Kindvrij - Het nieuwste deel

09-02-2012 17:52 2523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met trots presenteren wij het nieuwste deel Kindvrij

Inbrekers, meelezers en alle andere mensen van dit forum: kom d'r bij, kom d'r bij. Kumbayaaaa.
quote:Hasse88 schreef op 05 april 2012 @ 08:38:

Morning all! Iedereen goed geslapen?

Ik heb gisteren The Other Boleyn Girl gekeken. Leuke film hoor (mooie jurken!!) maar had weinig met de werkelijkheid te maken. Jammer is dat toch....Die heb ik opgenomen. Ik ga daar vanavond naar kijken. Ben zeer benieuwd. Ik vond The Tudors ook geweldig. Keek jij daar ook naar?
quote:elninjoo schreef op 07 april 2012 @ 09:13:

Zometeen lekker shoppen met vriendin en vanavond eten we bij haar. Morgen relaxte dag, stukje wandelen en 's avonds lekker borrelen met stokbrood en lekkers bij mij. Maandag sauna en massage. Heerlijk weekendje voor de boeg! Lekker hoor! Vooral die massage
Ik zat gisteravond naar een rallyprogramma te kijken op Veronica. Die rally gaat door Zuid-Amerika. Ze volgen de PanAm Highway en zijn begonnen in Argentinie. Wat is dat een mooi land zeg!! Wie van jullie is daar weleens geweest? Ik zou daar heel erg graag naar toe willen gaan
Een vier op een Gier Fijne Paasdagen allemaal!
quote:gierzwaluw33 schreef op 07 april 2012 @ 13:13:

[...]

Die heb ik opgenomen. Ik ga daar vanavond naar kijken. Ben zeer benieuwd. Ik vond The Tudors ook geweldig. Keek jij daar ook naar?

Ik vond deze film minder goed dan The Tudors. Ik viel echt in een gat na het einde van die serie. Dat had ik ook bij Lost. Er is nog steeds geen goede serie voor in de plaats gekomen waar ik voor thuis blijf.

Fijne paasdagen!
Kom jullie even allemaal een fijne Pasen wensen!
Zo, de bitterballen zijn gemaakt, het deeg voor de krentebollen zit nu in de machine. Ik ben er bijna klaar voor.

Fijne paasdagen
Snjókorn falla, á allt og alla
@Gier: wel geprobeerd en vond het wel een sterke serie, maar ik kan slecht tegen historische onzin... En dan zijn zélfs the Tudors een lachtertje.. Merlin vond ik ook al zuig... jammer want de verhaallijnen zijn wel leuk...

Ben wat dat betreft een beetje een autist...

@Olijfje: Jij ook een fijne paas! En kom alsjeblieft wat vaker je gezicht laten zien, we missen je!

Het was vandaag knettersdruk op t werk, maar wel heel leuk. Goede reacties op de Peter van Straaten-tentoonstelling en heel veel verkocht. Word ik blij van!

Oh, én ik heb zomaar Adriaan van Dis gezien.... Swoon!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gier, ik wil nog dolgraag naar Argentinië. Ik ken iemand die de rally heeft gereden en die volgde ik al op FB. Prachtig land moet het zijn. Staat hoog op mijn lijstje. Ik weet de route al:-)

Heerlijk, drie volle dagen Berlijn geboekt. Op de terugweg willen we nog langs Sachenhausen, het concentratiekamp.

Zo fijn om een weekend spontaan te boeken zonder dat je rekening met iemand hoeft te houden. Nou ja, ik moet wel even de buuf vragen om mijn schatjes eten te geven.

Vanmiddag ga ik met een vriendin hier thuis een wijntje drinken en de bakplaat gaat aan in het kader van lekker handig.
Goedemiddag op deze paasmiddag, dames!
Popeye en ik hebben gisteren besloten volgende week een weekje naar ons huis in Italië te gaan. Zomaar. Omdat het kan.

@Lamystere: Ben jij iemand die ik ken onder een andere naam? Je komt me zo bekend voor.
Kindvrij restaurant in New York? Kijk er niet van op. Niet opvoeden is het nieuwe opvoeden tegenwoordig...
quote:Olivia1975 schreef op 08 april 2012 @ 12:59:

Kindvrij restaurant in New York? Kijk er niet van op. Niet opvoeden is het nieuwe opvoeden tegenwoordig...
En hoe vergaat het jullie tijdens het Paasweekend?

Vrijdag heb ik ongelovelijk hard mogen werken, gister met een hele groep vrienden naar de Helden Van Amstel geweest. Het dak ging er af! Vandaag mag ik weer werken, maar niet voordat we lekker gebbqed hebben (kusuman staat al te pyromanen in de tuin)

Morgen een Meet van het forum van Kusuman. Allemaal mensen met dezelfde auto als wij. Lekker een rondje rijden, hapje eten, en een borrel doen.

Wat wil een mens nog meer
vanochtend liggen zonnen met een boek erbij, het was echt heerlijk tot een uur of 12, daarna werd het kouder. Verder lekker het hele weekend verblijven in ons nieuwe vakantieverblijf hier op de kwekerij. Het lijkt wel vakantie zo

Kus wat voor auto hebben jullie????
Môgge! Voor iedereen nog een fijne tweede paas! En denk aan mij, die werken gaat!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
sterkte dan maar met werken
Hasse, succes vandaag! Ik weet hoe het is om met de feestdagen te werken. Gister nog de benen uit mijn lijf gerend (maar het is me weer gelukt om geen moord te begaan . )

Chucky, wij rijden een Amerikaan. We zijn nu onderweg naar een meet met allemaal dezelfde type auto maar van verschillende bouwjaren. Erg leuk!
Klinkt leuk Kus.

Fijne laatste paasdag nog dames, of je nu moet werken of ergens in een sauna zit.
Ik lig te relaxen op de bank met vriend en opgenomen afleveringen van de Graham Northonshow aan het kijken.
I choose happy!
Kom weer even
Werken overleefd Hasse?
Jullie zullen met de Amerikaan nu wel een godsvermogen kwijt zijn aan benzine, of niet Kus? Die prijzen zijn echt niet normaal meer. Helemaal rete iritant dat het grootste deel van die benzineprijs uit accijns bestaat. Europa zou dat eens moeten gaan verbieden.
Popeye is aan het koken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Pasta carbonara. Als hij de eieren niet in een klont laat stollen dan moet het verder goed komen. Hebben we toch nog eieren gegeten met Pasen alleen dan spoorloos verdwenen in een saus.
Vijf op een Viennas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven