Zware Ballen
woensdag 11 april 2012 om 10:01
complete nonsens, waar haal je vandaan dat een zogenaamd onderzoek heeft uitgewezen dat ze 30% meer sex hebben.
Mijn ex man, met een micro penis en normale ballen, had uitermate veel zin. En mss letten wij dames niet op ballen aangezien daar niet mee geneukt wordt.
En ik keur de man niet op penis of ballen, the whole package is belangrijk
En idd, ga eens aan t werk (lol)
Mijn ex man, met een micro penis en normale ballen, had uitermate veel zin. En mss letten wij dames niet op ballen aangezien daar niet mee geneukt wordt.
En ik keur de man niet op penis of ballen, the whole package is belangrijk
En idd, ga eens aan t werk (lol)
woensdag 11 april 2012 om 10:08
quote:carpecarpediem schreef op 11 april 2012 @ 10:03:
Ik had idd ooit een partner die helemaal het einde was, ik kon lief en leed met hem delen maar tot ik zag dat zijn testikels 3 gram te licht waren.. je bergijpt Willem, meteen de laan uitgestuurd!
En terecht. Compleet onacceptabel.
Ik denk dat het Willem was en het heeft hem aan het denken gezet. ja, het duurde even, het moest allemaal even rijpen maar toen besloot hij zijn verworven kennis met het viva forum te delen.
We zijn er blij mee, Willem.
Ik had idd ooit een partner die helemaal het einde was, ik kon lief en leed met hem delen maar tot ik zag dat zijn testikels 3 gram te licht waren.. je bergijpt Willem, meteen de laan uitgestuurd!
En terecht. Compleet onacceptabel.
Ik denk dat het Willem was en het heeft hem aan het denken gezet. ja, het duurde even, het moest allemaal even rijpen maar toen besloot hij zijn verworven kennis met het viva forum te delen.
We zijn er blij mee, Willem.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
woensdag 11 april 2012 om 10:46
quote:ciscis schreef op 11 april 2012 @ 10:35:
Als het maar geen zwabberende hangballen zijn! zo'n engig zakie dat lubbert bwaaah Nee ik wil stevige flinke strakke ballen en groot, die tegen mn bips botsen! Jaaaah. Met een grote piemel. Dus.
En nu koffie.Zo is het maar net !
Zet er voor mij ook maar 1 klaar, ik kom er aan
.
Als het maar geen zwabberende hangballen zijn! zo'n engig zakie dat lubbert bwaaah Nee ik wil stevige flinke strakke ballen en groot, die tegen mn bips botsen! Jaaaah. Met een grote piemel. Dus.
En nu koffie.Zo is het maar net !
Zet er voor mij ook maar 1 klaar, ik kom er aan
.