Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het groener moet, Spoek. Maar goed, ik ken niet alle finesses van dat als-het-maar-groen-is-dieet. Misschien dat Leo er 's een dia-avond over kan houden, want het klinkt wel aanlokkelijk.
Ik heb het weer eens helemaal gehad met het COC hoor dames. Lag zojuist heerlijk relaxed te zweethutten, komen Sjors en Sjimmie de kleurtherapielampen er al vloekend en tierend uit slopen. Daar zouden we het zelf naar gemaakt hebben, zeggen ze?!
Wat een ontzettend sneue actie van ze. Hebben die niet wat beters te doen? De voorbereidingen voor de jaarlijkse Bi-Athlon zijn al in volle gang.
Ik vond het altijd al eikeltjes, die George en Jimmy. Zijn die wel écht homo?

Dat groene dieet, is dat met alleen dingen die altijd al groen geweest zijn? Want nu gooi ik de inhoud van mijn koelkast weg als het groen wordt, maar misschien hoeft dat niet?
Als je echt snel af wil vallen, dan zou ik die groene zaken juist opeten Koor....

O, de COC-ers zijn niet blij met ons?

Goh, gek.

*hoest*

Waarbij, het is toch de Bia-athlon?

Genoemd naar onze eigen Bianca?

Wat heeft die met het COC te maken?

Fijn dat jullie zo meedenken hoor, met mijn dieetpoging! Ik ga nu uit eten. Greenfields biefstukken eten met guacamole en gefrituurde peterselie.

Wat zal ik slank worden!
Nee Lé je bent in de war. De COC doet in samenwerking met de dames van tuinieren met je kut altijd een Bi-athlon, dit om de twijfelende in-de-kast homolesbobi te overtuigen van de leuke kanten van het eten van twee walletjes.

De Bia-athlon zouden we maar 1 keer in de vier jaar doen, want sinds dat gedoetje met die jenevervaten en die volgekotste fietstassen heeft de gemeenteraad besloten het slechts 1 keer in de vier jaar toe te staan.
Hoe laat begint de repetitie vanavond?
En hebben we ook een rol voor iemand met groene vlekken? Ik krijg het natuurlijke pigment niet meer van mijn handen af en blijk met iets door mijn gezicht gegaan, want dat is ook helemaal groen.
Je zou de berg Golgotha kunnen spelen?
Of de olijfberg?

Of doet die niet mee in de MP?

Er is een probleem. Ik ben terug van het awarenessweekend ja. Eerder. Ik dwaalde af bij het 'geblinddoekt je levensboom zoeken' en kwam op de A28 terecht. Ik deed mijn blinddoek af en kon nog net een vrachtwagen van de Jumbo ontwijken, die aan kwam denderen.

Bij de duik over de vangrail heb ik een spier verrekt in mijn onderrug.

Ik kan niet op of neer.

Hoe ga ik dat met Judas oplossen? Repeteren lukt de komende tijd niet.
Maar je geen zorgen Leo, ik kom je zo wel oppikken voor de generale repetitie van het Paasontbijt.

Welke houding heb je eigenlijk, als je op noch neer kan? Moet ik een rolstoel voor je meenemen of is een steekkarretje een beter idee?
Mij is verteld dat als je op de eerste dag van de eerste maand na de eerste lentedag naakt in de regen gaat staan, dat al je kwaaltjes voor langere periode voorbij zullen zijn.

Dus.. stond ik daar vanmorgen dapper in de koude. Enige wat ik ervan kreeg was verkwampte kuiten, klapperende knieën, trillende handen, een verkoudheid en een rode neus. Geen rendieren zekers, bij de MP? Anders kon ik nu als Rudolf gaan.

Of als éénvrouws humanbeatband.
Later is nu
dames!

een groots succes was het herbezinningsweekend. UIteraard was het een ander weekend als waar Leo naartoe was. Geen onzinnige opdrachten als levensbomen zoeken. Echt, waar halen ze het vandaan? iedereen weet toch dat je alleen een levensboom hebt als je ouders de placenta hebben begraven en daarop een boom geplant hebben... Als je die nog moet zoeken, klopt het niet hoor. Of was het symbolisch bedoeld?

Nee, ik deed zinnige dingen als: je levensverhaal verbeelden met zaken uit de natuur. Contact maken met de ons omringende energieën (wat sommigen elfjes noemen, maar het zijn dus energieën van overleden mensen en dieren). Ik heb een heel mooi diep contact gehad met een overleden boktor, heel bijzonder.

Natuurlijk werd ook de bonte avond niet vergeten. Gisteren met andere deelnemende vrouwen losgegaan op 'I will survive' uitgevoerd op de boomstamdrum en wilgetakviool. Een weekend om nooit te vergeten.

De dropping erheen was niet zo moeilijk. Het weekend bleek al jaren in die omgeving te worden gehouden en handige boerenzoons reden tegen een kleine vergoeding met de trekker en platte kar af en aan. Leuk joh, dat ondernemersschap...Je hoeft niet aan zee te wonen om toch die echte VOC-mentaliteit te bezitten blijkt maar weer.. Jan-Peter zou het vast kunnen waarderen. Ik heb hem erover gepingt.
Fijn Starshine, dat jóuw weekend zo succesvol was. Meen ik. Ik ben blíj voor je. Daar ben ik over aan het lezen, in een selfhelp boek. 'laat lós die jaloezie!' van Liesbeth Kamerling.

Ik lig plat.

Het varencompress van Yette helpt wel een beetje.

Of misschien dat het de valium van Elynn is die werkt.
Neem je ook wilgenbastthee Eleonora? Dit helpt echt enorm goed. Niet teveel van nemen, toch.

Dat als het maar groen is dieet, lijkt mij wel wat. Hier op het werk loopt nog een groen blaadje rond, waar ik wel wat van wil nemen
Later is nu
Potjandikke. Ik kan de slaap niet vatten en m'n valium is nergens te vinden. Iemand enig idee? Of tips voor een alternatief?
Ik heb een flnke partij ballen voorgetrokken in de kouwe kas. Het is nu al een fleurige bedoening hier
Ballen? Helpen die bij het inslapen?
ja hoor, ik kan je wel even in slaap gooien
Fijn. Kom maar door dan.
Neee

Nouuu

het is gewoon

gewoon

NOU, NIET eerlijk

Ik zie net dat er in een andere stad een soort MP gespeeld wordt met allerlei beroemdheden. Of.. beroemdheden. Mensen die wel eens op tv komen. Ze stelen zo toch gewoon óns publiek. Plagiaat!

Heb zo hard gehuild van verontwaardiging dat de mascara over m'n kin liep... doet er ook een wasbeer mee met MP? Het was namelijk permanente mascara.. geen idee of ik het er ook nog af krijg..

Maar... ik voel goede vibes van deze groep. Won vanavond een potje wordfeud door het woord BEO te leggen. Als dat geen goed teken aan het douchegordijn is!
Later is nu
Ik laat me persoonlijk niet ontmoedigen door anderen die ook de MP doen, ook al zijn dat semi BN-ers van de DEF categorie.

Waar ik moedeloos van wordt is dat iedereen verkouden was bij koorrepetitie gisteren.

Je stem is je instrument!

Nu klonk Yette als een tuba en Starshine en Elynn klonken als helemaal niks omdat ze hun stem kwijt waren!

Elynm, mag ik je verzoeken nu te stoppen met je kruis door de stad dragen please? Straks heb je longontsteking zondag!
Ben ik de enige die gorgelt met waterstofperoxide (15%), liters honing drinkt en verder communiceert met briefjes om haar instrument te ontzien?
Nee Leo, ik ben allergisch voor honing, waterstofperoxide deed ik in 1985 al niet meer in mijn haar, laat staan dat ik er mee gorgel en briefjes schrijven is wel heel erg 20ste eeuw. Ik twitter.

Ik was overigens niet mijn stem kwijt op de repetitie. Ik spaar hem inderdaad, maar blaas dat niet van de toren. (om mijn stem dus te sparen ook)
Ik was niet verkouden, Leo, zo klink ik altijd als ik zing. Wanneer dit niet past binnen de MP van de BEO's wil ik wel play backen hoor. Geen probleem. Als melaatse wilde ik soïso een soort hoofddoek omdoen, dus dat m'n lippen niet bewegen is dan niet eens te zien.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven