Ontvang geen SMS van één persoon
zondag 8 april 2012 om 13:13
zondag 8 april 2012 om 13:13
quote:astrape schreef op 08 april 2012 @ 12:48:
Ik heb het ook. Ik heb niet eens vodafone, maar toch ontvangt mijn telefoon sinds de brand maar mondjesmaat smsjes. Ik weet niet in welke regio je woont, maar in de regio waar ik woon hebben veel meer mensen er last van sinds die brand. Ik krijg haast het idee dat een beetje onder de pet gehouden wordt dat ook andere providers last hebben van die brand.Dat idee heb ik ook. Ook geen vodafone, toch smsjes die pas na twee poginen verstuurd worden of smsjes die een dag later binnenkomen.
Ik heb het ook. Ik heb niet eens vodafone, maar toch ontvangt mijn telefoon sinds de brand maar mondjesmaat smsjes. Ik weet niet in welke regio je woont, maar in de regio waar ik woon hebben veel meer mensen er last van sinds die brand. Ik krijg haast het idee dat een beetje onder de pet gehouden wordt dat ook andere providers last hebben van die brand.Dat idee heb ik ook. Ook geen vodafone, toch smsjes die pas na twee poginen verstuurd worden of smsjes die een dag later binnenkomen.
zondag 8 april 2012 om 13:43
Heb ik ook gehad. Alle gezeik over 'blokkeringen' en andere oplossingen van mijn helpdesk en haar helpdesk gehad en toegepast. En dat hielp allemaal niets.
Na de 6e keer bellen kreeg ik per ongeluk iemand van de technische dienst aan de telefoon die even iets moest omzetten. Toen was het voorbij.
Nu heb ik het met iemand anders en begint het gezeik van voren af aan.
Dus: succes er mee
Na de 6e keer bellen kreeg ik per ongeluk iemand van de technische dienst aan de telefoon die even iets moest omzetten. Toen was het voorbij.
Nu heb ik het met iemand anders en begint het gezeik van voren af aan.
Dus: succes er mee
zondag 8 april 2012 om 13:52
quote:ster89 schreef op 08 april 2012 @ 13:08:
[...]
Telfort valt onder het KPN netwerk, net als HI dat doet. En MTV mobile.
En heeft idd een smsstoring, zoals te zien is op hun website. Ik heb ook Telfort en hetzelfde probleem.
Oke ,
Mij is in December het zo uitgelegd in de Telfort winkel.
Maar goed ik weet er niet veel van dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.Het is wel irritant om geen sms te kunnen ontvangen en niet alle oproepen komen door,de meeste wel.
Kun jij op die site ook zien of er ook storing is met oproepen?
[...]
Telfort valt onder het KPN netwerk, net als HI dat doet. En MTV mobile.
En heeft idd een smsstoring, zoals te zien is op hun website. Ik heb ook Telfort en hetzelfde probleem.
Oke ,
Mij is in December het zo uitgelegd in de Telfort winkel.
Maar goed ik weet er niet veel van dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.Het is wel irritant om geen sms te kunnen ontvangen en niet alle oproepen komen door,de meeste wel.
Kun jij op die site ook zien of er ook storing is met oproepen?
zondag 8 april 2012 om 18:49
quote:ster89 schreef op 08 april 2012 @ 13:05:
Heb je een samsung? Zoek dan even in je instellingen of bij je berichtinstellingen naar een blokkeer/negeerlijst.
Edit: samsung is het enige merk dat hier over beschikt (het blokkeren van individuele contactpersonen)
Nee hoor dat is niet waar.
Ik heb een HTC en die heeft die funktie ook.
Heb je een samsung? Zoek dan even in je instellingen of bij je berichtinstellingen naar een blokkeer/negeerlijst.
Edit: samsung is het enige merk dat hier over beschikt (het blokkeren van individuele contactpersonen)
zondag 8 april 2012 om 19:28
quote:angel1971, 38 minuten geleden
quote:
ster89 schreef op 08 april 2012 @ 13:05:
Enkel voor sms? Als jij het zegt zal het wel zo zijn.
Maar feit is dus dat dit een mogelijkheid is!
quote:
ster89 schreef op 08 april 2012 @ 13:05:
Enkel voor sms? Als jij het zegt zal het wel zo zijn.
Maar feit is dus dat dit een mogelijkheid is!