Alle TTTOT-ers verzamelen!
woensdag 28 maart 2012 om 22:32
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 9 april 2012 om 19:57
quote:Kier_V schreef op 09 april 2012 @ 19:55:
Lieve dames,
Bedankt voor het warme onthaal van iedereen!
(tevens ook oprechte dank voor het verorberen van de overgebleven, zelfgeschilderde eieren)
Vanmiddag verplicht meegetroond naar de bouwmarkt, vandaar mijn plotseling 'wegwezen'
Het zou elke dag 2e Paas moeten zijn, ongelofelijk hoeveel mensen centen aan het stuksmijten waren in de meubelwinkels, Praxis en de Haringkar
De recessie is ten einde gekomen, vandaag. Denk ik.
Hahaha, dat zou mooi zijn.
Was net een stuk over 2e paas + winkelboulevards op tv. Mensen die daar gewoon ronddwalen om de dag door te komen, zonder echte reden. Nog nooit begrepen.
Lieve dames,
Bedankt voor het warme onthaal van iedereen!
(tevens ook oprechte dank voor het verorberen van de overgebleven, zelfgeschilderde eieren)
Vanmiddag verplicht meegetroond naar de bouwmarkt, vandaar mijn plotseling 'wegwezen'
Het zou elke dag 2e Paas moeten zijn, ongelofelijk hoeveel mensen centen aan het stuksmijten waren in de meubelwinkels, Praxis en de Haringkar
De recessie is ten einde gekomen, vandaag. Denk ik.
Was net een stuk over 2e paas + winkelboulevards op tv. Mensen die daar gewoon ronddwalen om de dag door te komen, zonder echte reden. Nog nooit begrepen.
maandag 9 april 2012 om 19:58
quote:angel__ schreef op 09 april 2012 @ 19:57:
Oh Scamp, dat klinkt geweldig! Echt super.
Hasse, voor 2 musea tegelijk??Yup! T is ook een drukke baan he?
Oh Scamp, dat klinkt geweldig! Echt super.
Hasse, voor 2 musea tegelijk??Yup! T is ook een drukke baan he?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 9 april 2012 om 20:00
quote:grobbekuiken schreef op 09 april 2012 @ 19:57:
[...]
Ik was er met een reden, ECHT WAAR!!
(wordt niet geloofd natuurlijk en terecht.....)
[...]
Ik was er met een reden, ECHT WAAR!!
(wordt niet geloofd natuurlijk en terecht.....)
maandag 9 april 2012 om 20:12
maandag 9 april 2012 om 20:13
quote:Kier_V schreef op 09 april 2012 @ 20:01:
Maar Scamp... vanwaar de keuze om die kant op te gaan en niet dat je lieffie naar 'ons' komt?
We hebben daar eigenlijk nooit over nagedacht.
Hij zei eigenlijk, als je de volgende keer komt, blijf dan je dan maar gelijk?
Jaaaaa graaaaag
Ik ga graag daar naartoe. Het is er prachtig, hij heeft een leuke bungalow. In een prachtige omgeving.
Kan niet beter
Maar Scamp... vanwaar de keuze om die kant op te gaan en niet dat je lieffie naar 'ons' komt?
We hebben daar eigenlijk nooit over nagedacht.
Hij zei eigenlijk, als je de volgende keer komt, blijf dan je dan maar gelijk?
Jaaaaa graaaaag
Ik ga graag daar naartoe. Het is er prachtig, hij heeft een leuke bungalow. In een prachtige omgeving.
Kan niet beter
maandag 9 april 2012 om 20:13
quote:angel__ schreef op 09 april 2012 @ 20:12:
Ikea op 2e paasdag niet te doen. Ben allang blij dat m'n ouders dat vandaag niet van plan waren.
Missy: Ik pas al op , reageer maar af op de trollen.
Scamp: wij verhuizen gewoon een stukje clubhuis mee, het lijkt me de ideale verstopplek voor trollen namelijk.
Whahaha ja dat zeker!
In een groen groen groen groennn trollen trollenland
Ikea op 2e paasdag niet te doen. Ben allang blij dat m'n ouders dat vandaag niet van plan waren.
Missy: Ik pas al op , reageer maar af op de trollen.
Scamp: wij verhuizen gewoon een stukje clubhuis mee, het lijkt me de ideale verstopplek voor trollen namelijk.
Whahaha ja dat zeker!
In een groen groen groen groennn trollen trollenland
maandag 9 april 2012 om 20:16
Mag ik effe roepen dat ik weer 8 wil zijn? En een moeder hebben met een grote portemonnee? Ik zag net de nieuwe AH reclame... Bij elke zoveel euro boodschappen krijg je mini-producten, voor je eigen winkeltje.... En dat vond ik vroegah zó leuk, winkeltje spelen! Ik wil, ik wil, ik WIL alle mini-producten, állemaal! Voor mijn eigenste winkeltje! Zó!
maandag 9 april 2012 om 20:19
quote:Hasse88 schreef op 09 april 2012 @ 20:16:
Mag ik effe roepen dat ik weer 8 wil zijn? En een moeder hebben met een grote portemonnee? Ik zag net de nieuwe AH reclame... Bij elke zoveel euro boodschappen krijg je mini-producten, voor je eigen winkeltje.... En dat vond ik vroegah zó leuk, winkeltje spelen! Ik wil, ik wil, ik WIL alle mini-producten, állemaal! Voor mijn eigenste winkeltje! Zó!
Hahahaha, ik had vroeger ook zo'n winkeltje (en een keukentje, hoezo rolbevestigend )Toen zoon naar de psz ging stond er ook zo'n ding, had meteen zin om te blijven
Bij AH gaan ze nu ook van die leuke nostalgische blikken verkopen
Hahahaha, ik had vroeger ook zo'n winkeltje (en een keukentje, hoezo rolbevestigend )Toen zoon naar de psz ging stond er ook zo'n ding, had meteen zin om te blijven
Bij AH gaan ze nu ook van die leuke nostalgische blikken verkopen
maandag 9 april 2012 om 20:22
quote:grobbekuiken schreef op 09 april 2012 @ 20:19:
[...]
Bij AH gaan ze nu ook van die leuke nostalgische blikken verkopen Écht? Oooooooooooooh, ik ga daar wonen! (en mijn huurster aanspreken op producten --> ze werkt daar namelijk)
[...]
Bij AH gaan ze nu ook van die leuke nostalgische blikken verkopen Écht? Oooooooooooooh, ik ga daar wonen! (en mijn huurster aanspreken op producten --> ze werkt daar namelijk)
maandag 9 april 2012 om 20:29
quote:scamp schreef op 09 april 2012 @ 20:25:
[...]
En nostalgisch servies en postzegels Ik zit hier dóód te gaan van verlangen! *wie zegt dat reclame helegaar niet werkt???* Ik ben gék op nostalgische shite/////
[...]
En nostalgisch servies en postzegels Ik zit hier dóód te gaan van verlangen! *wie zegt dat reclame helegaar niet werkt???* Ik ben gék op nostalgische shite/////