Danspartner
donderdag 5 april 2012 om 19:01
Hey iedereen,
ik (31/m) zou graag binnenkort beginnen met danslessen, nl. de Argentijnse tango. Nu heb ik iemand via een website leren kennen die ook op zoek is naar een danspartner, en vanavond hebben we afgesproken bij haar om elkaar eens te ontmoeten.
Nu, dit is misschien een onnozele vraag, maar ik vroeg me af, koop ik een klein kadootje, of niet? Wat zegt de etiquette hierover? Dit is geen date, dus ik zou ook geen verkeerde indruk willen geven.
ik (31/m) zou graag binnenkort beginnen met danslessen, nl. de Argentijnse tango. Nu heb ik iemand via een website leren kennen die ook op zoek is naar een danspartner, en vanavond hebben we afgesproken bij haar om elkaar eens te ontmoeten.
Nu, dit is misschien een onnozele vraag, maar ik vroeg me af, koop ik een klein kadootje, of niet? Wat zegt de etiquette hierover? Dit is geen date, dus ik zou ook geen verkeerde indruk willen geven.
donderdag 5 april 2012 om 21:00
donderdag 5 april 2012 om 22:20
vrijdag 6 april 2012 om 16:43
Wel ze is een stuk jonger dan ik (24), en dat merkte ik eerlijk gezegd wel. Maar ze lijkt me inderdaad wel leuk als danspartner. Ze heeft vorige week een mogelijke danspartner leren kennen, gisteren mij, en vanavond nog iemand. Na vanavond gaat ze een keuze maken. Ik zou het wel leuk vinden mocht ze mij kiezen, maar ondertussen blijf ik ook verder zoeken Mijn originele idee was om lessen te beginnen nemen vanaf september (nieuw schooljaar), dus heb ik nog wel tijd. Mocht ze mij kiezen, dan beginnen de lessen binnen 2 weken al (in die ene school starten 3 reeksen per jaar), en dat zou eigenlijk wel heel tof zijn, vooral ook omdat er les wordt gegeven door een koppel dat zelf op wereldniveau danst.