geen sms, telefoon enz van vriend

06-04-2012 11:59 153 berichten
beste allemaal,

mijn vriend en ik hebben een jaar. Nu hebben we sinds gisteren helemaal geen contact gehad. geen sms, belletje of wat dan ook. Ik ben zowieso wel degene die meestal het contact legt, en ik doe dat nu dus niet en het ontstaat dus ook niet zomaar. We zijn vandaag gewoon beide vrij. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?

x
Alle reacties Link kopieren
quote:chocoladeballetjes schreef op 06 april 2012 @ 12:08:

ik snap jullie reactie zeker wel. maar in dat jaar hebben we volgens mij nog nooit zo lang geen contact gehad. 1,5 dag. en hij heeft geen vodafone. ik denk ook niet dat het over is ofzow. maar ik ben vanuit onze dating fase zo gewend dat hij geen genoeg van me kan krijgen. ik vind het zo jammer dat die fase over gaat. kan dat soms moeilijk accepteren.

en misschien test ik hem wel een beetje maar zelf had ik ook even geen zin hem te bellen. was erg moe. nou ja ik maak me ook druk om niets (maar zit me momenteel overal druk om te maken, heb ook te lang vrij)Ik snap niet dat je al niet eerder hebt overlegd over de invulling van pasen en vrije dagen.
"Ja alleen regio Den Haag - Rotterdam heeft er echt last van geloof ik."

Ik woon in het zuiden en heb er ook last van. Gisteren een aantal keer hetzelfde bericht van een collega ontvangen (die me meerdere keren toeschreeuwde (zij typt alles in hoofdletters) of we vandaag moeten werken .
Ik las net dat er ook een storing is bij KPN in de regio Utrecht.

Je zegt zelf al dat het initiatief meestal van jouw kant komt. Waarom vind je het dan nu zo vreemd dat hij niet belt, pingt, whattsup of smst?

Off topic: hier ook Vodafone maar echt nergens last van terwijl een collega van mij wel last heeft, regio Amsterdam. Kortom, er valt geen peil op te trekken.
Ik denk dat ie vreemd gaat.
@hekje. Ja ik had gevraagd wat hij wilde. Maar hij wist het niet en zou erover nadenken. Ik weet wel wat hij zondag doet maar verder niet. En twee van mijn beste vriendinnen zijn op vakantie, dus mijn normale invulling is een stuk minder. Ik zou eigenlijk vandaag even met hem willen luhcnen ofzow. maar durf het ook neit te vragen. ja en lunchen is nu dus ook al weer te laat. nou ja er speelt zich waarschijnlijk meer in mijn hoofd af dan dat er daadwerkelijk is.
quote:boterblommetje schreef op 06 april 2012 @ 12:05:

Ik heb ook Vodafone maar nergens last van gehad. Is toch maar een klein gedeelte in Nederland wat daar last van heeft?Verder van Rotterdam dan ik zit in Nederland kan het haast niet, en mijn telefoon heeft vrij weinig zin mij te plezieren helaas. Bellen mag wel, smsen gaat toch echt niet.
quote:chocoladeballetjes schreef op 06 april 2012 @ 12:23:

@hekje. Ja ik had gevraagd wat hij wilde. Maar hij wist het niet en zou erover nadenken. Ik weet wel wat hij zondag doet maar verder niet. En twee van mijn beste vriendinnen zijn op vakantie, dus mijn normale invulling is een stuk minder. Ik zou eigenlijk vandaag even met hem willen luhcnen ofzow. maar durf het ook neit te vragen. ja en lunchen is nu dus ook al weer te laat. nou ja er speelt zich waarschijnlijk meer in mijn hoofd af dan dat er daadwerkelijk is.In een relatie zou je toch potdomme wel moeten kunnen vragen of iemand met je wil gaan lunchen?? Hoe oud zijn jullie TO?
Ik heb dit al meerdere malen gehad in mijn relatie, dat we elkaar even niet spreken, ik vind dit niet erg en de keren dat ik dacht goh wil hem spreken stuurde ik zelf een berichtje. Ik vond de vraag betreft de vind je het echt leuk dag in dag uit contact of is het voor de bevestiging erg goed. Ik denk dat je daar is over na kan denken.
quote:chocoladeballetjes schreef op 06 april 2012 @ 12:23:

@hekje. Ja ik had gevraagd wat hij wilde. Maar hij wist het niet en zou erover nadenken. Ik weet wel wat hij zondag doet maar verder niet. En twee van mijn beste vriendinnen zijn op vakantie, dus mijn normale invulling is een stuk minder. Ik zou eigenlijk vandaag even met hem willen luhcnen ofzow. maar durf het ook neit te vragen. ja en lunchen is nu dus ook al weer te laat. nou ja er speelt zich waarschijnlijk meer in mijn hoofd af dan dat er daadwerkelijk is.

Hoe oud zijn jullie??

Je kan toch wel normaal met elkaar communiceren...
Ik denk dat ie het met een ander aan het vieren is.

Zou mij echt niet moeten gebeuren hoor, 1 dag geen contact. Zonder pardon de deur uit. Tsss, wat denkt ie wel?
Heb al sinds woensdag problemen berichten te ontvangen en versturen naar vriendin met vodafone, dus als een van jullie daar 'n abo bij heeft heb je goed kans dat daar het probleem zit.
Omg! 1 dag Een paar uur niks gehoord? Wat respectloos! Ik zou hem pikstraf geven! Dat zal hem leren.
Haha, je kan het inderdaad bij Vodafone leggen, maar ik denk dat dit meer als gezond is ook eens dagen alleen te zijn of met familie en vrienden. Zo bouw je een beste relatie op. Hoe meer je bij elkaar bent hoe sneller je op elkaar uit gekeken kan zijn. (KAN.) Als je voldoende van jezelf houd vind je het ook fijn om eens met jezelf in de weer te zijn. Succes!
quote:nellaaa schreef op 06 april 2012 @ 12:26:

[...]

In een relatie zou je toch potdomme wel moeten kunnen vragen of iemand met je wil gaan lunchen?? Hoe oud zijn jullie TO?

Dat dus.

Jullie gaan een jaar met elkaar, dan durf je zulke basale dingen toch wel?
quote:druifje83 schreef op 06 april 2012 @ 12:07:

[...]

Ja alleen regio Den Haag - Rotterdam heeft er echt last van geloof ik.

Nee hoor, 073 ook.
quote:brandy38 schreef op 06 april 2012 @ 12:46:

Ik zou hem pikstraf geven! Dat zal hem leren.Pikstraf? Ze zijn toch nog niet getrouwd?
Vodafone heeft nog steeds een storing, mijn wederhelft is ook niet te bereiken via zijn 06, het kan nog dagen duren eer de storing is opgeheven.
verba volant, scripta manent.
Misschien is hij bezig om een Grote Verrassing te organiseren om te vieren dat jullie een jaar samen zijn en neemt hij daarom geen contact met je op.

Of hij is het vergeten.
hey ik ben 27. Ja, maar ik wil wel dat het initaief ook een beetje van hem komt.

Het gaat ook wel om bevestiging natuurlijk. Ik wil erg graag dat hij mij leuk vind en ben hier gevoelig op. Ik ben niet bang dat hij vreemd gaat ofzow, weet zeker dat hij dat nooit zou doen. Ik ben geen jarloers iemand. Maar vind het soms gewoon moeilijk hoe je dat moet doen met contact enzo (dit is mijn eerste vriend). Maar aan jullie reacties te zien is dat nogal vreemd. Ik vind het nogal ingewikkeld zo'n relatie. Wil hem ook niet teveel op zijn huid zitten. Het is nu bijna 2 dagen zonder contact. Maar schijnbaar is dat volkomen normaal. En op zich ben ik nog veel bij familie en vrienden. Ik heb veel vriendinnen en ben nu ook bij familie. En bij mijn beste vriendin ben ik heeeel vaak, net zo vaak als bij hem. Maar normaal gesproken zouden we wat smsen ofzo, tussendoor. Maar okee, ik zal me er dan niet druk om maken.
Waarom bel je hem niet gewoon? Wat is het ergste dat je kan gebeuren?
Met jouw nick denk ik aan dat liedje van south park, sorry voor off topic.
Sms hem zelf dan eventjes als je hem zo graag wilt spreken, dat deed je voorheen toch ook. Hij snapt misschien niet dat jij je nu ineens hard to get terugtrekt.
GBah Redband

Ik ben echt ver over datum met: vodafone?

Maar stuur m anders zelf wat
Het Viva forum is papaja.
Smsen om het smsen (dus gewoon om contact te houden) lijkt me erg vervelend en gaat op den duur alleen maar irritatie opwekken denk ik.

Dan voelt hij zich verpicht om te reageren op iets wat hem misschien wel helemaal niet boeit omdat jij anders denkt dat er wat aan de hand is.

Ik weet niet hoe dat bij jullie hoor, maar dat is iets wat ik me kan voorstellen.

Een paar dagen geen contact is echt niet raar in mijn ogen en zou me er ook niet druk over maken.
quote:chocoladeballetjes schreef op 06 april 2012 @ 13:10:

hey ik ben 27. Ja, maar ik wil wel dat het initaief ook een beetje van hem komt.

Jij geeft hem de kans niet omdat je zelf steeds het initiatief neemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven