Alle TTTOT-ers verzamelen!
woensdag 28 maart 2012 om 22:32
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 10 april 2012 om 10:28
Ik weet nog niet eens of ze me willen houden daar na. Ik wil het niet eens.
Binnen kort kijken bij die opleiding en bij een bedrijf wat dat doet.
Dan alleen nog een deeltijd baan zoeken voor een paarjaartjes zodat ik naast mijn opleiding wel genoeg kan verdienen om de hypotheek te betalen en aan andere dromen te werken.
Binnen kort kijken bij die opleiding en bij een bedrijf wat dat doet.
Dan alleen nog een deeltijd baan zoeken voor een paarjaartjes zodat ik naast mijn opleiding wel genoeg kan verdienen om de hypotheek te betalen en aan andere dromen te werken.
dinsdag 10 april 2012 om 10:31
quote:missy_acy schreef op 10 april 2012 @ 10:26:
Martin, dat is niet de reden dat de TOTjes bestaan. Het komt doordat wij als forummers elkaar steeds weer tegenkwamen in dezelfde topics.
Om te voorkomen dat we de topics steeds overnamen (take over) is dit topic geboren,Dus het was niet de bedoeling van jullie om de 'Troll topics' over te taken?
Martin, dat is niet de reden dat de TOTjes bestaan. Het komt doordat wij als forummers elkaar steeds weer tegenkwamen in dezelfde topics.
Om te voorkomen dat we de topics steeds overnamen (take over) is dit topic geboren,Dus het was niet de bedoeling van jullie om de 'Troll topics' over te taken?
dinsdag 10 april 2012 om 10:31
dinsdag 10 april 2012 om 10:32
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 10:30:
Goed hoor Maja, dat je zo goed bezig bent (op meerdere vlakken zelfs...)
Welke opleiding ga je doen?
Zou je alsjeblieft een eigen topic willen openen, zodat wij en anderen kunnen zien dat je inderdaad verandert bent?
Dan mag je uiteindelijk wel een keer meekletsen, maar nu is het allemaal nog te vers.
Alsjeblieft?
Goed hoor Maja, dat je zo goed bezig bent (op meerdere vlakken zelfs...)
Welke opleiding ga je doen?
Zou je alsjeblieft een eigen topic willen openen, zodat wij en anderen kunnen zien dat je inderdaad verandert bent?
Dan mag je uiteindelijk wel een keer meekletsen, maar nu is het allemaal nog te vers.
Alsjeblieft?
dinsdag 10 april 2012 om 10:33
dinsdag 10 april 2012 om 10:34
In het vakgebied waar ik nou zit is het niet zo gebruikelijk dat je te horen krijgt wat je goed doet. Wat er allemaal mis gata en beter moet dat plempen ze wel op je bord maar als het goed gaat hoor je niets.
Bij een eerdere werkgever ben ik weggegaan o.a. omdat ik me niet gewaardeerd voelde en ik in de klinch lag met een senior. En dan hoor je achteraf (1,5 jaar later) dat ze liever gehad hadden dat ik gebleven was en die senoir was opgerot. En bedankt, lekker op tijd.
Ondertussen ben ik 3 keer op de grens van een burnout omgekeerd (lichaam protesteerd, compu arm, hand, scouder, nek door de stress) en deze keer wil ik dat goed gaan doen. Dus lekker omscholen naar iets wat ik wel goed kan, wat ik evt zelfs zelfstandig kan gaan doen en waarbij niet dagen achter de compu hoe te zitten. (kan ik ook van mijn forum / internetverslaving afkicken)
Bij een eerdere werkgever ben ik weggegaan o.a. omdat ik me niet gewaardeerd voelde en ik in de klinch lag met een senior. En dan hoor je achteraf (1,5 jaar later) dat ze liever gehad hadden dat ik gebleven was en die senoir was opgerot. En bedankt, lekker op tijd.
Ondertussen ben ik 3 keer op de grens van een burnout omgekeerd (lichaam protesteerd, compu arm, hand, scouder, nek door de stress) en deze keer wil ik dat goed gaan doen. Dus lekker omscholen naar iets wat ik wel goed kan, wat ik evt zelfs zelfstandig kan gaan doen en waarbij niet dagen achter de compu hoe te zitten. (kan ik ook van mijn forum / internetverslaving afkicken)
dinsdag 10 april 2012 om 10:38
het ergste in mijn huidige vakgebied zijn de haantjes. De mannen die denken dat ze beter zijn, de monteurs en andere gasten die kei en keihard werken buiten niet serieus nemen en derhalve ook slecht aansturen en heb niet het vertrouwen geven dat ze hetgeen wat ze doen goed doen. Daardoor word er tijd en geld verspilt, mensen worden depri en de beste lopen weg omdat elders misschien wel het vertrouwen uitgesproken wordt.
Tijd om te switchen dus.
Tijd om te switchen dus.