Good Luck!
zondag 16 maart 2008 om 22:02
OMG.... zie ik net de reacties op Marjonn's topic...
Dat mensen zo ontzettend met zichzelf bezig kunnen zijn
Zo, iedereen een fijne natte zondag gehad?
Mal, lekker dan, behangafsteken.. Hebbie een stoomding gehuurd of moet je alles helemaal met de hand? Succes!
Cin, als ik daar op moet wachten
Maar afijn, ik had een lekker dagje en de afvoer zit nog steeds verstopt... Mooi irritant. Na, we hebben nu besloten de wasmachine en droger in de badkamer te zetten. Bleh vind ik maar afijn, wel de makkelijkste oplossing. Ach, en hoelang wonen we hier nog
Star, leuk, Artis! Jij hebt jaarkaart zeker?
Zo liefjes, ik ga te bed. Morgen 1e wekdag bij de nwe baas en ik heb er zin in!
Dinsdag vrij dus dan kom ik vertellen hoe het was.
Kus, kus!
Dat mensen zo ontzettend met zichzelf bezig kunnen zijn
Zo, iedereen een fijne natte zondag gehad?
Mal, lekker dan, behangafsteken.. Hebbie een stoomding gehuurd of moet je alles helemaal met de hand? Succes!
Cin, als ik daar op moet wachten
Maar afijn, ik had een lekker dagje en de afvoer zit nog steeds verstopt... Mooi irritant. Na, we hebben nu besloten de wasmachine en droger in de badkamer te zetten. Bleh vind ik maar afijn, wel de makkelijkste oplossing. Ach, en hoelang wonen we hier nog
Star, leuk, Artis! Jij hebt jaarkaart zeker?
Zo liefjes, ik ga te bed. Morgen 1e wekdag bij de nwe baas en ik heb er zin in!
Dinsdag vrij dus dan kom ik vertellen hoe het was.
Kus, kus!
maandag 17 maart 2008 om 10:14
Aaaaah Suus, succes vandaag! Nieuwe baas, nieuwe collega's, nieuwe plek.... Gaat vast goedkomen. Hoe doe je dat met popje en het kdv nu 's morgens, met de auto?
Huh, ik kan niet meer letters vet maken enzo? Menuutje is weg. Vaag.
Jin, veel plezier met krabbelen!
CD, hoe is het bij jou daar, tijdje niks gehoord. Alles onder controle met de mannen?!
Star, Artis, leuk! Wat is Ceetje 'dr favoriet?
Wij gisteren naar het zwembad in H, man wat een pandemonium. Kabouter was er helemaal stil van, haha!
Vandaag weer werken, bluh...
Huh, ik kan niet meer letters vet maken enzo? Menuutje is weg. Vaag.
Jin, veel plezier met krabbelen!
CD, hoe is het bij jou daar, tijdje niks gehoord. Alles onder controle met de mannen?!
Star, Artis, leuk! Wat is Ceetje 'dr favoriet?
Wij gisteren naar het zwembad in H, man wat een pandemonium. Kabouter was er helemaal stil van, haha!
Vandaag weer werken, bluh...
maandag 17 maart 2008 om 11:04
Owwwwwwwwwwwww jongens, spannend, spannend, spannend, spannend, spannend, aanstaande vrijdag (avond) hebben wij onze ALLERALLERALLEReerste bezichtiging OOIT.
Ik voel me helemaal volwassen, zomaar met koophuisdingen bezig zijn enzo.
Oeoeoeoeoeoe, het is het allereerste koophuis ooit waar ik echt een goed gevoel over heb.
Zouden we dan toch nog Belgen worden?
Spannend, spannend, spannend, spannend!
Ik voel me helemaal volwassen, zomaar met koophuisdingen bezig zijn enzo.
Oeoeoeoeoeoe, het is het allereerste koophuis ooit waar ik echt een goed gevoel over heb.
Zouden we dan toch nog Belgen worden?
Spannend, spannend, spannend, spannend!
maandag 17 maart 2008 om 11:11
maandag 17 maart 2008 om 11:40
Goedemorgen
Even checken of Noosje al is bevallen???
Naatie, gatsie, de hele dag overgeven.... dikke
Suze, succes op je eerste werkdag!
Cin, een borst die op springen staat, lijkt me niet prettig, maar kan je dat dan niet kolven? (weet niets van borstvoeding dus misschien een domme vraag...)
Ook al op huizenjacht? Is dit een nieuwe trend in deze club?
Star, leuk, Artis. Ben ik al járen niet geweest, wordt weer eens tijd.
Mal, gatver, een slang! Ik heb iets tegen slangen, waar dat vandaan komt, geen idee.
Hé, van dat behangsteken krijg je wel spierballen hè!
Iemand nog leuke ideeën voor de Paasdagen?
Even checken of Noosje al is bevallen???
Naatie, gatsie, de hele dag overgeven.... dikke
Suze, succes op je eerste werkdag!
Cin, een borst die op springen staat, lijkt me niet prettig, maar kan je dat dan niet kolven? (weet niets van borstvoeding dus misschien een domme vraag...)
Ook al op huizenjacht? Is dit een nieuwe trend in deze club?
Star, leuk, Artis. Ben ik al járen niet geweest, wordt weer eens tijd.
Mal, gatver, een slang! Ik heb iets tegen slangen, waar dat vandaan komt, geen idee.
Hé, van dat behangsteken krijg je wel spierballen hè!
Iemand nog leuke ideeën voor de Paasdagen?
maandag 17 maart 2008 om 11:46
Gisteren bij mijn oma geweest. We hadden al nauwelijks contact met haar maar gisteren was het helemaal niks. Reageerde nog wel met 'hoi lieverd' toen ze in de gaten had dat ik voor haar stond maar verder lag ze alleen maar te slapen in haar stoel.
Eigenlijk zijn we haar al een tijdje 'kwijt'. Je gaat omdat je haar wil zien, maar contact is er niet meer.
Ik hoop echt dat dit niet meer al te lang gaat duren.
Sorry, moest het even kwijt.
maandag 17 maart 2008 om 12:17
He Kokos, wat naar lijkt me dat.... Heb je wel de indruk dat ze het prettig vindt dat jullie er zijn, of gaat het echt helemaal aan haar voorbij? Verdrietig hoor. Hopelijk realiseert ze zich ook niet meer dat ze zo veel mist.
Leuk huis Cin! Volgens mij past het goed bij jullie - ik pik geluksvibes op Maar is altijd afwachten of het van binnen beetje klopt met de indruk van de foto's. Ben benieuwd, spannend!
Leuk huis Cin! Volgens mij past het goed bij jullie - ik pik geluksvibes op Maar is altijd afwachten of het van binnen beetje klopt met de indruk van de foto's. Ben benieuwd, spannend!
maandag 17 maart 2008 om 14:01
Hai
Hier even een teken van leven... Ben er nog maar een en al bv-ellende weer... Krampjes gaat goed gelukkig. Spulletje werkt super.
Voeden is alleen weer vreselijk. Doet een en al pijn, vrijdag pijnlijke borst, sindsdien idee dat productie terugloopt dus gisteren om de 2 uur aanleggen. Vanmorgen ondanks tepelhoedje een kloof erbij en beide kanten doet pijn. Nu dus electrische kolf geleend en ga even over op kolven. om de pijn weer even te verminderen en als het met een paar dagen niet minder is, komt de lactatiekundige waar ik veel contact mee heb gehad even langs.
Het is nu echt even lastig, want als het niet beter gaat moet ik stoppen. laat er mega-veel tranen over, maar het gaat zo gewoon niet. Ook niet voor Ties. Ziet zijn moeder elke keer huilen, is ook niets. Het is gewoon niet eerlijk, wil graag, heb genoeg melk, maar doet pijn. stom dat zoiets vanzelfsprekends niet makkelijk gaat.
Sorry voor de ego, misschien kom ik later nog even uitgebreider terug...
Hier even een teken van leven... Ben er nog maar een en al bv-ellende weer... Krampjes gaat goed gelukkig. Spulletje werkt super.
Voeden is alleen weer vreselijk. Doet een en al pijn, vrijdag pijnlijke borst, sindsdien idee dat productie terugloopt dus gisteren om de 2 uur aanleggen. Vanmorgen ondanks tepelhoedje een kloof erbij en beide kanten doet pijn. Nu dus electrische kolf geleend en ga even over op kolven. om de pijn weer even te verminderen en als het met een paar dagen niet minder is, komt de lactatiekundige waar ik veel contact mee heb gehad even langs.
Het is nu echt even lastig, want als het niet beter gaat moet ik stoppen. laat er mega-veel tranen over, maar het gaat zo gewoon niet. Ook niet voor Ties. Ziet zijn moeder elke keer huilen, is ook niets. Het is gewoon niet eerlijk, wil graag, heb genoeg melk, maar doet pijn. stom dat zoiets vanzelfsprekends niet makkelijk gaat.
Sorry voor de ego, misschien kom ik later nog even uitgebreider terug...
maandag 17 maart 2008 om 14:04
Hel en Cin, dank jullie. Ze heeft heldere momenten en ik heb nog wel de indruk dat ze blij is als we er zijn. Verder heeft ze geen interesse meer, vraagt ze niks meer.
Ze is gewoon op, 94 jaar. Alleen haar hart gaat nog door. Voor hoe lang kunnen we natuurlijk niet zeggen. Vorig jaar is ze behoorlijk ziek geweest, maar toen kwam ze er ook bovenop.
En ik ben op dit moment al zo emotioneel, kan weinig hebben. Ga even relaxen, meisje ligt in bed.
maandag 17 maart 2008 om 15:35
En Suze hoe was je 1e werkdag?
Leuk huis Cin! Laten ze dat leuke klimrek ook staan? Hoe gaat dat dan, krijg je dan ook een belgisch paspoort? Vervalt de kinderbijslag enz. enz.
Kokos wat vervelend voor je oma, sterkte!
Bridge balen zeg dat het voeden moeizaam gaat. Maar altijd maar in tranen is ook niet de bedoeling. .
Naat was je bij Tobias ook misselijk?
Hel wat is een pandemonium .
Zo net gewerkt en op de terug weg langs de Turkse groenteboer en daar heerlijke zoete olijven en baklava meegenomen, mmmm zo lekker!
Nu de hond uitlaten en dan Mart alweer ophalen, dag meisjes!
Star heb je een abbonnement op Artis? Lekker dichtbij voor jullie of niet?
Jin lekker gespeeld? Gaat Simon dan ook mee?
Leuk huis Cin! Laten ze dat leuke klimrek ook staan? Hoe gaat dat dan, krijg je dan ook een belgisch paspoort? Vervalt de kinderbijslag enz. enz.
Kokos wat vervelend voor je oma, sterkte!
Bridge balen zeg dat het voeden moeizaam gaat. Maar altijd maar in tranen is ook niet de bedoeling. .
Naat was je bij Tobias ook misselijk?
Hel wat is een pandemonium .
Zo net gewerkt en op de terug weg langs de Turkse groenteboer en daar heerlijke zoete olijven en baklava meegenomen, mmmm zo lekker!
Nu de hond uitlaten en dan Mart alweer ophalen, dag meisjes!
Star heb je een abbonnement op Artis? Lekker dichtbij voor jullie of niet?
Jin lekker gespeeld? Gaat Simon dan ook mee?
maandag 17 maart 2008 om 16:06
Geen idee of ze het klimrek laten staan, dat zal wel niet
Erg hoor, ik zie me gewoon al helemaal zitten in die tuin. Zul je zien dat het op iets stoms of iets technisch afketst. (even m'n enthousiasme temperen)
Nee, we krijgen geen Belgisch paspoort, blijven gewoon Nederlanders. We moeten ons alleen in Belgie bijverzekeren voor ziektekosten (wij blijven in NL verzekerd maar de kinderen in NL) en verder auto's Belgisch maken enzo. Verder krijgen we jammer genoeg in NL kinderbijslag, dat zou ik veeeeeeeeeeeeeeeeel liever in Belgie hebben (die krijgen per maand wat wij per kwartaal krijgen) dus ik ga nog wel even onderzoeken wat ik moet doen om daar kinderbijslag te krijgen. Ik heb al ooit in Belgie gewoond dus ik weet wel ongeveer wat erbij komt kijken.
Pfffffffff, Cas is echt ziek, niet grappig. Hoe moet dat morgen nou toch weer? En bij Gijs loopt het snot er ook uit iedere holte uit. Ook niet lollig. Gelukkig vermaakt hij zich voor de televisie en Cas ligt met een zetpil op bed. Sam hoeven we niet te halen, dat doet opa. Die komt oppassen omdat wij naar het oudercontact moeten.
Ik zie er niet uit trouwens, allebei die kinderen vegen iedere 3 seconden hun snotneus aan me af. Ik lijk wel een zigeuner.
Ben benieuwd hoe het bij Suze was!
Erg hoor, ik zie me gewoon al helemaal zitten in die tuin. Zul je zien dat het op iets stoms of iets technisch afketst. (even m'n enthousiasme temperen)
Nee, we krijgen geen Belgisch paspoort, blijven gewoon Nederlanders. We moeten ons alleen in Belgie bijverzekeren voor ziektekosten (wij blijven in NL verzekerd maar de kinderen in NL) en verder auto's Belgisch maken enzo. Verder krijgen we jammer genoeg in NL kinderbijslag, dat zou ik veeeeeeeeeeeeeeeeel liever in Belgie hebben (die krijgen per maand wat wij per kwartaal krijgen) dus ik ga nog wel even onderzoeken wat ik moet doen om daar kinderbijslag te krijgen. Ik heb al ooit in Belgie gewoond dus ik weet wel ongeveer wat erbij komt kijken.
Pfffffffff, Cas is echt ziek, niet grappig. Hoe moet dat morgen nou toch weer? En bij Gijs loopt het snot er ook uit iedere holte uit. Ook niet lollig. Gelukkig vermaakt hij zich voor de televisie en Cas ligt met een zetpil op bed. Sam hoeven we niet te halen, dat doet opa. Die komt oppassen omdat wij naar het oudercontact moeten.
Ik zie er niet uit trouwens, allebei die kinderen vegen iedere 3 seconden hun snotneus aan me af. Ik lijk wel een zigeuner.
Ben benieuwd hoe het bij Suze was!
maandag 17 maart 2008 om 16:25
Suze, hoe was het vandaag?
Cin, spannend!!! Ziet er goed uit dat huis! Arme mannetjes, allebei ziek
Bridge, dat klinkt niet lekker. Ik kan me voorstellen dat je niet graag stopt met BV. Is alles kolven en dan met de fles geven geen optie?
Jin, jij ook een . Schoonouderperikelen zijn niet leuk. Ik vind je een wereldmoeder! Drie keer per nacht eruit voor Simon en dan ook nog leuk met Thomas op stap, ik weet niet of ik het je na zou doen.
Goh, Amalia zit nu lekker in de sneeuw, 't zal mij benieuwen hoe het haar bevalt, een week zonder kinderen...
Ik heb sinds gisteren weer een dreigende borstontsteking. Volgens mij blijf ik hem de baas, maar lekker voelt het niet. We zijn 2 dagen de hort op geweest, half half gevoed (Sam viel steeds in slaap) en dan heb ik hem zo te pakken. Maar het was voor een goed doel; we hebben een nieuw bed besteld!! We moeten er een week of 10 op wachten en hij kostte een rib uit ons lijf, maar ik ben er zo blij mee!
Cin, spannend!!! Ziet er goed uit dat huis! Arme mannetjes, allebei ziek
Bridge, dat klinkt niet lekker. Ik kan me voorstellen dat je niet graag stopt met BV. Is alles kolven en dan met de fles geven geen optie?
Jin, jij ook een . Schoonouderperikelen zijn niet leuk. Ik vind je een wereldmoeder! Drie keer per nacht eruit voor Simon en dan ook nog leuk met Thomas op stap, ik weet niet of ik het je na zou doen.
Goh, Amalia zit nu lekker in de sneeuw, 't zal mij benieuwen hoe het haar bevalt, een week zonder kinderen...
Ik heb sinds gisteren weer een dreigende borstontsteking. Volgens mij blijf ik hem de baas, maar lekker voelt het niet. We zijn 2 dagen de hort op geweest, half half gevoed (Sam viel steeds in slaap) en dan heb ik hem zo te pakken. Maar het was voor een goed doel; we hebben een nieuw bed besteld!! We moeten er een week of 10 op wachten en hij kostte een rib uit ons lijf, maar ik ben er zo blij mee!