Mode & Beauty alle pijlers

Illegal lenght mascara

25-03-2012 14:05 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de illegal lenght mascara van Maybelline al gekocht?

En hoe bevalt ie?

Doet het wat er beloofd wordt?

Ik ben wel heel nieuwsgierig of die vezels inderdaad voor verlenging en vollere winpers zorgen.

Maar ik wacht nog even met kopen tot ie ergens in de aanbieding is.
het borsteltje vond ik er slordig uitzien en die vezels kunnen in je oog terecht komen.
Ik vind m geweldig!! Ik krijg er hele mooie lange en volle wimpers van! Waar je wel mee moet uitkijken is als je lenzen hebt, dat je die eerst uitdoet voor je de mascara verwijderd, want als er een vezeltje onder je lens komt ben je niet blij!

Je zou ook eens op makeupalley moeten kijken voor de reviews van deze mascara, daar zijn ze helemaal idolaat vandeze mascara!
quote:groupie schreef op 25 maart 2012 @ 14:41:

Ik vind m geweldig!! Ik krijg er hele mooie lange en volle wimpers van! Waar je wel mee moet uitkijken is als je lenzen hebt, dat je die eerst uitdoet voor je de mascara verwijderd, want als er een vezeltje onder je lens komt ben je niet blij!

Je zou ook eens op makeupalley moeten kijken voor de reviews van deze mascara, daar zijn ze helemaal idolaat vandeze

mascara!

Hallo, je doet altijd eerst je lenzen uit!

O ik niet hoor, als ik in bed tv ga kijken haal ik vast m'n plamuur eraf, maar zonder lenzen zie ik de tv niet eens
ben je gek?

Dan doe je toch je bril op of heb je die niet?
Haha nee ben niet gek, my mother had me tested.

Ja soms wel soms niet, ik lig graag op mn zij en dat vond mn bril niet leuk maar goed dit is nogal offtopic
quote:groupie schreef op 25 maart 2012 @ 14:41:

Je zou ook eens op makeupalley moeten kijken voor de reviews van deze mascara, daar zijn ze helemaal idolaat vandeze mascara!Ik ben om!! Bij de Etos was trouwens alle maké up de tweede voor de helft.
doe desnoods je lenzen weer in, anders kun je last krijgen.
Hey bedankt voor de reacties!

Zo te lezen MOETEN we deze wel proberen!

Klinkt goed meiden!

Dus bij de etos 2e voor de helft?

Deze week ook nog?

Dan ga ik m zeker kopen, ben alleen maar nieuwsgieriger geworden!
Moet je even op de site van Etos kijken, als ik het goed heb lopen die acties vaak van weekend tot weekend of dinsdag tot dinsdag ofzo..
lekker laat, vorige week kreeg je de tweede voor NOP
Zijn er inmiddels al meer vrouwen die deze nieuwe vezelmascara van Maybelline getest hebben?

Ik heb m nog niet gekocht.

Maar ben wel heel nieuwsgierig.

Ik heb m in de aanbieding alleen nog maar gezien met 1 euro korting en dan kost ie nog 14 euro.

Dus ik wacht nog ff tot er een leuke actie voorbij komt.

Meestal heeft de kruidvat wel leuke makeup acties, maar deze week geldt het niet voor Maybelline.

En aangezien ik er eigenlijk nog niet aan toe ben, maar gewoon nieuwsgierig ben wacht ik nog even op een leuke actie.

Maar jullie ervaringen zijn van harte welkom!

Zijn vast vrouwen die niet konden wachten tot ie in de aanbieding is en m al geprobeerd hebben...
Ik heb m nu al een week of 2 en vind m geweldig. Heb m op de zwarte markt gekocht voor 7 euro. Ook 14 euro is hij zeker waard. Ik heb echt veel mascara's oa dior show, clinique,max factor,sephora,chanel.. En dit is echt een blijvertje.. Je krijgt er superlange wimpers van, hij is niet klonterig en niet dik.
Gaat deze mascara ook goed samen met contactlenzen??

Ik had laatst namelijk een goedje van Essence gekocht, ook met vezels voor wimperverlenging, maar dit mocht niet gebruikt worden als je contactlenzen draagt... Maar teruggebracht....
Heb hem (gelukkig) niet nodig. Ik heb al lange wimpers van mezelf. Van een vriendin heb ik gehoord dat het erg goed werkt, en helemaal niet "irritant" is. Wat ik overigens wel verwachtte eerlijk gezegd.
@zonnestraal

Ik draag ook lenzen, en ik heb er geen problemen mee.

Die essence vezels had ik ook gekocht,vond het trouwens niet eens werken,zag er echt heel viezig uit met mascara.

Ik hou mijn lenzen altijd in als ik make up en mascara op doe. Anders zie ik echt niks hoor haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven