Entertainment alle pijlers

Danspartner

05-04-2012 19:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

ik (31/m) zou graag binnenkort beginnen met danslessen, nl. de Argentijnse tango. Nu heb ik iemand via een website leren kennen die ook op zoek is naar een danspartner, en vanavond hebben we afgesproken bij haar om elkaar eens te ontmoeten.

Nu, dit is misschien een onnozele vraag, maar ik vroeg me af, koop ik een klein kadootje, of niet? Wat zegt de etiquette hierover? Dit is geen date, dus ik zou ook geen verkeerde indruk willen geven.
Een fles Argentijnse wijn. En verder niet flirten zodat het niet overkomt als een date.
zéker niet doen. zou op mij geforceerd overkomen alsof je juist er op uit bent om te scoren. Het is maar les...
Niks meenemen, jyllie gaan toch alleen maar tango-lessen?

Ik zou me zeer ongemakkelijk voelen als een salsa-partner iets voor mij zou meenemen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ok bedankt iedereen
Nee niks meenemen. Dan is het gelijk net een date ofzo... Zou zeer ongepast zijn. En pas inderdaad heel erg op met flirten. Sensueel zijn, doe je maar op de dansvloer en laat je op de dansvloer
Ik vind een fles wijn zoals Eleine zegt eigenlijk wel leuk. Waar ik woon is het heel gewoon om een fles wijn mee te nemen op bezoek. Ik heb een kast vol staan, ik lust nl geen alcohol
Optimist tot in de kist!
Als je nog niet weg bent, geen cadeautje, is een beetje raar voor zo'n soort afspraak vind ik.
Lastig..heb zelf lang gedanst, en met al m'n try outs etc. nooit iets meegenomen of gekregen. Maar dan ook meestal in dansscholen afgesproken.

Als je bij haar hebt afgesproken is het misschien wél leuk om iets mee te nemen, kleine attentie?

Ben benieuwd hoe het gegaan is!
Even ter info:

mijn eerste idee was ook geen cadeautje, en na de reacties ben ik bij dat idee gebleven. En acheraf bekeken ook een goed idee

Het was best gezellig, wat onwennig, maar dat ben ik altijd wanneer ik nieuwe mensen leer kennen (heel vervelend).

Bedankt iedereen voor de reacties
En was ze wel leuk als danspartner?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wel ze is een stuk jonger dan ik (24), en dat merkte ik eerlijk gezegd wel. Maar ze lijkt me inderdaad wel leuk als danspartner. Ze heeft vorige week een mogelijke danspartner leren kennen, gisteren mij, en vanavond nog iemand. Na vanavond gaat ze een keuze maken. Ik zou het wel leuk vinden mocht ze mij kiezen, maar ondertussen blijf ik ook verder zoeken Mijn originele idee was om lessen te beginnen nemen vanaf september (nieuw schooljaar), dus heb ik nog wel tijd. Mocht ze mij kiezen, dan beginnen de lessen binnen 2 weken al (in die ene school starten 3 reeksen per jaar), en dat zou eigenlijk wel heel tof zijn, vooral ook omdat er les wordt gegeven door een koppel dat zelf op wereldniveau danst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven