

Kena, gek verhaal hoor bij jou...ik ben echt zo benieuwd!

Nimnim, jammer hè vh weer? Heb net wel weer heerlijk hardgelopen, daar is dit temperatuurtje perfect voor...maar zit liever ook id zon met rosé!!

En wat een verhaal dat 2 van jullie, Theepoes en ? (kan even niet terugbladeren want zit mobiel) elkaar via via kenden!!

Hier; niks bijzonders eigenlijk deze maand. (week na eisprong) Gisteren wel menstruatieachtige buikpijn (gek dat je dan verwacht ongesteld te worden maar dat dat natuurlijk onzin is) en heel af en toe wat gevoelige borsten maar absoluut niet te vergelijken met de pijn die ik daaraan had de 2 voorgaande maanden. Kan er dus niks van zeggen.

Van de week bij een vriendin op de koffie geweest die me vertelde aan kindjes te willen beginnen. Ze had het sporten en het letten op dr slanke lijntje al aan de kant gezet omdat ze toch snel zwanger zou zijn en ging zich niet meer inschrijven voor wedstrijden (hardlopen). Ook de vakantie in juli werd aangepast vanwege een eventuele zwangerschap. Mmmm, ik had er een beetje een gek gevoel bij, wist niet of ik het nou geweldig, aandoenlijk, irritant, lief of dom moest vinden, deze voorbarigheid. Misschien is mijn jubelstemming wel een beetje weggeëbd na ronde nummero 8. Anyway, ik zei maar niets maar zei wel dat ze gewoon lekker dr leventje moest blijven leiden zoals het is, anders wordt elke menstruatie zo'n teleurstelling. ...

Fijne dag allemaal!!
Nimnim nee niet echt Mijn vriend is echt van oosterse eten ( chinees,japans,indo)

Ik vond het voor mijn zwanerschap ook wel lekker maar nu totaaaaal geen behoefte aan

Ja dat klopt wel al die keren dat we het dachten en toch ongesteld werden ( ik denk dat het eerder komt dat we dachten dat het raak was omdat we het zo graag willen ) maar als het eenmaal echt raak is voel je dat ook op een andere manier ( en dan denk je juist dat je ongesteld gaat worden uit zelfbescherming en omdat je het gewoon niet kan geloven)

Ik weet niet of ik het een beetje uit heb kunnen leggen
Ipadje ik kan me voorstellen dat je vriendin verschillende gevoelens bij je naar boven bracht. Het is natuurlijk wel te hopen dat je zo zwanger bent maar daar helemaal van uit gaan en alles aanpassen..hmmm.
Ipadje: poeh he.. je hele leven al gaan aanpassen voor het geval je zwanger bent. Ik kan me goed voorstellen dat je daar je bedenkingen bij had! Wanneer is jouw NOD ook alweer?

Verliefdenonzeker: hmm.. jammer voor hem! Jij mag kiezen (Vind ik dan.. maar wie ben ik..) Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, maar of ik ook weet hoe het voelt, daar durf ik nog niets over te zeggen hahaha. De tijd zal het leren!

Moet nog best wel wat nakijkwerk doen, maar krijg niets voor elkaar. Ik heb echt GEEN zin!!
Haha nimnim we koken ieder ons eigen ding gisteravond had hij varkensspek met witte rijst en ik soep met gehaktballetjes ( uiteindelijk vond hij mijn soep zo lekker dat hij 2 kommetjes soep heeft gegeten )

Jou NOD is ook bijna nimnim nog 6 nachtjes slapen :p
Haha, nimnim: erg he!? Soms heb je gewoon eeecht geen zin...

Verliefdenonzeker: Haha, ieder je eigen ding koken!

Ipadje: Wow, je vriendin is inderdaad wel erg voorbarig. Eerst maar eens zwanger worden, dan pas verdere 'actie' toch?

En Kandelaar en ik kennen elkaar inderdaad. Of nou ja, kennen... Volgens mij nog nooit 'in real life' een woord gewisseld... Maar we zaten bij elkaar op school. Grappig he?!
hahaha wat een grappige man wie weet is hij tegen het eind van je zwangerschap verzot op Turks eten!

En jajaja.. NOD komt eraan. *verboden onderwerp* Vandaag al een broekloerdag ingelast vanwege de krampen, maar niets. Ik ken mijn lijf niet meer zo goed..
M'n NOD is de 12e of 13e, maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van hoor :-) weinig gevreeën (ja op het moment van m'n ei) dus dat moet een lucky shot zij en heb vandaag alweer zo'n drukkend gevoel in m'n onderbuik, dat heb ik elke maand...

Mmmm klinkt lekker die soep, wil ik ook wel!!

Hebben jullie trouwens nog leuke plannen voor de paasdagen? Ik geef een gezellig champagne ontbijt met allemaal lekkere hapjes erbij, en verder een beetje relaxen.
Je weet het niet ipadje.. je hebt maar 1 zaadje nodig om zwanger te raken!

Paasdagen: wij gaan een dagje weg met mijn schoonfamilie. En verder ga ik nakijken, nakijken, en nog eens nakijken.

Op dit moment wordt onze CV-ketel gemaakt. Sinds de jaarlijkse onderhoudsbeurt lekt dat ding gigantisch. We kwamen er pas een week later achter omdat er water uit het plafond liep (cv-monteurs zijn trouwens nooit knap valt me op!!!!!)
Nou ja, dat is ook toevallig!!! Hier lekt de CV ook!vanmorgen achter gekomen omdat we een grote gele kring ontdekten in het pas gestucte plafonnetje snik!! Morgen komt de reparateur!
oh wat balen ipadje!!!!
@ipadje ... ik las ergens (oh oh, wat klinkt dit cliche) dat een man na zijn zaadlozing zijn zaad pas weer helemaal heeft 'bijgevult' na zo'n 48 uur... dus die ene keer is waarschijnlijk nog het effectiefst qua zaad

@pasen ... ik zit al de hele dag te kijken of we wellicht een weekendje weg gaan.... zit te kijken naar Somerset, Lake District, Peak District of Wales. Wel lastig om last minute nog iets te vinden waar je ook met een hondje naar toe mag...

Ik heb vandaag echt 0,0 motivatie op mijn werk. Hoogtepunt van de dag tot dusver was een geschenkje van een leverancier. (oranje handschoentjes met extra luid klapeffect... al in voorbereiding voor het EK)
Nou voor jou ook balen nimnin!

Jilks, mocht het zo zijn dat het raak is, dan gaat deze wel recht op z'n doel af dan :-)
Haha ipadje ik nodig jullie allemaal uit om mijn overheerlijke culinaire turkse gerechten te proeven

Wel balen van je plafon :(

Nimnim, als je docent bent heb je eigenlijk nooit vrij..veel voorbereidingen van lessen,nakijkwerk,toetsen/tentamens klaarmaken hmm lijkt me moeilijk

Wij doen niks met pasen ( vriend moet werken is kok) en volgende week woensdag ben ik jarig mss dat we dan ergens heen gaan
Jochem Myjer: Klapperende eierstokken

grappig filmpje
quote:verliefdenonzeker schreef op 04 april 2012 @ 16:32:

Nimnim, als je docent bent heb je eigenlijk nooit vrij..veel voorbereidingen van lessen,nakijkwerk,toetsen/tentamens klaarmaken hmm lijkt me moeilijk Klopt! Maarrrr we hebben wel 11 weken vakantie! Dus volgens ons geweldige kabinet en vele landgenoten zijn we luie donders..
quote:nimnim schreef op 04 april 2012 @ 16:45:

[...]

Klopt! Maarrrr we hebben wel 11 weken vakantie! Dus volgens ons geweldige kabinet en vele landgenoten zijn we luie donders..Haha, echt luie donders die docenten in het voortgezet! Wij, basisonderwijzers, hebben 'maar' 10 weken vakantie!!! Het leven is niet eerlijk!
quote:verliefdenonzeker schreef op 04 april 2012 @ 16:32:

Haha ipadje ik nodig jullie allemaal uit om mijn overheerlijke culinaire turkse gerechten te proeven

Hmmm, lekker!
quote:theepoes schreef op 04 april 2012 @ 16:57:

[...]Haha, echt luie donders die docenten in het voortgezet! Wij, basisonderwijzers, hebben 'maar' 10 weken vakantie!!! Het leven is niet eerlijk!

Leuk joh, onderwijzers onder elkaar!

Jullie hebben geen toetsweken :D *nodigt theepoes uit om gezellig samen de V4-toetsen na te kijken. 1 klas, 24 stuks a 6 kantjes per leerling*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven