weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit, Leen.

Gezellig dat je evengoed wat van je kunt laten horen.

Goede reis!
Rij voorzichtig en hou ons op de hoogte. Neem je ook weer lekkers mee uit Frankrijk?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, als alle snacks uit dat koffer zijn prop ik hem helemaal vol met lekkers van thuis. Ga nu even offline met grut "ik zie ik zie wat jij niet ziet" doen. Dat doen alsof ze slapen, daar is het nieuws alweer vanaf.
quote:leentjedb schreef op 05 april 2012 @ 18:48:

MV, als alle snacks uit dat koffer zijn prop ik hem helemaal vol met lekkers van thuis. Ga nu even offline met grut "ik zie ik zie wat jij niet ziet" doen. Dat doen alsof ze slapen, daar is het nieuws alweer vanaf.

Tot laterz.

Laat de piemelbrie maar in Frankrijk he!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gatver, MV!

Leen, nogmaals een fijn weekend gewenst.
Bon voyage leen!

Ik ga naar dochter. Jarig vandaag.

Thee, sterkte. Shake hands. Hier een slechte dag. Janken met snot. Bah. Hopelijk morgen beter. Gelukkig make up goedgekregen. Nuemand die iets aan me ziet en merkt.
Ach, voor alle lieverds die het nodig hebben!
Gefeliciteerd met je dochter Ans en een dikke knuffel

Thee, ook sterkte
voor wie hem nodig heeft.
Grappig dat je nog zo dichtbij "klinkt" Leentje, terwijl je al lekker onderweg bent, lang leve de technologie!

Wij doen altijd ik ga op reis en neem mee spelletje, of een letterspel, dat je bijv etenswaren op moet noemen, die beginnen met de laatste letter van het vorige woord, zoals soep, paprika, aardappel etc, erg leuk hoor, en kan je heel lang spelen!
Kijk met Snaak the Passion, vind het erg indrukwekkend
Gefeliciteerd Ans met de verjaardag van je dochter. Fijne avond nog.
quote:maroon5 schreef op 05 april 2012 @ 20:57:

Kijk met Snaak the Passion, vind het erg indrukwekkendNou wauw wat prachtig is dat!
Ans, gefeliciteerd met je dochter! Hoeveel lentes telt ze vandaag?

voor de dames met verdriet.
@Maroon: Wel gedoe hoor zo'n klein toetsenbordje. Maar inderdaad de techniek staat voor niks. Grut ligt te slapen en Leendert rijdt nog steeds stug door. Ik begin me een beetje te vervelen.

@Ans: gefeliciteerd met je dochter.
Kun je met Leendert geen woordspelletje spelen, of meezingen met gekke cd's?

(al zou dat laatste voor mij niet zo handig zijn, wij hebben oa cd's van de Toppers en Boney M in de auto, en dat kun je niet zachtjes meezingen)
Ga lekker wordfeuden, Leen.
Ook The Passion gezien.

Weerberciht waarschuwt voor nachtvorst. Bij gebrek aan plantjes hoef ik niks binnen te halen
Buuf is ein-de-lijk op weg naar het ziekenhuis, ik hoorde ze net vertrekken. Arme zij, al weeën sinds vijf uur vanmorgen en nu pas genoeg ontsluiting om te mogen vertrekken.

Maar: als ik wakker word heb ik een buurjongen!
Leuk Helen. Wel een langdurig gebeuren zeg. Arme buuf.

Wat is het rustig hier.
Ruim voorbij Basel! Leendert wil nog uurtje doorrijden en dan wisselen we. Heb al lekker dutje gedaan. Bij omwisselen zo bolletjes gebakken ei met een liter koffie met suiker wegwerken.
Het is inderdaad rustig hier. Ik mis een aantal usual suspects.

Hi Leen, jullie rijden rap door zeg! Basel al gehad, dan is de Franse grens in zicht dus.
Lekker zulke broodjes in de auto, vind ik altijd.
quote:mocy schreef op 06 april 2012 @ 00:16:

Lekker zulke broodjes in de auto, vind ik altijd.Heerlijk kneuterig inderdaad. Van die kleffe, witte puntjes met hagelslag, warme kaas en ander lekkers. Normaal smaakt dat niet, maar onderweg dus wel.
In Duitsland op de snelweg lekker doorgereden, rustig op de weg en met cruise control best relaxt rijden. En bikkel Leendert heeft in één ruk doorgereden. Bijna op de helft als we zo stoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven