Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's Meet Again (deel 71)

31-03-2012 22:25 2964 berichten
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.

Link naar deel 70.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, klinkt teleurstellend, Pix. En balen van je hoofdpijn. Even onderuit op de bank, kop thee, plens water op je hoofd en dan nog 's passen en kritisch kijken?
Pics staan in het album maar ga ik hier niet linken:

Plaatje 1: die is erg leuk!

Plaatje 2: twijfel beetje over de pasvorm, voor de rest best leuk.

Plaatje 3: valt erg lang, dun stof, meer beige dan op de foto (had wit verwacht)

Plaatje 4: twijfel of het een beetje goed kwaliteit is)

Plaatje 5: los flodderig stof, korter dan verwacht, erg jammer

Plaatje 6: had hem langer verwacht en meer 'feestelijk'. Beetje blah.
Goed idee Elynn
Oh da's wel heel jammer Pix! En vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt. Misschien zie je het inderdaad heel anders als dat een beetje over is...
Oh balen Pix Ik heb dat vaak met pakketjes van de H&M, dat het me dan toch tegenvalt.

En hoofdpijn is ook stom!
Hoofdpijn is sowieso heel stom!
1. Leuk! Très Pix.

2. Ook leuk, wil zelf ook wel zoiets. Maar inderdaad, valt of staat wel met de pasvorm.

3. Hmmm, niet zo mijn smaak, beetje te mystic/sprookjesachtig.

4. Leuk, maar kan de kwaliteit vanaf scherm niet beoordelen.

5. Leuk (coole tekst), maar lastig te beoordelen, weet niet hoe ie zit.

6. Op zich leuk, maar het bovenste deel (om borst en bij hals) lijkt een beetje gek (beetje hoog of zo).
GB!
Ochtend gewerkt op locatie. Toen even naar de Mediamarkt geweest ter oriëntatie. Totaal niet wijzer geworden natuurlijk. Vrijdag even bellen met computernerd, hopelijk levert dat meer op.

Hoezut hier?
gb !
Hoi GB!

Leuke laarsjes!

Ik word echt volledig van de bruidsschoenen afgeleid, zoals jullie merken
@Pix:

1. Leuk!

2. Ook leuk! Alleen als de stof te 'flubberig' is lijkt íe me een beetje cheap ogen

3. Ook leuk! Maar als de stof te dun is, zou ik het niet doen, vind ik met lichte shirts vaak cheap ogen en dan moet je er steeds wat onder want anders schijnt het door

4. Leuk! En wat Elynn zegt; Kwaliteit kan ik vanaf het scherm niet zien Maar zo op het oog zien ze er leuk uit

5. Als tuniek lijkt 'ie me leuk, als (korter) shirt wat minder

6. Lijkt wel of er vlekjes op zitten.. Het model oogt wat gek..
Hey GB! Hier alles goed, beetje aan het werk enzo en op zoek naar de perfecte tas.

Mediamarkt, gatver. Ik vind dat een ver-schrik-ke-lijke winkel. Helaas gaat Mr.Chi er graag snuffelen en moet ik wel eens mee
Ai GB, ik draai altijd helemaal door van de MediaMarkt. Hopelijk kan computernerd je beter helpen! Zoek je een nieuwe laptop of...?
HJmmz, te dunne stof... zag het laatst nog bij een medestudente, licht shirtje en ze had een knalroze bh eronder aan... dat scheen echt enorm door.
Leuk idd maar voor mij te weinig 'stoer' Was je bruidsschoenen aan het zoeken dan ben je wel heel ver afgedwaald.
GB
Nu ben ik verliefd op de Taupekleurige Cowboysbag Ipswich
Plaatje 2: hij oogt wel allesbehalve cheap gelukkig.

Plaatje 3: was voor bij mijn rozige broek, maar is te lang en wordt daardoor flubberig.

Plaatje 6: dan lag het toch niet aan mij, 't is idd het model wat 't zo .. niks maakt.

Wel fijn zo, die feedback!
Ik krijg altijd een depressie van de Media Markt. Het stinkt er naar grijze vloerbedekking en verkopers in synthetische pakken.

Enne, hier ist goed.
quote:chyou schreef op 11 april 2012 @ 14:25:

Nu ben ik verliefd op de Taupekleurige Cowboysbag Ipswich

Alleen het combineert zo lastig hè, dat zwart.
quote:Elynn schreef op 11 april 2012 @ 14:26:

Het stinkt er naar grijze vloerbedekking en verkopers in synthetische pakken.

Jaaa precies haha
Ik vind die bruine zo mooi Chi.
O, sorry, Chi. Je gaat voor taupe, duh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven