Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
G*dverd*mme je zou hem toch n paar goeie harde tikken in zn gezicht geven
Erik kijkt zo scheel als een prei.

Wat een onaantrekkelijk mormel zeg, bah!

En zij moet ophouden met jammeren en zichzelf bij elkaar rapen, wees blij dat je van die flaphannes verlost bent
Ja en?
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 21:02:

God wat een droeftoeter is die Erik

Hij doet werkelijk NIETS om te helpenEn zij laat het zich overkomen. Ik snap dat niet hoor. Het lijkt wel of ze geen definitieve beslissing durft te nemen.
Ik kan gewoon niet geloven wat ik hier hoor en zie. Hoe kan een mens (hij) zijn vrouw en kinderen zo behandelen. Nu moeten ze besparen zodat manlief het huishouden van zijn vriendin kan gaan bekostigen. Echt? Serieus? Ik weet gewoon niet wat ik hiervan moet denken. Je wilt hem toch met een boxbal rammen en haar heel hard wakker schudden!!!

Moeders, pak je koffers en leeg de spaarrekening, boek een vakantie en ga lekker weg. Dag papa, zoek het maar eens lekker uit. Daaaaag!
Ow, Eric had het liever niet verteld.

Of het boeit hem niks.

Rare knakworst.
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 21:01:

Serieus???

Die Astrid was in HUN huis als zij aan het werk was?Onvoorstelbaar
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hij mist er niets aan als hij het niet zou doen?

Want denk hij dat zijn kinderen zijn?

Wegwerpartikelen?

Grafzerk!!! (Erik dan hè)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat een zak hooi!

"samen vertellen tja, ik mis er niks aan als ik het niet zou doen"

Het zijn GVD je kinderen!
Hij ziet dus geen meerwaarde om het samen te vertellen. Het is makkelijker om haar de moeilijke dingen te laten doen.
quote:PearlGirl schreef op 11 april 2012 @ 21:02:

Miranda is natuurlijk ook geen bundle of joy om mee samen te zijn. Dat voelen die kinderen ook wel.

Tuurlijk, dat maakt voor die kinderen ook zo zwaar.

Zij heeft eigenlijk de zorg en alle leuke dingen doet papa. Dat voelt ook wel eens hard.
Ik neem morgen vrij. Breng ik die klote Eric persoonlijk naar zijn Assie in Etten-Leur.
Hij heeft dus toch gevoel, maar hij zal niets missen als hij er niet bij is. EIKEL
ze heeft geen eigenwaarde

kom op meid kop op vechtttttttttttttttttt
Erik denk met mijn pik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Snoek schreef op 11 april 2012 @ 21:02:

Als ik Erik was zou ik niet zo blij zijn met het beeld dat nu van hem geschetst wordt. Wat een onverantwoordelijke egoïstische eikel. Zeldzaam zeg. Tenminste, dat hoop ik, dat dit soort laffe harries zeldzaam zijn.

En die arme arme arme kindjes....

Maar WAAROM willen mensen hiermee op tv? Kan iemand mij dat uitleggen?Dat doen ze om de entertainmentpijler op Viva levendig te houden.
Ja Natasha, daar los je een scheiding mee op, doos
Grafzerk
Inderdaad. Ff in de leuke kleertjes en naar de kappert! Dit kan natuurlijk niet zo: deze polderlook: fleece trui en slap haar.
Mag ik nog effe.

Pffffffffffffffffffff.............
wil zn andere oog ook scheel slaan
Wel leuk later voor die kindertjes, dat dit memorabele moment in hun leven voor heel Nederland is vast gelegd.
quote:Enn schreef op 11 april 2012 @ 21:03:

Erik denk met mijn pik.Wat??
Shit zeg, heb ik die Astrid helemaal gemist iemand een beschrijving?
quote:Snoek schreef op 11 april 2012 @ 21:02:

Als ik Erik was zou ik niet zo blij zijn met het beeld dat nu van hem geschetst wordt. Wat een onverantwoordelijke egoïstische eikel. Zeldzaam zeg. Tenminste, dat hoop ik, dat dit soort laffe harries zeldzaam zijn.

En die arme arme arme kindjes....

Maar WAAROM willen mensen hiermee op tv? Kan iemand mij dat uitleggen?

Nee hoor, heb er ook zo een.

Maar jee, die Miranda kan er echt alleen maar op vooruit gaan. Als die droeftoeter weg is is ze eindelijk van haar verdriet verlost. Wedden dat ie de omgang niet nakomt, want Astrid vindt het te duur. Ofzo.
Pffffffff hou je mond mens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven