Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's Meet Again (deel 71)

31-03-2012 22:25 2964 berichten
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.

Link naar deel 70.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt gewoon graag je bestelling hebben, logisch toch

Mijn broeken waren toen ook per direct leverbaar, ware het niet dat ik er 3 weken op moest wachten omdat de stock ineens low was
oeh minder.

had allemaal leuke outfits bedacht voor mijn weekendje, met de sokjes, mits het weer is. dus dan moeten ze er zijn
"op werkdage voor 18.00 besteld, morgen in huis".. En als het nu op zaterdag voor pasen besteld is, hoe zou het dan zitten?

*duimt en gaat bij brievenbus zitten*
Hoi

Ben ik ook weer
Waar gaat je weekendje naartoe? Heb ik volgens mij gemist?
Chi Aan de arbeid?
Trouwens, heb ik nog helemaal niet verteld. Mijn fashionista-zusje had haar kast opgeruimd en alles wat ze neit meer wilde, te klein, te groot of wat dan ook was, moest ze van mijn ouders verkopen, omdat ze teveel geld uitgeeft.

Ze had twee spijkerbroeken van Tommy Hilfiger, nooit gedragen, te groot. En daar ben ik nu eigenaar van Gewoon recht model, niet skinny maar ook niet bootcut, gewoon precies goed en ze zitten me als gegoten.

Ben er reuze blij mee! En om mjin zusje wat te helpen heb ik haar voor de vorm 50 euro gegeven Heb er nu eentje aan. Een midden-denim kleur en een lichte.
Pix!

Ja, had me verslapen dus werk de ochtend thuis Rond 11en maar richting kantoor denk ik
Ow das voor beide wel een fijne oplossing Chi.

Relaxed trouwens dat je je kunt verslapen
quote:pixie_x schreef op 10 april 2012 @ 09:46:

Waar gaat je weekendje naartoe? Heb ik volgens mij gemist?ardennen. even helemaal er uit. echt aan toe.
vind haar shopgedrag opeens heel erg meevallen

goed geregeld chi
Fijn vooruitzicht DR
Mijn zusje is nog erger dan ik. Zij studeert ook nog eens iets richting de mode. Zij is echt zo'n modemeisje zegmaar. Ik heb het eigenlijk alleen met kleding, zij heeft het ook met make-up, parfum, nagellakjes, etc etc etc.

@Pix: Ja verslapen is gedoogd, tenzij je geen afspraken hebt
Tjonge, de meet is al bijnaaa!

nog maar een paar dagen tot de meet idd!
Ben heel nieuwsgierig naar jou Alf!
Ik naar iedereen Pix! Heb er wel echt zin in.

(sorry, was ineens weg, m'n internet viel uit)

Nu nog een outfit... ik weet de bovenkant al, maar wat verder...
Poeh, ik heb nog niet eens over een outfit nagedacht! *gaat zich schamen*

Het is ook een beetje afhankelijk van het weer
Ik zie het vrijdag wel wat ik aan doe, denk ik

of moeten we nu doen alsof we echt diehard fashionistas zijn die een week over hun outfit nadenken en zo Alf helemaal in de stress jagen
Ik doe gewoon mijn meest comfi outfit aan, jullie nemen me maar zoals ik ben

*gruwelijk door de mand valt*
Hahahhaa Pix die instelling past wel bij mijn schoonouders strategie ik ben wie ik ben en jullie doen het er maar mee! Ik kom in m'n nakie
goed plan chy !
grin, als ik was gekomen had ik mijn ciske de rat outfit aangedaan, lekker comfy Had ik alleen nog even een pet moeten scoren, bretels heb ik. hoewel wel met bliksems, dus niet heel erg ciske verantwoord.

maar helaas, die houden jullie tegoed voor de volgende keer
quote:chyou schreef op 10 april 2012 @ 11:41:

Ik kom in m'n nakie *gaat niet verder op Chi's favoriete onderwerp*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven