Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:scamp schreef op 05 april 2012 @ 14:20:

En stop me gewoon onder de negeerknop ipv een kletsgroepje te willen pakken waar ik in zit.Mij idem dito!
@Martin: "We must become the change we want to see in the world." - Mahatma Gandhi

Wil jij verandering zien, begin dan bij jezelf.
quote:martin81 schreef op 05 april 2012 @ 14:08:

Beste moderators,

De meeste vrouwen hier zijn van goede wil, maar er blijven een paar pestkoppen die proberen om mijn topics te doen vastlopen. Je krijgt een stempel in je schrift voor grootste huilie van deze maand hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

? De meeste vrouwen hier zijn van goede wil, maar er blijven een paar pestkoppen die proberen om mijn topics te doen vastlopen. Dus is dit mogelijk? en wat moet ik ervoor doen?Zat jij niet op een ander topic wat over Cola ging niet op een totaal onderwerp te brengen? Iets over patat op straat eten of fastfood eten op straat?

En stop me gewoon onder de negeerknop ipv een kletsgroepje te willen pakken waar ik in zit.

*gaat snel de deur barricaderen van het clubhuis*
Thee? Misschien n stomme vraag, maar wat is een FDR?
quote:himalaya schreef op 05 april 2012 @ 15:36:

[...]

Je krijgt een stempel in je schrift voor grootste huilie van deze maand hoor.

Beste moderators,

Is het mogelijk om een nieuwe nick te krijgen? De meeste vrouwen hier zijn van goede wil, maar er blijven een paar pestkoppen die proberen om mijn topics te doen vastlopen. Misschien kunnen jullie ook eens naar het TTTOT-topic op de overig-pijler kijken trouwens (of dat in jullie opvatting door de beugel kan).

Sowieso zou ik graag een verse start maken, zonder alle connotaties en associaties die aan mijn huidige nick vastzitten.

Dus is dit mogelijk? en wat moet ik ervoor doen?

Ik moest echt heel hard lachen bij het lezen van zoveel zieligheid

Beste moderators,

Is het mogelijk om een nieuwe nick te krijgen? De meeste vrouwen hier zijn van goede wil, maar er blijven een paar pestkoppen die proberen om mijn topics te doen vastlopen. Misschien kunnen jullie ook eens naar het TTTOT-topic op de overig-pijler kijken trouwens (of dat in jullie opvatting door de beugel kan).

Sowieso zou ik graag een verse start maken, zonder alle connotaties en associaties die aan mijn huidige nick vastzitten.

Dus is dit mogelijk? en wat moet ik ervoor doen?

Valt niet mee he de faq in te kijken, nou vooruit omdat lé-zen ook moeilijk is;

Kan ik mijn nickname wijzigen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wanneer je toch een andere username wil, is de enige manier het nemen van een nieuw account (op een ander e-mailadres!). Hierbij volgt wel de waarschuwing dat dubbelnicken in een topic niet toegestaan is.

Wellicht inspelend op je volgende vraag dat je je oude account wilt opheffen en een nieuwe nick gaat aanmaken; (ook uit de faq)

Hoe hef ik mijn account op?

Helaas is het niet mogelijk om je account op te heffen, wel kunnen we je account op non-actief zetten. Hierbij geldt echter dat het op non-actief zetten van je account, niet betekent dat al je gemaakte posts en topics gedelete zullen worden. Een op non-actief gezet account kan op later moment niet meer op actief gezet worden. Mocht je, ondanks het bovenstaande, toch je account op non-actief willen zetten, mail dan naar forum@viva.nl.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Martin81 wat heeft dat voor nut? Je blijft toch hetzelfde forummen of heb je ineens een andere denkwijze aangemeten?
quote:-no-nick- schreef op 05 april 2012 @ 18:38:

Martin81 wat heeft dat voor nut? Je blijft toch hetzelfde forummen of heb je ineens een andere denkwijze aangemeten?Totaal off topic maar I jouw avatar
quote:scamp schreef op 05 april 2012 @ 18:39:

[...]

Totaal off topic maar I jouw avatar

Geweldig he?

zo kijk ik vaak hier als ik het forum lees,dus vandaar
quote:-no-nick- schreef op 05 april 2012 @ 18:41:

[...]

Geweldig he?

zo kijk ik vaak hier als ik het forum lees,dus vandaar Hahahaha, ik herken het

En stop me gewoon onder de negeerknop ipv een kletsgroepje te willen pakken waar ik in zit.

Helemaal eens. Je weet toch wel hoe dat moet?

Pestkoppen.... ttsssss
De volgende topics zijn verwijderd ivm het plaatsen van onderzoeken zonder redactionele toestemming:

-'Gent' op de pijler Gevraagd

-'Afstuderen' op de pijler Werk & Studie

-'Weekendje Gent' op de pijler Gevraagd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

De volgende topics zijn verplaatst:

- Hotel vlakbij Gofferpark naar Reizen

- moedervlek weg.. naar Gezondheid

Martin ik heb (nog steeds) geen hekel aan je, daarvoor lees ik je misschien ook niet vaak genoeg?

Maar MAN wat steek jij achterlijk veel tijd en energie in je positie hier. Imposant dat je dat er allemaal voor over hebt, dat moet ik je nageven.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 05 april 2012 @ 22:34:

Maar MAN wat steek jij achterlijk veel tijd en energie in je positie hier. Imposant dat je dat er allemaal voor over hebt, dat moet ik je nageven.Hij besteedt 80% van de baas z'n tijd in het VF.
quote:Yvonne77 schreef op 05 april 2012 @ 22:57:

[...]

Hij besteedt 80% van de baas z'n tijd in het VF.En noemt het dan vrijwilligerswerk...
quote:molly74 schreef op 05 april 2012 @ 22:59:

[...]

En noemt het dan vrijwilligerswerk... Your kidding?
Nee, geen grapje. Dat zegt ie herhaaldelijk. Als je vraagt: 'Wat doe jij allemaal om de wereld een beetje beter te maken', dan antwoordt hij: 'Ik doe vrijwilligerswerk op het forum.'

Sorry, is off topic.
quote:molly74 schreef op 05 april 2012 @ 23:42:

'Ik doe vrijwilligerswerk op het forum.'

Ja, ze zien je aankomen bij bedrijven als dat op je CV staat.

Dan zet je jezelf wel lekker voor lul als je verkondigt vrijwilligerswerk op een forum te doen, gewoon als iemand die berichtjes plaatst.

(!!!)Maar goed, waar ik eigenlijk voor kwam.

Ene ragweed vond het nodig te schrijven dat hij soms andere mensen wel dood zou willen maken. (Relaties, klote)

Als je niet mag schrijven dat je jezelf van kant zou willen maken, dan toch ook niet zeker als je eraan denkt anderen van kant te maken? (!!!)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 06 april 2012 @ 10:30:

[...]

Ja, ze zien je aankomen bij bedrijven als dat op je CV staat.

Dan zet je jezelf wel lekker voor lul als je verkondigt vrijwilligerswerk op een forum te doen, gewoon als iemand die berichtjes plaatst.

(!!!)Maar goed, waar ik eigenlijk voor kwam.

Ene ragweed vond het nodig te schrijven dat hij soms andere mensen wel dood zou willen maken. (Relaties, klote)

Als je niet mag schrijven dat je jezelf van kant zou willen maken, dan toch ook niet zeker als je eraan denkt anderen van kant te maken? (!!!)Je mag wel schrijven dat je je van kant wil maken, want dat stond onlangs ook gewoon in een 'gedicht' onder blogs.
Dag Mod,

Er gaat iets flink off topic in 'Vriend wordt kaal'. Er wordt een battle uitgevochten over schelden. Erg storend. Kan dit weggehaald worden? Het draagt niet veel bij aan het topic.

Dank u!
quote:fleetwood schreef op 06 april 2012 @ 14:33:

Dag Mod,

Er gaat iets flink off topic in 'Vriend wordt kaal'. Er wordt een battle uitgevochten over schelden. Erg storend. Kan dit weggehaald worden? Het draagt niet veel bij aan het topic.

Dank u!

Wij gaan er naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven