Fashionista's Meet Again (deel 71)
zaterdag 31 maart 2012 om 22:25
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.
Link naar deel 70.
Link naar deel 70.
dinsdag 10 april 2012 om 14:21
Ik ben ook een paar dagen absent geweest VD
Mijn parfum is op trouwens. Ik wil een nieuwe, degene die ik nu heb ( Nina Ricci) heb ik al jaren en wil eigenlijk een wat 'volwassenere' geur...
Mijn moeder heeft Miss Dior eau de parfum. Die vond k heel lekker maar wel wat sterk. Zij raadde me aan om dan eau de toilette te gaan ruiken/proberen. Binnekort maar eens langs een Douglas oid
Mijn parfum is op trouwens. Ik wil een nieuwe, degene die ik nu heb ( Nina Ricci) heb ik al jaren en wil eigenlijk een wat 'volwassenere' geur...
Mijn moeder heeft Miss Dior eau de parfum. Die vond k heel lekker maar wel wat sterk. Zij raadde me aan om dan eau de toilette te gaan ruiken/proberen. Binnekort maar eens langs een Douglas oid
dinsdag 10 april 2012 om 14:33
dinsdag 10 april 2012 om 14:57
dinsdag 10 april 2012 om 15:01
dinsdag 10 april 2012 om 15:08
dinsdag 10 april 2012 om 15:30
Vooral dingen die hier niet in de winkel hangen (er hangt hier 80% van de collectie): 2 jeans (wil 1 donkere jeans, hopelijk zit er wat tussen), een witte chino en een top. + het leren jasje. Ging maar tot L en meestal pas ik dat niet bij de Zara maar wil het toch even proberen. Kan het daarna weer uit mijn hoofd
Ik tune even uit, moet de stad in om cadeautje te kopen voor vriendin en nu is het droog
Ik tune even uit, moet de stad in om cadeautje te kopen voor vriendin en nu is het droog
dinsdag 10 april 2012 om 17:14
quote:vivadiva85 schreef op 10 april 2012 @ 15:08:
Er komt nog een pakketje binnen van de Zara morgen voor me, dan houdt het even op met aankopen. Vandaag laserafspraak gehad, volgende week kapper, en wil even op mn geld letten (meer om aan mezelf te bewijzen dat ik dat kan)
Dus hou me tegen Totaal niets bijgelezen, dus mss had je het al gezien maar eh (durf het bijna niet te zeggen ) ik had nog 2 jumpsuits voor je gepost.
Er komt nog een pakketje binnen van de Zara morgen voor me, dan houdt het even op met aankopen. Vandaag laserafspraak gehad, volgende week kapper, en wil even op mn geld letten (meer om aan mezelf te bewijzen dat ik dat kan)
Dus hou me tegen Totaal niets bijgelezen, dus mss had je het al gezien maar eh (durf het bijna niet te zeggen ) ik had nog 2 jumpsuits voor je gepost.
dinsdag 10 april 2012 om 18:07
Sorry, Roz, was alleen even een bliksembezoek. Geen update dus . Moest even internetbankieren/factureren/mijn vrienden van de belastingdienst ergens over informeren.
Ga nu even koken en dan naar een concert. Morgen half dagje op locatie en dan thuis verder met opruim- en reorganisatie project. Dus ongetwijfeld tot morgenmiddag.
Ga nu even koken en dan naar een concert. Morgen half dagje op locatie en dan thuis verder met opruim- en reorganisatie project. Dus ongetwijfeld tot morgenmiddag.
dinsdag 10 april 2012 om 18:42
Ben benieuwd naar je Zaraspullen, VD. Linkje?
Roz, je weet toch dat je naast het topic beter niet kunt studeren en werken.
Veel plezier bij het concert, GB.
Net met dochter naar de kapper geweest. Zit weer kek, haar haar. Redelijk lang gehouden, beetje asymmetrisch, met een lok vooraan. Eman gaat vanavond mijn haar weer even verven en ik ga het zijne afmaaien met de tondeuze. Een heuse haardag dus in Huize Elynn. Wil eigenlijk deze week zelf ook nog naar de kapper, maar vrees dat dat tijdtechnisch niet gaat lukken.
Roz, je weet toch dat je naast het topic beter niet kunt studeren en werken.
Veel plezier bij het concert, GB.
Net met dochter naar de kapper geweest. Zit weer kek, haar haar. Redelijk lang gehouden, beetje asymmetrisch, met een lok vooraan. Eman gaat vanavond mijn haar weer even verven en ik ga het zijne afmaaien met de tondeuze. Een heuse haardag dus in Huize Elynn. Wil eigenlijk deze week zelf ook nog naar de kapper, maar vrees dat dat tijdtechnisch niet gaat lukken.
dinsdag 10 april 2012 om 19:01
Elynn, zie een heel gezin in een rijtje achter elkaar zitten om elkaar te kunnen knippen.
Ik wil ook naar de kapper, volgende week pas een afspraak, het is lang, bleh. Krijg er een sloom hoofd van.
Zara:
leren jasje
shirt
jeans
andere jeans
chino
GB, jij stoker . Ik ga de linkjes even terugzoeken, thanks. Wil idd nog steeds een jumpsuit (en een spijkerjasje, en een bikini) maar met dit weer heeft het in ieder geval geen haast.
Veel plezier vanavond!
Ik wil ook naar de kapper, volgende week pas een afspraak, het is lang, bleh. Krijg er een sloom hoofd van.
Zara:
leren jasje
shirt
jeans
andere jeans
chino
GB, jij stoker . Ik ga de linkjes even terugzoeken, thanks. Wil idd nog steeds een jumpsuit (en een spijkerjasje, en een bikini) maar met dit weer heeft het in ieder geval geen haast.
Veel plezier vanavond!
dinsdag 10 april 2012 om 19:10
Oh trouwens GB (ik quote mezelf wel even als je niet bijleest ) , heb je die tas gekocht die je postte? Is ie van Liebeskind? Mijne heeft ook van die 'onderhuidse studs', weet even niet hoe te beschrijven
The Bridge heb ik helemaal afgekeken dit weekend , fantastisch!
Die blauwe jumpsuit vind ik cool, thanks! Jammer van mn goede voornemen. Sowieso maar in de winkel kijken ivm verzendkosten. Maar heel erg VD, goede tip
The Bridge heb ik helemaal afgekeken dit weekend , fantastisch!
Die blauwe jumpsuit vind ik cool, thanks! Jammer van mn goede voornemen. Sowieso maar in de winkel kijken ivm verzendkosten. Maar heel erg VD, goede tip
dinsdag 10 april 2012 om 19:12
hoi VD !
net terug uit M. met mijn moeder, museum was mooi, de latte heerlijk, niet echt voor mezelf gewinkeld, wel heel mooie camee oorbellen gezien en een witte jurk met een soort millefleurprint, wel erg duur.
http://www.debijenkorf.nl ... -bloemenmotief-2503030010
ach het was toch weer eens gezellig.
net terug uit M. met mijn moeder, museum was mooi, de latte heerlijk, niet echt voor mezelf gewinkeld, wel heel mooie camee oorbellen gezien en een witte jurk met een soort millefleurprint, wel erg duur.
http://www.debijenkorf.nl ... -bloemenmotief-2503030010
ach het was toch weer eens gezellig.