Vloerbedekking: Waar te kopen?

10-04-2012 10:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

over 3 weken krijg ik de sleutel van mn nieuwe woning, boven en op trap zal nieuwe vloerbedekking komen. Aangezien ik niet veel tijd heb alles uit te zoeken vraag ik me af waar jullie de vloerbedekking hebben gehaald? Waar hebben ze goede vloerbedekking voor een goede prijs? Ik ben al bij carpetright geweest.

Oja we laten het zelf leggen, door iemand die we kennen.
hier kwantum: een coupon paste precies in de slaapkamer; dus waren klaar voor 15 euro ofzo..
Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van mijn Kwantum tapijt. Het zou 'kantoor/projectkwaliteit' ofzo zijn, dus voor intensief gebruik. Maar binnen een jaar zag je de 'loopsporen' en al duidelijk in en ook de plek waar de stoelen staan. Terwijl ik alleen ben en altijd op sokken of sloffen loop. Conclusie Kwantum 'tja, op tapijt moet geleefd worden en dergelijke slijtage was niet te voorkomen'.

Voor mij geen Kwantum dus meer, maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die er wel tevreden over zijn. Maar zorg voor goede vloerbedekking op de trap, het wordt intensief gebruikt en het moet ook veilig zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hier ook geen Kwantum fan, en inderdaad, als je aan of opmerkingen hebt over de kwaliteit, dan krijg je een of ander stom antwoord en geen service zoals je geld terug.

Wij hebben ons tapijt bij Carpetright weg, ligt nu 5 jaar en het lijkt alsof het gisteren gelegd is. Wij zijn heel tevreden!
Bij een woninginrichter! Ik heb zelf zo'n winkel, maar je hoeft niet naar mij toe te komen, voor het geval ik beschuldigd wordt van spammen.

Daar staat iemand die verstand van zaken heeft, en je goed kan adviseren. Bovendien is alles snel te leveren en heb je veel keuze.

Als je het zelf gaat leggen kunnen ze vast een mooi prijsje voor je maken.
.
it's a big club and you ain't in it
nee ook geen fan van kwantum. Je ziet inderdaad loopsporen (bijv. langs het bed)
quote:smile25 schreef op 10 april 2012 @ 12:40:

Je ziet inderdaad loopsporen (bijv. langs het bed)Ooh, je moet er natuurlijk níet overheen gaan lopen!
Carpetright, heeft voor mij al in 3 huizen gelegd.

Erg tevreden, goeie kwalitiet/prijsverhouding, en goede service.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dankjewel. Kun je bij Carpet Right nog afdingen? Heeft iemand daar ervaring mee?

Rionyriony: waar zoek je precies op in de gouden gids?
Ik heb hier vloerbedekking van Leen Bakker, gratis gelegd behalve de trap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven