Fashionista's Meet Again (deel 71)
zaterdag 31 maart 2012 om 22:25
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.
Link naar deel 70.
Link naar deel 70.
woensdag 11 april 2012 om 11:50
woensdag 11 april 2012 om 11:52
ik draag in de zomer altijd een jurk of rok*, met onderbroek met pijpen eronder ivm met schurende bovenbenen, ben daar zo aan gewend dat het mij niet eens meer opvalt / stoort.
het strand mijd ik sowieso al, gezien mijn zandfobie, mijn onwil om bruin te worden en groot gebrek aan zin om badkleding te dragen.
* sowieso nooit korter als rond de knie
het strand mijd ik sowieso al, gezien mijn zandfobie, mijn onwil om bruin te worden en groot gebrek aan zin om badkleding te dragen.
* sowieso nooit korter als rond de knie
woensdag 11 april 2012 om 12:03
quote:Ceci schreef op 11 april 2012 @ 12:02:
Och, bij een wat hogere v-hals vind ik het ook prima ja ok, dat is ook weer waar. ik kom van ver qua kleding, zeg maar, heb jaren bij mijn hoofddoekje altijd lange mouwen en rokken gedragen, zal altijd wel een beetje voorzichtig blijven op mijn eigen manier.
Och, bij een wat hogere v-hals vind ik het ook prima ja ok, dat is ook weer waar. ik kom van ver qua kleding, zeg maar, heb jaren bij mijn hoofddoekje altijd lange mouwen en rokken gedragen, zal altijd wel een beetje voorzichtig blijven op mijn eigen manier.
woensdag 11 april 2012 om 12:08
ik ben eigenlijk nooit van de heel blote looks geweest, nu valt het op zich best mee, draag wel heel de winter een ondoorzichtige zwarte panty en 90% van de tijd een vestje, dat zal wel in mijn systeem blijven.
( ik droeg als tiener al best tuttige jurkjes en lange rokken, als ik weer een camera heb zet ik wel eens wat foto's uit mijn oude album neer )
( ik droeg als tiener al best tuttige jurkjes en lange rokken, als ik weer een camera heb zet ik wel eens wat foto's uit mijn oude album neer )
woensdag 11 april 2012 om 12:22
quote:chyou schreef op 11 april 2012 @ 11:27:
Heb laatst bij H&M twee zomerbroeken besteld:
[...]Klik[/url]
Hey goed dat je dat zegt, die moest ik nog bestellen! Vind ze erg leuk en geschikt voor de zomer. Ik draag zo nu en dan capri's maar ook kortere broeken. Met alleen maar capri's voel ik me zo oud en degelijk
Heb laatst bij H&M twee zomerbroeken besteld:
[...]Klik[/url]
Hey goed dat je dat zegt, die moest ik nog bestellen! Vind ze erg leuk en geschikt voor de zomer. Ik draag zo nu en dan capri's maar ook kortere broeken. Met alleen maar capri's voel ik me zo oud en degelijk
woensdag 11 april 2012 om 12:36
Chi, ik heb newt als jij ook enorme shopdrang. Volgende week heb ik met BFF2 afgesproken, hopelijk vind ik dan wat leuks!
Vanochtend naar de kapperT geweest, m'n bob zit weer mooi. En heb bij de WE deze jas gescoord, voor de helft van de prijs, erg leuk. klik Hij staat bij mij beter dan bij het model, trouwens.
woensdag 11 april 2012 om 12:46
Inderdaad, ik vond het ook wel een leuk prijsje!
Had ook nog leuke schoenen gezien (A) maar kwam er niet uit qua kleur. Ze hadden donkerbruin en blauwgrijs, allebei mooi hoor, maar ik vond het niet zo goed in combinatie met zwart, wat ik toch wel heel veel draag. Dus... twijfelgevalletje, omdat ik niet weet of ik ze in de praktijk dan wel veel ga aandoen.
Had ook nog leuke schoenen gezien (A) maar kwam er niet uit qua kleur. Ze hadden donkerbruin en blauwgrijs, allebei mooi hoor, maar ik vond het niet zo goed in combinatie met zwart, wat ik toch wel heel veel draag. Dus... twijfelgevalletje, omdat ik niet weet of ik ze in de praktijk dan wel veel ga aandoen.
woensdag 11 april 2012 om 13:02
Mijn perfecte tas:
- Niet te groot, maar zeker niet klein ( 30 cm breed is ideaal)
- Met kort hengsel zodat je m om je arm kan dragen, maar ook een lang hengsel dat eraf kan zodat 'ie ook crossbody gedragen kan worden
- Genoeg vakjes, sowieso één met rits aan de binnenkant. Telefoonvakje en het liefst 1 of 2 voorvakken. Het liefst nog extra vakken binnenin waar je wat in kwijt kan ( hoeft niet perse met rits)
- Leer
- Een kleur die overal bij past ( Denk beige/taupe/grijsbruin...)
Mooie afgewerkte details zowel aan buiten als binnenkant ( mooi gestikt/afgewerkt)
Zucht...
- Niet te groot, maar zeker niet klein ( 30 cm breed is ideaal)
- Met kort hengsel zodat je m om je arm kan dragen, maar ook een lang hengsel dat eraf kan zodat 'ie ook crossbody gedragen kan worden
- Genoeg vakjes, sowieso één met rits aan de binnenkant. Telefoonvakje en het liefst 1 of 2 voorvakken. Het liefst nog extra vakken binnenin waar je wat in kwijt kan ( hoeft niet perse met rits)
- Leer
- Een kleur die overal bij past ( Denk beige/taupe/grijsbruin...)
Mooie afgewerkte details zowel aan buiten als binnenkant ( mooi gestikt/afgewerkt)
Zucht...
woensdag 11 april 2012 om 13:08
Chi, ik zoek dezelfde. Just so you know
Ik ben wel blij met mijn grijze DP tas, maar ik draag 'm nu altijd crossbody omdat het korte hengsel onhandig is. Hij past wél overal bij en heeft fijne vakken vanbinnen. Maar toch. Ik wil denk ik een zwarte erbij. Ik heb ook een hele mooie witte, maar die is vreselijk besmettelijk en neem ik niet vaak mee...
Ik ben wel blij met mijn grijze DP tas, maar ik draag 'm nu altijd crossbody omdat het korte hengsel onhandig is. Hij past wél overal bij en heeft fijne vakken vanbinnen. Maar toch. Ik wil denk ik een zwarte erbij. Ik heb ook een hele mooie witte, maar die is vreselijk besmettelijk en neem ik niet vaak mee...
woensdag 11 april 2012 om 13:10