Kinderkoekjes
zaterdag 7 april 2012 om 15:06
Regelmatig krijgt mijn zoontje ergens zo'n zakje kinderkoekjes. Ik ben niet zo moeilijk met koek en snoep, maar ik vind dit altijd zo'n idioot aantal.
In een zo'n zakje zitten vaak iets van 12 van die mini koekjes.
Ik ben gewoon even (en omdat ik me verveel) benieuwd of anderen dit ook rare hoeveelheden vinden, of vinden jullie dit een normale portie voor een tussendoortje?
In een zo'n zakje zitten vaak iets van 12 van die mini koekjes.
Ik ben gewoon even (en omdat ik me verveel) benieuwd of anderen dit ook rare hoeveelheden vinden, of vinden jullie dit een normale portie voor een tussendoortje?
zaterdag 7 april 2012 om 15:20
Ik neem zelf ook altijd 3 of 4 koekjes bij de thee. En soms het hele pak. En mijn kinderen krijgen één keer per dag (als ze erom vragen, komt ook voor dat dat niet zo is) zo'n zakje kinderkoekjes. Helemaal ja. Twaalf koekjes? Onzin. Eerder een stuk of 5, misschien 6. En dat zijn dan echt kleine koekjes. Of twee wat grotere in één verpakking, dat komt ook voor.
Zo, even wat tegenwicht voor alle ik-ben-zo'n-geweldige-bewuste-voeding-moeders.
Zo, even wat tegenwicht voor alle ik-ben-zo'n-geweldige-bewuste-voeding-moeders.
zaterdag 7 april 2012 om 15:23
zaterdag 7 april 2012 om 15:29
Mijn dochter houdt niet zo van koek, wel van Dora dus doekoen koop ik weleens wanneer we op vakantie gaan oid, makkelijk voor in de auto. Dan krijgt ze er wel maar 1 (daar zitten twee wat grotere koeken in de verpakking ).
Ik heb het bijvoorbeeld wel met die haribo zakjes snoep, dat is best veel snoep voor gewoon een snoepje tussendoor. Ik koop dat dus alleen met verjaardagen oid en losse snoepjes voor tussendoor. Voor af en toe vind ik het geen probleem. Ik neem ze trouwens ook mee op lange autoritten bedenk ik me nu, mijn snoeptolerantie stijgt blijkbaar aanzienlijk in de auto
Dat zou ik ook doen met die koekjes denk ik, ik zou Ze niet elke dagje naar school geven maar wel naar een schoolreisje oid (als ze ze lekker vond dan )
Ik heb het bijvoorbeeld wel met die haribo zakjes snoep, dat is best veel snoep voor gewoon een snoepje tussendoor. Ik koop dat dus alleen met verjaardagen oid en losse snoepjes voor tussendoor. Voor af en toe vind ik het geen probleem. Ik neem ze trouwens ook mee op lange autoritten bedenk ik me nu, mijn snoeptolerantie stijgt blijkbaar aanzienlijk in de auto
Dat zou ik ook doen met die koekjes denk ik, ik zou Ze niet elke dagje naar school geven maar wel naar een schoolreisje oid (als ze ze lekker vond dan )
zaterdag 7 april 2012 om 15:47