weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Hoi (al) (nog) wakkeren,

Haha Ibi, herkenbaar....er komt een idee in je op en voordat je het goed en wel beseft ben je het al aan het uitvoeren. Spannend hoor rood!

Ik heb gisteravond een zware, indrukwekkende, trieste en toch ook wel weer bijzondere avond gehad. Sorry dat ik vaag blijf, maar daardoor kon de minimeet met Jo (helaas) niet doorgaan.

Maar, wat in het vat zit verzuurt niet!!
Bus half uurtje later, onderweg naar overkant kwam ik er achter dat mobiel nog op dressoir lag en dat sms-t wat lastig.

Hoop dat de kleur goed uitpakt IBI. Had je mijn vraag op je paastopic over 2e paasdag nog gelezen (qua vegetarisch)?

Bijzonder WV om dingen dubbel te krijgen. Ik krijg trouwens soms ook een ochtendkrant waar ik geen abo op heb.

Of zo'n pakket reclamefolders in folie dubbel (volgens mij hebben ze dan niet zo'n bezorgzin en willen ze er zsm van af).

Denk dat ik vanavond pannenkoeken bak (stond al tijdje in de planning) en kan ik evt. melk halen op overstapstation bij AH To Go. Hoef ik daarna de deur niet meer uit. Alhoewel pakje bladerdeeg ook nog wel welkom zou zijn.

En IBI, nee reistijd is niet zo ver.

Moon, vandaag de jurk dus terugbrengen?

Ik had laatst de verf van Action (die van 1,59) beviel goed maar zijn niet zoveel kleuren in. Misschien volgende x die van rond 5 euro eens nemen.
hi Mocy!

Heeft je bijzondere avond nog 'nasleep' qua emoties of zo?
Ja, jammer want ben er al een beetje aan gehecht

Hoewel ik vannacht wel geschrokken ben van dat gevaarte in de gang. Haha.

Ik ga zo maar ff de was ophangen. Heb alweer lang genoeg geforumd
Activiteit was voor mijn werk.

Had net woensdag naar abonneeservice gebeld wanneer het tijdschrift er had moeten zijn (maandag) en toen donderdag de nazending gekregen. Komt oorspronkelijk exemplaar vrijdag alsnog.. Kan hem wel meenemen naar familie.
Ja, best wel thee. Ik doe ook verder niks vandaag, laat het even bezinken allemaal.

Het mooie: het bewijst eens en te meer weer hoe waardevol vriendschappen zijn.

Thee wat erg van je lift!!! Voor jou maar ook, hoe moet dat met bejaarden, of mensen met kleine kinderen?
tja mocy, daarom is nu ook iedereen boos over de liften, ze zijn teveel grenzen overgegaan door het goedkoop te willen houden.

Succes met je laten-bezinken-dag.

Nu ga ik weer weg om nu de bus wel te halen!
He gezellig nog meer wakkeren.

Dank je voor die link WV, heb meteen mijn adres doorgegeven. Tip terug voor dat topic, bij Whiskas hebben ze ene nieuwe smaak en kan je ook gratis wat aanvragen, gister gekregen.

Wel zuinig hoor, een zakje voor 1 kat terwijl ik 3 katten heb (moet je daar ook opgeven dus beetje krenterig )

Wat is het voor tijdschrift? Een kooktijdschrift?

Fijn Moos dat je voor die vriend of kennis kon zijn.

Wilde nog meer schrijven maar weet niet meer wat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Een taaltijdschrift. Deze keer toevallig wel over wat mensen wel/niet zeggen voor en/of na het eten.

Heb nog wel oude allerhandes enzo liggen, maar zijn niet heel bijzonder geloof ik. (wil er alleen de vega-suggesties uit halen)
Voor het eten ''eet smakelijk'', maar na het eten? ''Het was lekker". kan me er verder niets bij voorstellen. Tenzij je gelovig bent: "welbekoment u'' of zo iets?
Mocy , ik neem aan dat je dat wel kunt gebruiken, tenminste dat maak ik op uit je post!
Die whiskasactie had ik een keer van de vrekken vandaan in het vorige topi gedropt geloof ik Is nu in ieder geval verlopen die actie. Wel nog een kittenpakket (voor nieuwe aanmeldingen op de site)
Bij de vrekken staat weer een nieuwe actie. Ik heb er een op mijn adres en een op het adres van vriend besteld.

Moos
quote:mocy schreef op 07 april 2012 @ 12:41:

Voor het eten ''eet smakelijk'', maar na het eten? ''Het was lekker". kan me er verder niets bij voorstellen. Tenzij je gelovig bent: "welbekoment u'' of zo iets?

O.a.

eet smakelijk, eet dadelijk, tast toe

moge het wel bekomen, fijne spijsvertering, bbba (bord beker bestek naar aanrecht).

(kleine 200 reacties/suggesties na een lezersoproep)
Ga je voor die recepten alle Allerhande weer doornemen WV?

Ik heb een rare discussie met Allerhande online.

Ik had een recept van hun online opgeslagen, de link. En had toen ik vis had gehad van Thee alle andere ingredienten gekocht.

Ik wil het maken, is het recept weg van de site. Dus de dag ervoor stond het er nog, had het hier elders ook de link geplaatst.

Dus ik hun gemaild in welke allerhande het stond en of ze mij het recept nog konden geven. Nee.

Dus vis en mango heb ik maar in mijn vriezer gelegd maar ben er wel pissig over.

Toen kreeg ik van hun een email, in welke editie/jaar stond het?

Ja dat vroeg ik u, ik heb het recept/Allerhande niet.

Ook weer geen antwoord. Wat een gezeik. Dus is er iets wat je wilt gaan maken, zet niet alleen de link in je favoriet maar kopieer het recept en zet het in je Word.

Maar kom je tegen;

GEBAKKEN VIS IN ZOETZURE SAUS

dan hou ik mij voor dat gerecht aanbevolen. Dat is de letterlijke titel van hun gerecht.

Het bestond uit witvis (of andere vis) met mangosaus (zelfgemaakt).

Grrrrrrrrr stomme klantenservice.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb het kattenpakketje ook al besteld, ben benieuwd. Nu is mijn kat een alleseter, eet net zo makkelijk de brokken van de Lidl en Aldi, dus hij mag het even proeven, maar kopen doe ik het zeker niet, veel te duur
Wij zeggen volgens mij nooit iets na het eten, wat is het toetje krijg ik vaak te horen, maar verder dan dat komen we niet
*breekt in* Mylenevalerie, via de cache van google kun je hem nog wel vinden: gebakken vis in zoetzure saus (klonk lekker dus was nieuwsgierig) *en breekt weer uit*
quote:fenna_ schreef op 07 april 2012 @ 13:16:

*breekt in* Mylenevalerie, via de cache van google kun je hem nog wel vinden: gebakken vis in zoetzure saus (klonk lekker dus was nieuwsgierig) *en breekt weer uit*

Fenna, zo zo zo bedankt, wat lief dat je het voor mij hebt kunnen vinden. Ik wist niet dat je zo dingen nog kon terug vinden, ik ga hem meteen goed opslaan, dus niet de link maar echt het recept.

Hoe vind je zoiets? Ik heb bijv. ij AH 180 recepten in mijn kookboek dus kan ze niet allemaal vinden als ze weg zijn.

Nou hoe dan ook, ik ben zo blij dat je het hebt kunnen vinden, bedankt nogmaals!!!!
Fijn dat ik je er zo blij mee heb kunnen maken! Als je het gemaakt heb, ben ik wel heel benieuwd of het net zo lekker was als het eruit ziet.
he wat fijn die hulp van fenna!

Haar is leuk opgedroogd is wel wennen natuurlijk maar leuk. Zal je een foto mailen MV.

Thee, het hoofdgerecht is niet vegetarisch er zit gerookte kip in.

Zo heb volgens mij nu echt alle boodschappen binnen. Had nog geluk je kon je mailadres opgeven om een nieuwsbrief te ontvangen van mijn winkelcentrum. Je kon dan een paas kleur/teken boek pakken in ruil daarvoor. Heb dus 3 mailadressen gegeven en 3 verschillende boekjes gepakt. Dan kunnen de kinderen naast eieren zoeken ook morgen kado zoeken doen. Ga ze zo even inpakken.
Misschien kun je je favo recepten in word zetten of printen? t Meeste zal niet eeuwig online blijven staan.
Leuk Ieb, dat je haar goed gelukt is. Je zult er prachtig uit zien denk ik, met je 'nieuwe' figuur en je rode haar.

Hoop dat alles lukt met eten en dat het gezellig wordt.
quote:fenna_ schreef op 07 april 2012 @ 13:55:

Fijn dat ik je er zo blij mee heb kunnen maken! Als je het gemaakt heb, ben ik wel heel benieuwd of het net zo lekker was als het eruit ziet.Ja, zal er ook een foto van maken.
quote:Moonlight82 schreef op 07 april 2012 @ 14:06:

Misschien kun je je favo recepten in word zetten of printen? t Meeste zal niet eeuwig online blijven staan.

Mijn Word doet het nog niet, kan veel recepten niet openen, heel verhaal maar ben ik mee bezig.

Als dat goed is ga ik dat idd doen en dan op mijn ext.schijf opslaan. Printen kan ik hier helaas niet. Maar je eerste oplossing ga ik doen.

Maar toen ik die spullen in huis had, wist ik nog niet eens dat hij eraf was.

Leuk Ieb dat je haar gelukt is en je boodschappen in orde. Het gaat goedkomen met je eten. Dat moet lukken.

En wanneer je tijd hebt dan zie ik je foto een dezer dagen, leuk dat het iig goed is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven