The Never Ending Question deel 85
woensdag 11 april 2012 om 23:54
Zeg... ken jij mij niet ergens van? Inmiddels is dat ook een dooddoener, maar ik hoorde 'm voor het eerst toen ik een jaar of 20 was (18 jaar geleden *slik*). Dacht echt even: Hoor ik dat nou goed? Keek hem aan met opgetrokken wenkbrauwen en hij ging er echt voor zitten met een grote smile Vond het erg grappig en dat brak het ijs.
Zou je een paar titels kunnen noemen van boeken die je erg goed vindt? (aanraders)
Zou je een paar titels kunnen noemen van boeken die je erg goed vindt? (aanraders)
woensdag 11 april 2012 om 23:56
donderdag 12 april 2012 om 07:44
eerste cd...? Ik ben oud met mn 40 geloof ik... Mijn allereerste singletje (ja, zo'n zwart rond plat schijfje met groot gat in het midden die je vroeger op een apparaat legde dat pickup heette) was "hello" van Lionel Ritchie. Ik voelde me heeeelemaal 'stoer' dat ik dat gekocht had van mn zakgeld ipv 'speelgoed'.
Wat vond jij vroeger stoer?
Wat vond jij vroeger stoer?
donderdag 12 april 2012 om 13:26
donderdag 12 april 2012 om 14:33
@Julia: Neuh...? Nog nooit een cd gekocht...Wasdah?
(Eerste cd kan ik me niet meer herinneren; was niet zo'n mijlpaal geloof ik)
Waar ik naar uitkijk...? Binnenkort krijg ik een nieuwe (oke 2dehandse) TV van iemand. Op de slaapkamer staat nu een heeeeel klein tvtje; heeeel ver weg. Als ik knijp met m'n ogen en iets naar voren leun kan ik de ondertiteling NET lezen. Lijkt me heerlijk om lekker op bed liggend voor 't slapen gaan nog even tv te kunnen kijken, dus ik kijk wel uit naar die (grotere) tv!
Kijk jij veel tv?
(Eerste cd kan ik me niet meer herinneren; was niet zo'n mijlpaal geloof ik)
Waar ik naar uitkijk...? Binnenkort krijg ik een nieuwe (oke 2dehandse) TV van iemand. Op de slaapkamer staat nu een heeeeel klein tvtje; heeeel ver weg. Als ik knijp met m'n ogen en iets naar voren leun kan ik de ondertiteling NET lezen. Lijkt me heerlijk om lekker op bed liggend voor 't slapen gaan nog even tv te kunnen kijken, dus ik kijk wel uit naar die (grotere) tv!
Kijk jij veel tv?
donderdag 12 april 2012 om 16:57
vrijdag 13 april 2012 om 12:19
Ik heb de afgelopen 20 jaar last gehad van mijn nek. Steeds weer rekken en strekken, steeds weer andere hoofdkussens proberen (van ¤5 - ¤120), warm pittenkussen erop, massages. Niets hielp. Tot ik een reeks behandelingen heb gehad bij een chiropractor. Ben compleet verlost van pijn en het gevoel dat mijn hoofd 50kg weegt. Wat een verademing!
Waar kijk je momenteel naar uit?
Waar kijk je momenteel naar uit?