Entertainment alle pijlers

My big fat gipsy wedding

15-07-2011 22:34 3515 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op RLT4 22.30

Een kijkje in de Engelse zigeurnerwereld.

Uitbundige verjaardagen, trouwerijen. En hoelang kan het zo blijven?
Mij blijft nog steeds dat ene traveller meisje bij uit de vorige serie. Die voor haar alleenstaande moeder zorgde en daar waren ze allebei heel gelukkig mee. En die moest dan trouwen, van school af en bij haar man in de caravan gaan wonen, ver weg van haar moeder. Zo in-en-in triest...

(Volgens mij had ze ook hele mooie, bijzondere ogen).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die jurken kosten met gemak minimaal 50 duizend pond. Al zijn ze spuuglelijk, ze worden wel allemaal met de hand op maat gemaakt. En alle "diamanten" worden er ook handmatig opgenaaid.

Ik geloof dat een beetje bruiloft in elk geval 150.000 pond kost. Ik heb er vorig jaar eens naar gegoogeld.
quote:Ikbenanoniem schreef op 31 maart 2012 @ 09:41:

Die jurken kosten met gemak minimaal 50 duizend pond. Al zijn ze spuuglelijk, ze worden wel allemaal met de hand op maat gemaakt. En alle "diamanten" worden er ook handmatig opgenaaid.

Ik geloof dat een beetje bruiloft in elk geval 150.000 pond kost. Ik heb er vorig jaar eens naar gegoogeld.Yep, hier staat wat zo'n bruiloft ongeveer kost:

http://www.dailymail.co.u ... -reveal-140-000-cost.html
En hier een plaatje van de jurk-met-lichtjes:

http://i.dailymail.co.uk/ ... E9000005DC-61_634x510.jpg
Beangstigend, zoveel domheid....

quote:saeva schreef op 31 maart 2012 @ 02:19:

[...]

Ik ook niet. Ik vind 't ook eigenlijk helemaal geen leuk programma. Tuurlijk is het leuk even te lachen om aso's en domheid enzo, maar het is eigenlijk te triest voor woorden.

Ze hebben zogenaamd respect voor zichzelf, maar ze lopen te koop met hun lichaam (tieten die bijna uit de jurkjes vallen), luisteren braaf naar vader en broers (waar ik persoonlijk jeuk van krijg!) en slijten vrijwillig de rest van hun leven in een woonwagen waar ze mogen schoonmaken en verzorgen...

Ook maken ze zich op en kopen ze die jurken om mooi te zijn voor God/Jezus want die wil ze op hun mooist zien (?) maar ondertussen lopen ze te bekvechten wie het mooist is en proberen ze anderen de ogen uit te steken. Raar volk!Ik vind het ook gewoon erg triest.
Ik ook. En eng.
quote:himalaya schreef op 31 maart 2012 @ 09:27:

Mij blijft nog steeds dat ene traveller meisje bij uit de vorige serie. Die voor haar alleenstaande moeder zorgde en daar waren ze allebei heel gelukkig mee. En die moest dan trouwen, van school af en bij haar man in de caravan gaan wonen, ver weg van haar moeder. Zo in-en-in triest...

(Volgens mij had ze ook hele mooie, bijzondere ogen).

Dat klopt, dat staat mij ook nog steeds bij, 's avonds huilend bij haar mama weg.

Mijn hart brak ervan....................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb gister wat later de schijf aangezet en was idd weer goede pulp:

-communie: knap dat je het voor elkaar krijgt om te laat te komen ... Dansmoves van de kinderen ook wanstaltig maar plaknagels bij little sins was dan wel weer goed passend bij het doel ;)

-wedstrijd: vier meiskes die dus kwamen opdagen en dan gaat de organisator ook nog afgezonderd zitten... Roma meisje was idd redelijk naturel en een knappe meid. Heb toch wel gevoel dat roma's door rondtrekken wellicht ook iets meer zien
Wat ik mij afvraag is hoe ze dat eigenlijk allemaal betalen?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat ik nog steeds niet snap is dat normen en waarden verhaal. Ze mogen wel van de burgers jatten, maar zijn wel heel gelovig?
quote:Flashy schreef op 31 maart 2012 @ 18:37:

Wat ik nog steeds niet snap is dat normen en waarden verhaal. Ze mogen wel van de burgers jatten, maar zijn wel heel gelovig?Nou dat komt toch aardig overeen met het katholieke geloof? Priesters zijn heel gelovig maar misbruiken wel jongentjes.
Ik vind hier dingen van.
Up!
Yes!

Was al aan het wachten tot ie ge-upt was
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Waarom gooien ze in het begin nou met die hond?
hooooi
15 jaar!
Ik vind hier dingen van.
Helleeeuw! Zijn dit nieuwe afleveringen?,?
*up*
op haar 15de.........dan al verknald, jammer
Zit ze nou al die glimmers op te plakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven