Illegal lenght mascara
zondag 25 maart 2012 om 14:05
zondag 25 maart 2012 om 14:41
Ik vind m geweldig!! Ik krijg er hele mooie lange en volle wimpers van! Waar je wel mee moet uitkijken is als je lenzen hebt, dat je die eerst uitdoet voor je de mascara verwijderd, want als er een vezeltje onder je lens komt ben je niet blij!
Je zou ook eens op makeupalley moeten kijken voor de reviews van deze mascara, daar zijn ze helemaal idolaat vandeze mascara!
Je zou ook eens op makeupalley moeten kijken voor de reviews van deze mascara, daar zijn ze helemaal idolaat vandeze mascara!
zondag 25 maart 2012 om 15:33
quote:groupie schreef op 25 maart 2012 @ 14:41:
Ik vind m geweldig!! Ik krijg er hele mooie lange en volle wimpers van! Waar je wel mee moet uitkijken is als je lenzen hebt, dat je die eerst uitdoet voor je de mascara verwijderd, want als er een vezeltje onder je lens komt ben je niet blij!
Je zou ook eens op makeupalley moeten kijken voor de reviews van deze mascara, daar zijn ze helemaal idolaat vandeze
mascara!
Hallo, je doet altijd eerst je lenzen uit!
Je zou ook eens op makeupalley moeten kijken voor de reviews van deze mascara, daar zijn ze helemaal idolaat vandeze
mascara!
Hallo, je doet altijd eerst je lenzen uit!
zondag 25 maart 2012 om 19:07
quote:groupie schreef op 25 maart 2012 @ 14:41:
Je zou ook eens op makeupalley moeten kijken voor de reviews van deze mascara, daar zijn ze helemaal idolaat vandeze mascara!Ik ben om!! Bij de Etos was trouwens alle maké up de tweede voor de helft.
Je zou ook eens op makeupalley moeten kijken voor de reviews van deze mascara, daar zijn ze helemaal idolaat vandeze mascara!Ik ben om!! Bij de Etos was trouwens alle maké up de tweede voor de helft.
woensdag 4 april 2012 om 21:19
Zijn er inmiddels al meer vrouwen die deze nieuwe vezelmascara van Maybelline getest hebben?
Ik heb m nog niet gekocht.
Maar ben wel heel nieuwsgierig.
Ik heb m in de aanbieding alleen nog maar gezien met 1 euro korting en dan kost ie nog 14 euro.
Dus ik wacht nog ff tot er een leuke actie voorbij komt.
Meestal heeft de kruidvat wel leuke makeup acties, maar deze week geldt het niet voor Maybelline.
En aangezien ik er eigenlijk nog niet aan toe ben, maar gewoon nieuwsgierig ben wacht ik nog even op een leuke actie.
Maar jullie ervaringen zijn van harte welkom!
Zijn vast vrouwen die niet konden wachten tot ie in de aanbieding is en m al geprobeerd hebben...
Ik heb m nog niet gekocht.
Maar ben wel heel nieuwsgierig.
Ik heb m in de aanbieding alleen nog maar gezien met 1 euro korting en dan kost ie nog 14 euro.
Dus ik wacht nog ff tot er een leuke actie voorbij komt.
Meestal heeft de kruidvat wel leuke makeup acties, maar deze week geldt het niet voor Maybelline.
En aangezien ik er eigenlijk nog niet aan toe ben, maar gewoon nieuwsgierig ben wacht ik nog even op een leuke actie.
Maar jullie ervaringen zijn van harte welkom!
Zijn vast vrouwen die niet konden wachten tot ie in de aanbieding is en m al geprobeerd hebben...
woensdag 4 april 2012 om 21:49
Ik heb m nu al een week of 2 en vind m geweldig. Heb m op de zwarte markt gekocht voor 7 euro. Ook 14 euro is hij zeker waard. Ik heb echt veel mascara's oa dior show, clinique,max factor,sephora,chanel.. En dit is echt een blijvertje.. Je krijgt er superlange wimpers van, hij is niet klonterig en niet dik.
donderdag 5 april 2012 om 08:50