Ontvang geen SMS van één persoon

08-04-2012 12:41 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ontvang van één persoon geen sms'jes meer. Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen? Ligt dit aan mijn telefoon of aan die van hem?

Alvast bedankt en een fijne paasdag natuurlijk!
Ik heb sinds 3 mnd een abonnement bij Hollandsnieuwe (soort prepaid abonnement). Maar ik kreeg afgelopen maanden paar keer smsjes niet of pas 24 uur later door.

Meer mensen die bij Hollandsnieuwe zitten en er last van hebben?
Hey Lord,don't ask me questions
quote:astrape schreef op 08 april 2012 @ 12:48:

Ik heb het ook. Ik heb niet eens vodafone, maar toch ontvangt mijn telefoon sinds de brand maar mondjesmaat smsjes. Ik weet niet in welke regio je woont, maar in de regio waar ik woon hebben veel meer mensen er last van sinds die brand. Ik krijg haast het idee dat een beetje onder de pet gehouden wordt dat ook andere providers last hebben van die brand.Dat idee heb ik ook. Ook geen vodafone, toch smsjes die pas na twee poginen verstuurd worden of smsjes die een dag later binnenkomen.
Hollandsnieuwe is Vodafone.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Net als Sizz
Heb ik ook gehad. Alle gezeik over 'blokkeringen' en andere oplossingen van mijn helpdesk en haar helpdesk gehad en toegepast. En dat hielp allemaal niets.

Na de 6e keer bellen kreeg ik per ongeluk iemand van de technische dienst aan de telefoon die even iets moest omzetten. Toen was het voorbij.

Nu heb ik het met iemand anders en begint het gezeik van voren af aan.

Dus: succes er mee
quote:ster89 schreef op 08 april 2012 @ 13:08:

[...]

Telfort valt onder het KPN netwerk, net als HI dat doet. En MTV mobile.

En heeft idd een smsstoring, zoals te zien is op hun website. Ik heb ook Telfort en hetzelfde probleem.

Oke ,

Mij is in December het zo uitgelegd in de Telfort winkel.

Maar goed ik weet er niet veel van dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.Het is wel irritant om geen sms te kunnen ontvangen en niet alle oproepen komen door,de meeste wel.

Kun jij op die site ook zien of er ook storing is met oproepen?
Moet je even maar de telfort website gaan en zoeken op storingen
Ik heb even gekeken maar het is allemaal wel toeval.
quote:panadol, 2 minuten geleden

Ik heb even gekeken maar het is allemaal wel toeval.wat bedoel je?
Dat er bij elke provider storingen zijn.
Elke provider heeft wel eens storingen, dat heeft niets met de brand bij Vodafone te maken ..
Ik heb Ben, en kan al twee dagen niet meer smsen.
Heb je hem nu inmiddels gesproken?
Ik heb Vodafone, woon in het Noorden, van sommige mensen krijg ik wel sms'jes binnen en van andere niet of dagen later . Baal hiervan !!!!! Hoelang duurt dit nog ?
quote:ster89 schreef op 08 april 2012 @ 13:05:

Heb je een samsung? Zoek dan even in je instellingen of bij je berichtinstellingen naar een blokkeer/negeerlijst.

Edit: samsung is het enige merk dat hier over beschikt (het blokkeren van individuele contactpersonen)

Nee hoor dat is niet waar.

Ik heb een HTC en die heeft die funktie ook.
quote:angel1971, 38 minuten geleden

quote:

ster89 schreef op 08 april 2012 @ 13:05:

Heb je een samsung? Zoek dan even in je instellingen of bij je berichtinstellingen naar een blokkeer/negeerlijst.

Edit: samsung is het enige merk dat hier over beschikt (het blokkeren van individuele contactpersonen)

Nee hoor dat is niet waar.

Ik heb een HTC en die heeft die funktie ook.

Enkel voor sms? Als jij het zegt zal het wel zo zijn.

Maar feit is dus dat dit een mogelijkheid is!
Mijn oude Nokia kan ook nummers blokkeren. Ben ik een tijdje geleden achter gekomen....

Had per ongeluk twee goede vrienden geblokkeerd, kwam ik ook pas maanden later achter. Hun smsjes stonden wel gewoon in een andere map....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven