KNUTSEL CLUB / Do it yourself / Crafting

31-03-2012 16:20 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vind je het ook af en toe leuk om eens iets creatiefs te doen en iets leuks te maken? Tekenen / sieraden / naaien / boetseren kortom maakt niet uit?

Ik ben op zoek naar meiden tussen de 25 en 35 die het leuk vinden om 1 x p maand / 2 weken een knutselavondje te hebben in de omgeving van amsterdam. Gezellig ideeen, materialen uit te wisselen en iets moois te maken. Zoals er bijvoorbeeld gedaan wordt door Etsy.com

Lijkt het je wat mail me dan even op anna22@live.nl

Do it yourself

Totaal aantal stemmen: 0

Vind je het ook af en toe leuk om eens iets creatiefs te doe Geen stemmen
Ik ben op zoek naar meiden tussen de 25 en 35 die het leuk v Geen stemmen
Lijkt het je wat mail me dan even op anna22@live.nl Geen stemmen
Leuk idee Anna! Ik ga je mailen Nu hier ff een reactie zodat ik t topic terug kan vinden, ga zo de deur uit.

Ik doe veel verschillende creatieve dingen, o.a. haken, beetje naaien en art journaling.
Leuk!

Ik woon ook in Amsterdam en ben 29. Ik hou van scrapbooking, kaarten maken en zou graag willen haken, maar ben nog bezig dat onder de knie te krijgen

Ik zal je morgen even een mail sturen.

Groetjes, maaike
Wat een leuke idee! Ik woon zelf in Alkmaar en ben 27. Vind het leuk om sieraden te maken en te tekenen. Zou zelf wel willen leren haken.

Groetjes,

Barbara
Wordt al een heel clubje zo langzamerhand!
Hey meiden,

Superleuk idee!!

Ben zelf bezig met kettingen maken..... maar vind het leuker met een paar meiden erbij te hobby-en.

Zijn er al ideeen/plannen?

gr. Strassies
@ strassies: Zover ik weet zijn er nog geen verdere ideeen / plannen. Ik heb een mail gestuurd naar Anna, hopelijk is die aangekomen?
Hey meiden,

ik vind dit ook een superleuk idee!

Ik woon iets verder weg, in Den Haag. Maar met het openbaar vervoer zou dat niet een heel groot probleem moeten zijn, wat mij betreft. Ik ben 25 jaar en vind het leuk om creatief bezig te zijn. Sinds kort zit ik op een schildercursus en verder hou ik voornamelijk van dingen met papier.

Ik ga je een mail sturen Anna

Groetjes, Marlies
Denk dat anna het niet echt lukt om te reageren misschien?

Anders onderling een clubje opstarten?
Hey! Heb ook gemaild...geen reactie! Maar vind t nog steeds een leuk idee. Dus eens met strassies :-) Hoe pakken we t aan?
**
Is t een idee dat jij de verschillende mailadressen verzamelt? Dus wij mailen jou, en dan mail jij ons allemaal (wie wil). Dan stuur ik je zo ff een mailtje!
Mail kan ook morgen worden...sla je mailadres vast op :-)
Dat is goed
Ik heb je vast een mail gestuurd.
Hi Meiden, leuk..! Ik hoor ook niets meer best jammer, idd. Ik sluit graag aan.

Wie mailt mij?

missverysunny@live.nl
Ik stuur je straks ook een mail!

Noodlesoup tis handiger als je zelf naar bovenstaand adres mailt, dan blijft het overzichtelijker.

Groetjes
done! thks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven