Hoe vind ik dit terug?
zaterdag 7 april 2012 om 09:58
Vorig jaar heb ik eens wat vragen gesteld op het taartjes topic, ik heb toen hele lange antwoorden terug gekregen en zou die graag weer opzoeken.
Alleen het topic heeft ontzettend veel pagina's en ik heb geen idee op welke pagina ik heb geschreven. Weet iemand of er een manier is om dat snel terug te vinden of moet je echt alle pagina's door zoeken?
Ik lees wel wat over loepjes.. kan je die hier voor gebruiken en hoe werkt dat?
Ik hoop dat iemand kan helpen want ik wil vanmiddag een taart maken en daar heb ik die tips bij nodig...
Alvast bedankt!
Alleen het topic heeft ontzettend veel pagina's en ik heb geen idee op welke pagina ik heb geschreven. Weet iemand of er een manier is om dat snel terug te vinden of moet je echt alle pagina's door zoeken?
Ik lees wel wat over loepjes.. kan je die hier voor gebruiken en hoe werkt dat?
Ik hoop dat iemand kan helpen want ik wil vanmiddag een taart maken en daar heb ik die tips bij nodig...
Alvast bedankt!
zaterdag 7 april 2012 om 10:01
Weet je een zoekterm? Dus 'chipolatataart' ofzo en dan je eigen naam rechts bij 'zoeken' invullen.
En het loepje staat onder je avatar, middelste icoontje. Dan zie je alle topics waar jij iets in hebt geschreven> Ook kun je bovenin dan kiezen voor 'bekijk berichten door Aapie'. Maar dat kunnen er evengoed nog wel veel zijn
En het loepje staat onder je avatar, middelste icoontje. Dan zie je alle topics waar jij iets in hebt geschreven> Ook kun je bovenin dan kiezen voor 'bekijk berichten door Aapie'. Maar dat kunnen er evengoed nog wel veel zijn
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 7 april 2012 om 10:25
zaterdag 7 april 2012 om 10:42