Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Star schreef op 11 april 2012 @ 20:55:

Nee hoor Anouar, ze irriteert mij ook.

Ik wil haar vooral slaan, als in...JOEHOE wakker worden die gast is een lamlul, een zak hooi, een weggewaaid dakraam en so on, and so on...

En hem, hem wil ik KO slaan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Doornroosje75 schreef op 11 april 2012 @ 20:55:

Maarre...wat ik me ff afvraag; als hij 2x per week nar zijn bijvrouw rijdt kost dat blijkbaar te veel geld. Ze woont dus niet om de hoek. Hoe heeft hij haar dan leren kennen? Ze kwam niet zijn garage ingehuppeld, schat ik zo in. Grote kans dat ie - vers getrouwd - is gaan sjoppen op internet.De MacDonalds schijnt een nogal vruchtbare plek te zijn daar in die buurt.
Ok, heb niet alles gelezen enzo, maar wat een weggewaaid dakraam en een levensgrote deurmat!
quote:Tickel schreef op 11 april 2012 @ 20:54:

[...]

Ik wel, maar dacht dat het een grapje onderling was Nee joh dat zou wel heel erg lullig zijn. Om zulke dingen lach ik niet hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Damn....het kan dus altijd erger....! Wat een lulhannes weer...magie is weg bladiebladiebla....man de magie met die ander gaat ook weer weg! *lul*
quote:Doornroosje75 schreef op 11 april 2012 @ 20:55:

Maarre...wat ik me ff afvraag; als hij 2x per week nar zijn bijvrouw rijdt kost dat blijkbaar te veel geld. Ze woont dus niet om de hoek. Hoe heeft hij haar dan leren kennen? Ze kwam niet zijn garage ingehuppeld, schat ik zo in. Grote kans dat ie - vers getrouwd - is gaan sjoppen op internet.

Dat betekend dus dat hij ver van zijn kinderen gaat wonen, iets wat ik ook nooit snap

Tis echt allemaal ikke ikke ikke
Oeh, zag iemand net het voorstukje van Help, mijn man is klusser

Dat is ook al een heerlijke trash afdeling.
Zou zijn ex, dus de moeder van zijn zevenjarige kind, hier ook naar kijken?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Zo, die vriendin is ook nog even in beeld. Zal het ook niet fijn hebben op haar werk morgen,...
Duurt over het algemeen even hoor, voor je een hoopje ellende bent. Ik begrijp haar wel.
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 20:54:

[...]

Oh zeker, het heeft me gemaakt tot wie ik nu ben.

Maar het grote verdriet, het is heel gek, maar het komt zo hard terug ineens..

Ik word er een beetje door overvallen

Dat je toch zo met jezelf laat piepelen...
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ze missen beide ruggengraat. Hij had achter zijn besluit moeten staan en vertrekken, en zij had het de deur uit moeten zetten. Nu zijn ze al 3 jaar bezig met deze ellende.
o dat was die astrid mmmmm mens ga je schamen
Wahaha, Astrid, die mot hem niet.
Ach,, Astrid kan niet.......of wil niet?
Zouden ze nog in hetzelfde bed slapen?
Haha die vriendin wil niet. En gelijk heeft ze. Hij gaat maar in een caravan zitten.
Jezus Christus, dat ze hier nog over praat met hem! Dan ben je toch werkelijk gestoord. Mijn God. Na 2,5 jaar!
Zo grappig dat derden gaan bepalen dat hij bij astrid moet wonen

Leuk dat Astrid daar ook iets over te zeggen heeft...

Oh, het kan niet...wonen bij Astrid

Wordt ze dan gekort op haar uitkering?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
its al about the money
Ja, of Astrid begint ook terug te krabbelen. Die denkt misschien ook: hoe je eraan komt, kom je eraf.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Als ze bij zinnen is is ze redelijk normaal hoor.
Ahhhh, hij zit te sms'en terwijl zij de administratie mag doen..
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 20:57:

[...]

Ik wil haar vooral slaan, als in...JOEHOE wakker worden die gast is een lamlul, een zak hooi, een weggewaaid dakraam en so on, and so on...

En hem, hem wil ik KO slaan Als jij hem KO slaat houd ik hem wel vast. En dan schop ik ondertussen tegen zijn schenen.
quote:dubbelvla schreef op 11 april 2012 @ 20:57:

Oeh, zag iemand net het voorstukje van Help, mijn man is klusser

Dat is ook al een heerlijke trash afdeling.Jaaa, kijken morgen..:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven