VRLK
woensdag 19 maart 2008 om 11:11
Ok, vraag aan meisjesmoeders:
Loeder wil heel graag flamencoschoenen en ik vind ze ook echt schattig. Rood en een hakje voor onder jurkje enzo met verkleden. Ik snap dat ze het wil en ik snap het het echt snoezig staat, maar ik vraag me af of dat hakje geen kwaad kan? Het zou dan gaan om een dag op school, dagje NSO met verkleeddagen en wat uurtjes thuis. Stel ik me aan? Wat is jullie idee?
Loeder wil heel graag flamencoschoenen en ik vind ze ook echt schattig. Rood en een hakje voor onder jurkje enzo met verkleden. Ik snap dat ze het wil en ik snap het het echt snoezig staat, maar ik vraag me af of dat hakje geen kwaad kan? Het zou dan gaan om een dag op school, dagje NSO met verkleeddagen en wat uurtjes thuis. Stel ik me aan? Wat is jullie idee?
woensdag 19 maart 2008 om 11:20
Ik vind ze ontzettend gaaf, maar ik vind Loeder nog wel erg jong voor dat soort schoenen, ook al zou ze er incidenteel op lopen. Een jaar of 9, 10 lijkt mij eerlijk gezegd jong genoeg voor dit soort schoenen, en dan nog steeds incidenteel. Ik denk dat het niet goed is voor de ontwikkeling van de heupen en het bekken, teveel belasting. Maar ik zou het even navragen bij een arts.
woensdag 19 maart 2008 om 11:35
Ik zag net in de Hema (ik ben gevallen voor kant & klaar) een meisje erop rondklepperen en ik vind het erg grappig, maar ik heb het idee dat het inderdaad voor verkleedpartijtje is en dat meisjes de schoenen zo mooi vinden dat ze er het liefst hele dag op rondlopen. Hier dus geen hakjes in huis, ondanks het feit dat dochter ze graag zou willen.
woensdag 19 maart 2008 om 12:14
quote:vrolijk schreef op 19 maart 2008 @ 12:10:
Luilak
Knap he, dat ik zo goed mezelf in acht neem . Overigens was het 2.50 voor 12 (heb er 24 gekocht) en denk ik niet dat croissant deeg en mini knaks goedkoper zijn, dus ik ben ook nog heeeeel zuinig geweest .
En ik ben ook nog extra verwend, want werd door een moeder gebeld dat ze dochter zo wel mee zou nemen. Nu hoef ik pas om 15.30 weer in actie te komen om dochter te halen. Het leven is mooi!
Mag ook wel een klein beetje, want ben ook wel moe. Gisteravond bij oom & tante gegeten en daarna nog iets te lang gekletst, daardoor ook moe, maar vooral slapeloze nachten en overdag kapot. Suf, dat heb ik bij vorige zwangerschappen niet zo gehad. En ik lig niet eens wakker van iets, ook zo gek (bij vorige werkgever lag ik wakker van werkstress, nu van niets...).
Luilak
Knap he, dat ik zo goed mezelf in acht neem . Overigens was het 2.50 voor 12 (heb er 24 gekocht) en denk ik niet dat croissant deeg en mini knaks goedkoper zijn, dus ik ben ook nog heeeeel zuinig geweest .
En ik ben ook nog extra verwend, want werd door een moeder gebeld dat ze dochter zo wel mee zou nemen. Nu hoef ik pas om 15.30 weer in actie te komen om dochter te halen. Het leven is mooi!
Mag ook wel een klein beetje, want ben ook wel moe. Gisteravond bij oom & tante gegeten en daarna nog iets te lang gekletst, daardoor ook moe, maar vooral slapeloze nachten en overdag kapot. Suf, dat heb ik bij vorige zwangerschappen niet zo gehad. En ik lig niet eens wakker van iets, ook zo gek (bij vorige werkgever lag ik wakker van werkstress, nu van niets...).
woensdag 19 maart 2008 om 12:21
Ik heb dat ook al een paar keer gehad Lien, dat ik een paar nachten achter elkaar niet sliep. Werd ook twee keer gevolgd door migraine, redelijk irritant. Volgens verloskundige heeft het met hormonen te maken dat je slecht slaapt. Die gieren door je lichaam oid. Zij tipte mij om er direct uit te gaan als ik niet kon slapen. Even naar beneden, niet op gaan zitten maar gewoon ff uit bed, eventueel beker warme melk, en er dan weer in gaan. Ik heb het nog niet geprobeerd maar wie weet helpt het.
Ik ben vrij, maar ben zelfs al op mijn werk geweest vandaag. Das pas sneu. Maar geeft wel rust.
Ik heb laatst belastingtelefoon gebeld over kinderopvangtoeslag. Die vrouw zei dat dat vanzelf ging nu ze onze opgaves ontvangen had (was wel nog 2006). Eigenlijk geloof ik het niet, want ze weten helemaal niet wat je definitief aantal afgenomen uren zijn dan.
Ik ben vrij, maar ben zelfs al op mijn werk geweest vandaag. Das pas sneu. Maar geeft wel rust.
Ik heb laatst belastingtelefoon gebeld over kinderopvangtoeslag. Die vrouw zei dat dat vanzelf ging nu ze onze opgaves ontvangen had (was wel nog 2006). Eigenlijk geloof ik het niet, want ze weten helemaal niet wat je definitief aantal afgenomen uren zijn dan.
woensdag 19 maart 2008 om 12:58
woensdag 19 maart 2008 om 13:16
Heb nu geen werkstress. Wel heel druk maar ik ben twee dagen buiten de deur geweest en had daarom mijn mailbox aan collega overgedragen. Dus het is meer kop in het zand methode eigenlijk. Kan van huis uit niet bij mijn nieuwe mail om een of andere vage reden. Dat is irritant, maar ook wel weer fijn.
Hier plenst het niet, zon schijnt lekker. Zit te denken of ik lavendel zal gaan halen voor op het dakterras. Of thuis zal blijven en vandaag gewoon niets doen. Ga straks lekker met vriendinnen eten en dat is het dan voor vandaag.
Schorrie heeft net gekleid. Wat haat ik dan toch. Alles zit eronder, zelfs de vloer.
Hier plenst het niet, zon schijnt lekker. Zit te denken of ik lavendel zal gaan halen voor op het dakterras. Of thuis zal blijven en vandaag gewoon niets doen. Ga straks lekker met vriendinnen eten en dat is het dan voor vandaag.
Schorrie heeft net gekleid. Wat haat ik dan toch. Alles zit eronder, zelfs de vloer.
woensdag 19 maart 2008 om 14:07
Lavendel.. ik heb van de week samen met KW Hyacinten en Krokusjes in de tuin gezet. Waren in de aanbieding bij AH. 2 bakken voor de prijs van 1. Staat erg vrolijk. Vind het sowieso leuk dat er al een paar boompjes in de bloesem staan in de tuin. En 's ochtends een streepje licht bij het wakker worden is ook zo fijn... wat ben ik blij dat het bijna lente is
Trompetsmurf is op de post, Vrolijk!
Kinderen zijn allebei strontverkouden dus hebben we een pyamadagje. Net voor Bries zijn slaap even in bad geweest met z'n drietjes voor de gezelligheid en om de jongens lekker te laten stomen.
Morrie, heb je al nieuws van de huisarts?
Ga nu naar beneden. De nieuwe LINDA. is binnen.
Trompetsmurf is op de post, Vrolijk!
Kinderen zijn allebei strontverkouden dus hebben we een pyamadagje. Net voor Bries zijn slaap even in bad geweest met z'n drietjes voor de gezelligheid en om de jongens lekker te laten stomen.
Morrie, heb je al nieuws van de huisarts?
Ga nu naar beneden. De nieuwe LINDA. is binnen.
woensdag 19 maart 2008 om 14:26
Nee, nog geen nieuws van ha helaas. Blijf er eerlijk gezegd ook voor thuis vandaag, stel dat hij belt.... Maar nog niets helaas. Wil heel graag het verlossende woord horen, dan kan ik weer vooruit kijken. Merk toch dat ik me wel geremd voel met het doen van aankopen, het opknappen van het kamertje, enz....
woensdag 19 maart 2008 om 14:46
Morrie, ik hoop dat je snel telefoontje krijgt. Is niet prettig als jij niet volledig van je zwangerschap kunt genieten en je zelfs geremd voelt. Duim, duim, duim..
Dank je wel Wind! Leuk lavendel enzo. Ik wil ook! Nou ja, mijn vriendin gaat het doen. Wij hebben border bij tuin en zitten te dubben om daar lavendel te planten en kruiden in potten of andersom? Wat vinden jullie?
Dank je wel Wind! Leuk lavendel enzo. Ik wil ook! Nou ja, mijn vriendin gaat het doen. Wij hebben border bij tuin en zitten te dubben om daar lavendel te planten en kruiden in potten of andersom? Wat vinden jullie?
woensdag 19 maart 2008 om 15:01
Wij hebben lavendel in potten, maar in border kan ook. Kan volgens mij afhankelijk van soort lavendel wel grote bos worden.
Schoentjes kunnen denk ik geen kwaad voor af en toe, ook niet als het dan een dagje is. Maar ik zou het dan wel beperken tot echt af en toe een verkleeddagje. Ze zijn wel snoepig.
Palldiums vind ik erg leuk Peb, tuurlijk kunnen ze nog. Heb ze voor Vietje ook al staan. Donkerblauwe. Eigenlijk wil ik ze zelf ook.
Schoentjes kunnen denk ik geen kwaad voor af en toe, ook niet als het dan een dagje is. Maar ik zou het dan wel beperken tot echt af en toe een verkleeddagje. Ze zijn wel snoepig.
Palldiums vind ik erg leuk Peb, tuurlijk kunnen ze nog. Heb ze voor Vietje ook al staan. Donkerblauwe. Eigenlijk wil ik ze zelf ook.
woensdag 19 maart 2008 om 15:11
Ik ben altijd nogal ongeduldig en bel meestal dan toch. En zeg dan ook dat ik vast te ongeduldig ben maar... enzovoort.
Ik wil ze ook voor mezelf he, die Palladiums,. Inplaats van sneakers. Zag ze in zwart, donkerbruin, lichtbruin, legergroen en off-white. Twijfel tussen die laatste twee. Maar kunnen ze ook met blote benen onder een rokje, jurkje of capribroek?
Of kan ik dan toch beter sneakers kopen van Esprit ofzo.
Ik wil ze ook voor mezelf he, die Palladiums,. Inplaats van sneakers. Zag ze in zwart, donkerbruin, lichtbruin, legergroen en off-white. Twijfel tussen die laatste twee. Maar kunnen ze ook met blote benen onder een rokje, jurkje of capribroek?
Of kan ik dan toch beter sneakers kopen van Esprit ofzo.