Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bezichtiging is vrijdag
Gossie, wat een dombo ben ik dan....

Beter vroeg dan nooit .

Alles wel Star?Hoe is het op het werk?
Jin, wat heftig zo'n jaloerse peuter tijdens het voeden. Heeft hij wat met klei? Da's hier momenteel dé afeldingsmanouevre...

Mamax, ha ha, ja, je voelt je echt centimeters groeien he als je zulke leuke dingen oevr je oogappel hoort?! Stoer hoor, dat hij het zo naar z'n zin heeft op de psz! Joh, ik wist helemaal niet dat dat de stadsspeeltuin was achter het zwembad! Lijkt me leuk om daar keertje af te spreken, een vrijdag of zaterdag?

Naat, hoe ging het werken, ben je nog een beetje overeind gebleven? Bah, niks fijn om je zo slap te voelen...

CD, wow, Twan al maat 62! Hoe ging het op het cb, is hij weer goedgekeurd? Kan haast niet anders!

Suus, dus je mist de mutsen niet?! Ha, geweldig joh, you rule! Samen sporten ben ik helemaal voor in (in m'n eentje wordt het sowieso niks...). Wat had je in gedachten, beetje op zo'n loopband enzo, of wil je op een huppelklasje? We komen er wel uit. Die kilo's zijn er voor de zomer af.

Mal, weer het zonnetje in huis, gelukkig. Fijn dat ze bij het rc helpen met aanvragen van subsidies. Wist wel dat dat een papierwinkel was, maar dat het jaren kan duren - pfff... Waarvoor zouden jullie precies subsidie aanvragen (als je dat kwijt wilt hoor...)?

Avondje AM; vriend is z'n huis op orde maken, morgen weer een bezichtiging - de derde al. Er ligt sinds vanmiddag ook een bod begreep ik, dus het gaat goed. Spannend.

Ik ga nog even hangen, trusten vast!
Hel, wij moeten nu al aangeven dat we in de toekomst verwachten aanpassingen nodig te hebben. De kans is wel groot, dat Jonathan een rolstoeltje krijgt als hij ouder wordt. Niet vanwege niet kunnen lopen, maar doordat hij minder energie heeft en sneller moe is en dan hoeft hij thuis niet te lopen als hij moe is. We maken nu de vloeren beneden en boven ook allemaal gelijkvloers en de douche houden we ruim.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, wat lijkt het me moeilijk om al met dat soort dingen bezig te zijn terwijl het nog zo goed met Jonathan gaat. Ik hoop zo dat de medicijnen veel beter worden en alle aanpassingen niet nodig zijn!

Hel, ik wist het ook niet, ik hoorde het van de buuf. Hij gaat 30 maart open en dan tot eind oktober. Is het een acceptabel bod wat er ligt? Een vrijdag vind ik lekkerder, weekenden zijn bij ons altijd erg druk.

Jin, wat vervelend dat Thomas zo jaloers is bij het voeden! Je zou toch denken dat hij er na 2.5 maand wel aan gewend is.

Compu, hier ook gespring op de bank. Hij is misschien 1 of 2 keer van de bank gevallen, maar meestal gaat het goed hoor!

Nou is de ene plek bijna weg , nu gaat het ergens anders pijn doen...

Bah, ik ruik wat, even kijken welke dat is!
Goedemorgen!

Bridges: hebben de tips van Cin nog geholpen?

Cin: Mooi huis zeg, daar is wel wat van te maken. Hopelijk is het jullie huis.

Hel: 5 kilo eraf, goed zeg. waar chrashdieten al niet goed voor zijn. Wat fijn dat er al een bod ligt voor vriend zijn huis, is het een goed bod?

Mal: Lijkt me wel moeilijk om daar al mee bezig te zijn, terwijl Mr j het misschien wel niet nodig heeft. Andere kant ook wel goed als het gewoon geregeld is. Schiet het een beetje op in jullie nieuwe huis?

Juud: Al bezig met de babykamer? Is het nog gelukt met het zoeken naar een leuk kdv/alternatief voor Mart?

Mamax: Leuk , een nieuw bed. ga je dan ook meteen de slaapkamer enzo verven? Hoe bevalt max zijn nieuwe kamer. Ging hij makkelijk over van ledikant naar bed?

Ik zag dat je je aangemeld hebt voor de nieuwsbrief

Kokos: Zakt het misselijk zijn al? Lianne vandaag naar psz?

Jin: Klinkt wel zwaar zo vaak borstvoeding geven, en dan ook nog een lastige puber om je heen. Petje af.

Suze: Wat fijn dat je 1ste werkdag zo goed is bevallen. You go Girl.
Afgelopen weekend nogal drukkies geweest.

Zaterdag zijn ik en Julian naar dierentuin Amersfoort geweest.

Was nog wel een hele tour, want we zijn met de bus geweest.

Julian vond het helemaal super, en waar ik dacht met een paar uur weer thuis te zijn, dacht Julian daar anders over.

Die vermaakt zich zo dat we pas weer om half 7 thuis waren van ons avonturendagje dierentuin. Julian was helemaal geobserdeerd door een kalkoen, die was geluid aan het maken en juul deed dus die kalkoen na, en die kalkoen ging nog veel harder, het was een kleine miniconcert wat ze samen weggaven, haha

Ook moest ie persee in zo,n raceautootje (een echte jongen hoor), maar dat kan ie helemaal nog niet, en mama er maar naast rennen (als me dat geen 5 kilo lichter heeft gemaakt, weet ik het niet ;)

Zondag naar Tilburg geweest. even op de buurt bij Julian zijn opa en oma.

ff denken:

Verder kregen we bericht dat Julian 8 april mag starten op de psz, dus mijn kleine jongen wordt ook groot.

En waarschijnlijk gaat Julian per 12 april zwemmen.

Julian staat op de wachtlijst, en kreeg bericht dat ze de nieuwe groepen in gaan delen, en dat horen we dan Soon
Jee Mal, wat Mamax zegt, het lijkt me moeilijk om daar nu al mee bezig te zijn terwijl het misschien (hopelijk) helemaal niet nodig zal zijn.

Heeej Bam, alles goed met jou ook? Alle nieuwe producten ingevoerd?

Mamax, houden we het op vrijdag! Tweede of derde week april zou kunnen, jij?

Bod is op zich niet heel hoog en die man had aangegeven dat het een eenmalig bod was en dat hij niet wilde onderhandelen, beetje vaag. Maar als hij het per direct (nou ja, 1 mei dan) kan en wil rond maken is het voor ons toch erg aantrekkelijk, want elke maand dat het verkocht is sparen we meer dan 1000 euri uit. We'll see.

Juk, moet zo het archief in, grote opschoonaktie...
Ha ha Bam, crosspost! Leuk dat jullie zo hebben genoten bij de kalkoenen, haha!
quote:Helenita2 schreef op 19 maart 2008 @ 10:02:

Ha ha Bam, crosspost! Leuk dat jullie zo hebben genoten bij de kalkoenen, haha!haha je kan maar iets leuk vinden, haha
Ik zou niet meteen happen, wellicht zijn er meer geinterseerden, die wel meer willen bieden. Die meneer wil voor een euro (bwv) op de eerste rang zitten.
Ha, Twan is ontzettend goed gegroeid! Hij weegt nu 5740 gram en is 57 cm!

Dus is weer een ruime kilo aangekomen in 3 weken tijd! Vorige keer woog hij 4630 gram en 52 cm.

De wijkverpleegkundige merkte nog even op dat ik dus wel slagroom heb, haha! Dat doet een moeder goed nietwaar?

Alleen de prikken vond hij minder, maar was daarna weer lief.

En een heel gesprek gehad over Kevin. Ze begon mij te complimenteren over hoe goed ik het wel niet deed enzo (omdat ook zij hebben gezien hoe vreselijk druk Kevin is), en aangezien de tranen nog hoog zitten, hield ik het dus niet droog, ben erg gevoelig voor complimenten...

En toen vroeg ze of ik het allemaal nog wel red en hoe de relatie nu met mijn vriend is qua opvoeding en tijd voor elkaar/de kinderen. Nou ja, aangezien vriend er weinig is, zei ik, komt alles op mij neer 6 dagen per week en 's avonds vaak ook. Kreeg ik weer een compliment.... weer tranen, haha.

Maar heb wel aangegeven dat ik blij ben als Kevin ein-de-lijk naar de psz kan. Hij mocht van mij vorig jaar al wel heen, haha.

Helaas zijn ze hier best strikt en is het echt pas vanaf 2,5 jaar.

Ze gaf wel aan dat ik echt aan de bel moest trekken als ik het niet meer zou redden.

Maar ja, dan denk ik, andere moeders doen het toch ook? Dan kan ik het ook, toch?

Nou ja, heel verhaal, maar wel fijn dat ze met je meedenken enzo.

Ben echt heel tevreden over mijn cb eigenlijk! Zijn prettige mensen!

Nou, ik ga me es klaarmaken en weer eentje voeden, kom vanmiddag als het me lukt om beide kinders tegelijk op bed te krijgen wel terug.

Twan begint wat te morren in de box ondertussen.
Net sms van Noos: Nog niet bevallen, Maar fikse griep te pakken
Hel, zullen we 18 april doen dan?
Suus, fijn dat werk zo goed bevallen is!

Bridge,
Help, heeft iemand een tip? Mijn borst gaat volgens mij weer ontsteken. Hij blijft maar hard, ondanks veel voeden en net ook kolven. Heb paracetamol genomen, kwark en vannacht kool erop, gemasseerd, in een bak water gehangen (erg charming), maar hij blijft hard. Wat moet ik doen? En er zit zelfs een blaar op mijn tepel. Ik word nog steeds man in een volgend leven, echt waar.
Hoi en dag. Moet Lianne ophalen van de psz. Kom misschien vanmiddag nog even, maar ben misselijk en moe dus dat wordt slapen vermoed ik.
Voor iedereen die het kan gebruiken: borstontsteking, griep etc:
Even niet meer aanzitten Jinny. Ik heb ook wel eens alles geprobeerd en bleef er te veel aanzitten, waardoor alleen maar meer geirriteerd raakte.
Mamax, 18 april - date! Hebben tegen die tijd wel even contact over de tijd. Leuk (ik bestel vast zon)!

Jinny, he shit joh, wat een ellende.... Star 'dr advies klinkt mij ook zinnig in de oren. Heb helaas geen andere goede tips...

CD, heavy hoor, een dorstige baby, een drukke peuter en een man die er bijna nooit is! Dan zijn zulke complimenten een fijne opsteker, en niet te vergeten Twan z'n groeispurt - die gaat als een speer! Kan me helemaal voorstellen dat je dan de tranen hoog hebt zitten...

Gelukkig dat je tussen de middag even kunt gaan liggen Kokos. En de ochtenden dat Lianne op de psz is heb je misschien ook even rust? Of staan die in het teken van boodschappen en huishouden? Niet doen hoor! Maar goed, is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe bevalt man z'n "nieuwe" baan nu, is hij nog steeds thuis bezig?

Star, alles cool chez vous?

Goed, nog even aan de slag...
Voor alle mama's een dikke

ik ben ook weer moehoeder, wat een spook was Jonathan weer... vannacht van 4 tot 5 wakker en toen weer om 7 uur wakker. Gaap. En ik moest vandaag naar het huis om te schuren. Maar Jonathan is nu weer terug van het KDV, dus ik kan even relaxen hier. Vanavond hebben we thuiszorg-oppas dan kan ik weer verder schuren.

Vanmorgen bracht M Jonathan naar het KDV en daar waren ze lovend over dat Jonathan zo hard vooruit is gegaan. Hij is nu echt gewend daar en onwijs ondernemend en steeds vrolijker. Hij huilt ook bijna nooit meer als je weggaat. Dus dat was wel leuk om te horen van een ander (want ik ben zelf helemaal niet objectief als het om Jonathan gaat).
Stressed is just desserts spelled backwards
Haai.

Jinny, sterkte met borst. Je hebt al zoveel gedaan, denk dat Star gelijk heeft! Ik duim voor je dat het gauw verdwijnt.

Hel, dat gaat goed daar met appartement vriend! Het is ook een prachtige locatie. Succes!

Mal, goed te horen! Fijn ook om weg te gaan dan. Wat een klus heb je aan het huis joh!

Kokos, sterkte met de taaie tijd. Heb je al een afspraak voor de vlos?

Star, bezichtiging bij jou thuis, begrijp ik het goed?

CD, echt goed van je hoor! Maar geef het aan als het niet gaat, ook als anderen het wel kunnen. Die psz lijkt me wel welkom voor je..

Vanmorgen toch een valpartij van de bank helaas.

Je hebt vast een veiliger bank Mamax.

Het kwam goed af gelukkig.
Ghe ghe nee Compu, Cin heeft vrijdag bezichtiging en ik antwoordde op Jinny's vraag hoe bezichtiging zou zijn gegaan

Hel, tres bien chez moi, merci

Beetje druk. Maandag opa tachtig, gisteren verjaardag en druk kind.
Zo, Ceetje flink verwend door opa. Had een subtiele (NOT) hint gemaild en nu heeft mevroi haar eigen laptopje

Compu, kus voor CB's zere bolletje (neem tenminste aan dat ze op haar bolletje gevallen was?)
Star ben je nog bij de huisarts geweest voor de groei van Ceetje? Haha een eigen laptop, nijntje, dora of ...???

Hoe was de verjaardag van opa zonder oma?

Fijn Mal dat het beter gaat op het kdv. Je krijgt nog een mail terug vandaag of morgen en dan wil ik ook snel bij het nieuwe huis komen kijken . Ben zo benieuwd!

Fijn Hel dat het huis misschien bijna verkocht is. Nog even afwachten dus.

Jin vervelend dat je weer last van je borsten hebt. Maar ik moest wel even lachen toen ik me het beeld voor de geest haalde van jou met een borst in een teiltje, haha en sorry! Loop je niet teveel op de tocht? Bij Mart was ik echt een schijterd, zelfs bij het openen van de koelkast hield ik mijn handen voor mijn borsten en bij de vriezer deed ik mijn jas aan. Ik hoop dat het snel weer over is!

Haha Julian bij de kalkoenen, kan me mooiere beesten voorstellen, maar dat geluid is natuurlijk helemaal geweldig! Foto komt eraan hoor maar ik ben een sokje kwijt . Hij zal wel ergens in huis liggen, maar waar????

Lekker dat hij al bijna naar de psz mag, dat zal hij vast heel leuk vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven