Madrid
vrijdag 6 april 2012 om 09:15
Heeft iemand ervaringen met Madrid? Ik zie een erg leuke aanbieding voor een paar dagen Madrid. Ik weet alleen helemaal niets van Madrid af...behalve dat het de hoofdstad is van Spanje dan
Is het een gezellige stad? Duur/goedkoop? Wat is er te zien/doen?
Ik vond Barcelona en Sevilla erg leuk (vooral Sevilla), is het daarmee te vergelijken?
Is het een gezellige stad? Duur/goedkoop? Wat is er te zien/doen?
Ik vond Barcelona en Sevilla erg leuk (vooral Sevilla), is het daarmee te vergelijken?
vrijdag 6 april 2012 om 09:28
Oh, je vroeg nog wat er te zien is. Het is al even geleden, dus ik weet niet meer hoe alles heet, maar je hebt er mooie kerken, musea, parken een leuk centrum met veel terrasjes en restaurantje en veel winkels. Tja, het is gewoon een hele grote stad met alle leuke dingen die je in oude grote steden kan vinden.
vrijdag 6 april 2012 om 09:41
vrijdag 6 april 2012 om 09:59
vrijdag 6 april 2012 om 10:29
Het gaat om een paar dagen, de aanbieding is van 3 tot 5 dagen. Moet nog even met manlief overleggen. Hij heeft er ook nog een nicht of tante (of iets dergelijks :p) wonen, die hij al jaaaaaaaaren niet heeft gezien. Misschien is het ook wel leuk om langs hen te gaan.
Ben in ieder geval wel enthousiast geworden over madrid
Ben in ieder geval wel enthousiast geworden over madrid
vrijdag 6 april 2012 om 11:41
Ik ben 2 wkn geleden een weekend in madrid geweest. Heerlijke stad. Vooral het stadspark is erg leuk om te wandelen, te picknicken, te varen met een roeiboot over de parkvijver!
Zeker voor samen weg een heerlijke bestemming!
Zeker voor samen weg een heerlijke bestemming!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 6 april 2012 om 13:14
Madrid is geweldig, Spaans met de hoofdletter S. Iedereen loopt altijd weg met Barcelona, maar die stad (hoe leuk ook) heeft zo weinig met Spanje te maken (is natuurlijk ook meer catalaans en metropolitisch). Madrid heeft mooie pleinen en pleintjes, musea, parken en mooie winkels. Alleen tussen juni en augustus mijden, too hot!
vrijdag 6 april 2012 om 13:16
quote:Missprincesa schreef op 06 april 2012 @ 12:30:
@ mikkie: actievandedag.nl
230pp voor 4 dagen incl vlucht en hotel + ontbijt.
Maar ga even kijken of het goedkoper kan met ryanair en apart hotel boekenIk ben een aantal keer in Madrid geweest en vind het top. Een koninklijke stad, mooie gebouwen, prachtige parken, heel leuk uitgaansleven. Helemaal goed.
@ mikkie: actievandedag.nl
230pp voor 4 dagen incl vlucht en hotel + ontbijt.
Maar ga even kijken of het goedkoper kan met ryanair en apart hotel boekenIk ben een aantal keer in Madrid geweest en vind het top. Een koninklijke stad, mooie gebouwen, prachtige parken, heel leuk uitgaansleven. Helemaal goed.
vrijdag 6 april 2012 om 20:08
Madrid is leuk! Niet een standaard 'mooie stad', maar er hangt een heerlijke sfeer. Het Thyssen Bonanza en het Reina Sofia museum vond ik allebei (als niet-kunstliefhebber) interessant om te bezoeken. Het Prado te heftig, maar als je van klassieke kunst houdt vast interessant.
Verder op zondag El Rastro, gigantische vlooienmarkt. Klinkt suf, maar is hip onder de locals. Je kunt ook lekker tapas eten in die buurt.
En Madrid is heeeeeerlijk om te shoppen. Gaan dus !
Verder op zondag El Rastro, gigantische vlooienmarkt. Klinkt suf, maar is hip onder de locals. Je kunt ook lekker tapas eten in die buurt.
En Madrid is heeeeeerlijk om te shoppen. Gaan dus !
vrijdag 6 april 2012 om 20:47
zaterdag 7 april 2012 om 08:02