The Never Ending Question deel 85
woensdag 11 april 2012 om 18:45
Nee, het regent behoorlijk. Heb ik voor mezelf weer kunnen goed praten om niet te hoeven hardlopen.
Ik heb het al op een ander topic gezet maar heb jij nog een idee voor een lekker gerecht met 1 of meerdere van de volgende ingrediënten?
* Rauw ham plakken
* Spekjes
* Tomaatjes (paar kleine nog)
* Paksoi
* Worteltjes
* Rode kool
* Verse rucola
* Paar champignons
* Uien
* Paar groene asperges
* Meerdere soorten pittige kazen (stukken over van de kaasplank van het weekend)
* Eieren
* Bladerdeeg
* Pastasaus (heb er nog 1 open die uiterlijk morgen op moet)
* Pasta (niet zoveel zin in een standaard pastamaaltijd)
* Rijst
* Papadums
* Afbakstokbrood
* Aardbeien
* Peer
Ik heb het al op een ander topic gezet maar heb jij nog een idee voor een lekker gerecht met 1 of meerdere van de volgende ingrediënten?
* Rauw ham plakken
* Spekjes
* Tomaatjes (paar kleine nog)
* Paksoi
* Worteltjes
* Rode kool
* Verse rucola
* Paar champignons
* Uien
* Paar groene asperges
* Meerdere soorten pittige kazen (stukken over van de kaasplank van het weekend)
* Eieren
* Bladerdeeg
* Pastasaus (heb er nog 1 open die uiterlijk morgen op moet)
* Pasta (niet zoveel zin in een standaard pastamaaltijd)
* Rijst
* Papadums
* Afbakstokbrood
* Aardbeien
* Peer
woensdag 11 april 2012 om 18:57
Kip heb ik niet in huis
Maar ik denk wel dat het iets van een smoothie wordt en iets van een wokmaaltijd. Heb ook nog wel ergens wokmie en woksaus liggen denk ik. Even wat aflezen en dan ga ik bedenken wat het wordt.
Als je dag onverwacht morgen helemaal vrij zou zijn van wat voor een afspraak/verplichting dan ook. Wat zou je dan gaan doen?
Maar ik denk wel dat het iets van een smoothie wordt en iets van een wokmaaltijd. Heb ook nog wel ergens wokmie en woksaus liggen denk ik. Even wat aflezen en dan ga ik bedenken wat het wordt.
Als je dag onverwacht morgen helemaal vrij zou zijn van wat voor een afspraak/verplichting dan ook. Wat zou je dan gaan doen?
woensdag 11 april 2012 om 19:19
Ik ben er al uit =bundle%3Arecipe]dit wordt het voorgerecht en als hoofdgerecht gewokte groenten ik woksaus met papadum.
Wat heb je op de planning staan waar je erg naar uit kijkt?
Wat heb je op de planning staan waar je erg naar uit kijkt?