***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Framboos en Framboosman, van harte gefeliciteerd!!!

En Spitsmuis, sterkte nogmaals.
Swissie; ik denk ook dat ze beter met de auto kunnen komen

Layla, wat vervelend dat Zahra en jij niet lekker zijn. Beterschap.

Grappig is dat he, die kleine baby's. Ik kan me ook haast niet meer voorstellen dat Kaj zo was. Een baby is leuk, maar eerlijk gezegd vind ik het nu steeds leuker worden.

De slaap-missie is mislukt. Om hald 1 lag hij te slapen en een uur later was hij alweer klaarwakker. Had me net geinstalleerd met een tijdschrift op de bank. Nou ja, hij heeft net een gals kapot gegooid dus dat heb ik opgezogen en nu speelt hij alweer een half uur met de stofzuiger. Ik probeer het er vroeg in te krijgen haha.

Zielig he Spitsmuis, dat de andere peos zo van de kaart is. Bij ons was dat ook het geval toen Mini weg was gelopen (ze is nu alweer 10,5 maand weg). Hij is echt een tijd van de leg geweest. Ook als Kaj een nachtje niet thuis is (komt niet zo vaak voor) zoekt kat Max zich een ongeluk naar hem.
Gefeliciteerd framboos, ook ik wil foto's zien !!

Beterschap voor Zahra Layla !

Fijn je weer te horen Lilien!
Lilien: hoe lang slaapt hij dan 's ochtends? Als Puk heel kort slaapt leg ik hem om 15:00 ook nog wel eens even in bed en een lange wandeling doet ook wonderen (maar daar is het het weer niet echt voor...).

Ik ben zo vreselijk slap! Iemand een gouden tip??
dag lieve meisjes! fftjes naar jullie zwaaien! Bedankt voor felicitaties, we hadden een prachtige dag. Ben nu foto's aan het kijken, en we gaan straks eten. Kom morgen wel weer uitgebreid terug...

En uiteraard volgen er nog wat fotootjes op de msn!
Framboosje...gefelicteerd! Hebben jullie niet teveel last gehad van het weer? Veel plezier nog en ik ben eeerrrgg beniewd nar de foto's hoor!

Muis..jeetje, heftig hoor, de kat in laten slapen. Sterkte!

Hier weinig nieuws..ben snipverkouden.
Framboos GEFELICITEERD!

Spitsmuis sterkte! Ik heb 2 katten, erger me inderdaad ook meer aan ze sinds de kinderen er zijn, daarvoor waren ze alleen maar lief...maar zou ze voor geen goud willen missen!
Beterschap Lievelust!

Framboosje: fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!

De nieuwe hit is hier trouwens macaroni met champignons uit opperdepop. Puk heeft als een kleine bouwvakker zitten eten!

Bluh...we hebben een probleem met de kabel en dus al 2 dagen geen tv. Gisteren desperate housewives gemist. Morgen komt UPC de boel maken.
Framboos, ik ben erg benieuwd naar je foto's!

Lara, ik ben ook echt fan van opperdepop. Vandaag de pasta met spinazie en roomkaas gemaakt. Bakje was helemaal leeg

Van de week ook maar eens die macaroni met champignons proberen!

Lara, Kaj heeft vandaag dus in totaal een uur geslapen. Als ik geluk heb slaapt hij 's morgens een krap uurtje en 's middags ook.

Kaj slaapt helaas niet meer in de wagen, hij vindt het allemaal te interessant.
Lara, geen televisie kunnen hebben is wel heel irritant! Overdag kijken we hier geen tv, maar zodra de jochies naar bed gaan is het eerste wat de doen de buis aanzetten!

Steijn en Huug vinden trouwens die champi-macaroni uit de Opperdepop ook helemaal lekker! Eigenlijk vinden ze tot nu toe alles lekker, alleen duurt het bij de ene hap iets langer dan bij de andere. Instant hits waren hier alle pasta's met tomatenprutjes, de risotto en de rode rijst met vis. De hutspot en spruitjes hebben bij Hugo iets langer geduurd, maar ook dat wordt nu met smaak naar binnen gewerkt door Kruimel. Steijntje eet eigenlijk alles, ook papier. (gek kind)
Beterschap lievelust !

Ben net terug van het CB.

Voor de tabel

76 cm

11600 gr

We zullen heel het schema van Xander moeten omgooien.
Hahaha, kleine pop heeft vandaag mijn boodschappen briefje voor de helft opgepeuzeld voor ik het door had, Steijn is dus niet het enige gekke kind!
Wow, Witch wat een reus! Kleine pop was vorige week 76 en een halve cm en 8500 gr.......
Hier ook een Opperdepop fan, ik moet echt weer eens wat recepten proberen, die pasta met spinazie en roomkaas lijkt me ook lekker, die ga ik van het weekend eens maken. De pasta met champignons is hier ook een hit. De risotto heb ik nog niet gemaakt. Ik maak overigens vaak ook heel simpele combi's en die vindt ze vaak nog het lekkerst, bijv. broccoli/aardappel/vis of ik maak een prutje van gehakt/macaronigroenten/gepelde tomaten/italiaanse kruiden en macaroni. Hier is de absolute favoriet nog steeds aardappel/witlof/ham/kaas/banaan. Als ze ziek is/last van tanden heeft en overdag niet veel gegeten heeft geef ik meestal het witlofprutje, dan weet ik zeker dat ze alles opeet.

Ik heb vanmiddag trouwens een aardbei/banaan/yoghurthapje gemaakt, vond ze ook erg lekker.

Witchke, wat moet je dan veranderen aan het schema van Xander? Was hij te veel aangekomen?
Hij is maar 700 gr aangekomen op 3 maanden dus dat was best ok. Hij moet meer stukjes beginnen eten.

Dus

7 u 100 ml fles +100 ml beker

11 u groentehap met stukjes

15 u fruithap met stukjes

18 u stuk fruit + boterham

21 u 100 ml fles + 100 ml beker
Oh okee, dat klinkt wel logisch. Ik probeer Zahra ook wat meer stukjes te geven, maar soms krijgt ze het echt niet weg.

Ze had vanmiddag trouwens haar brood niet gegeten, dus toen heb ik haar na haar middagslaap gewoon een droge boterham in stukjes gegeven, en die ging achter elkaar op. Gek kind!

Die laatste fles om 21 uur is trouwens wel echt laat, ik geef Zahra haar laatste fles tussen 18.30 en 19 uur, later trekt ze gewoon niet.
Lilien: Puk wil ook niet meer slapen tijdens het wandelen, maar vaak wordt hij daar toch wat rozig van en slaapt hij thuis alsnog. Misschien een idee?

Die spinazie zag er inderdaad lekker uit!

Muisje: hier ook een papieretertje... Het is nu echt oppassen geblazen. Tot nu toe vindt Puk alles wel lekker, maar die rode rijst was ook niet echt een hit. De spruitjes daarentegen wel.

Witchke: wat een kleine reus is Xander zeg! Wat bedoel je trouwens met een beker? Doe je 100 ml in een fles en de rest in een beker? Is dat pap?

Layla: verslikt Zahra zich in de stukjes? Gek dat ze een boterham wel weg krijgt. Toch?

Tsja, ik denk dat Puk toch wel voordeel heeft aan die Rapley-methode; hij heeft totaal geen moeite met stukjes. De macaroni was best groot, maar die at hij ook gewoon op. Vaak prak ik dingen gewoon grof met een vork, zoals spruitjes en dat gata prima.
Jippie! De UPC-meneer die morgen zou komen stond ineens voor de deur. Hij zag licht branden en dacht het nu gewoon even te doen. Ben benieuwd..!
Pfff, ik kom net van een nogal heftige info-ouderavond op Kaj's school. Tjongejonge wat kunnen sommige ouders toch tekeergaan zeg!

GEFELICITEERD FRAMBOOS! Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Ben je nu ook van naam veranderd of heb je je eigen naam gehouden?

Hier ook een allesetertje hoor en papier is idd 1 van de favorieten! Stukjes heeft Ole eigenlijk geen moeite mee, ik ga steeds minder pureren en meer en meer prakken en waar mogelijk, zeker met fruit geef ik het hem in stukjes!

Micha/Buitenmeisje, willen jullie jochies uit de fles bij jullie drinken? OIe drinkt bij iedereen uit de fles, maar bij mij weigert hij die. Hij neemt een paar slokjes en gaat dan lachen en de fles in mijn mond stoppen, hij gaat er echt mee spelen, maar wil niet meer drinken. Vervolgens gaat hij op zoek naar mijn borst waar hij vervolgens zeer gulzig uit drinkt! Bij anderen dus geen probleem, hij heeft echt zoiets, mama wat een onzin een flesje, jij hebt toch borsten!!!!!

Hoe gaat het nu met Zahra? Is ze alweer wat opgeknapt?

Ole is de afgelopen avonden heel vaak wakker, echt om de 2 uur is het huilen geblazen, maar waarom...geen idee. 's nachts gaat het dan wel beter (nog niet goed, maar in ieder geval niet om de 2 uur).

Wat tof van dat UPC-mannetje zeg! Wat een mazzel!

Tjee Xander ook alweer zo groot.

De laatste keer dat ik op het CB ben geweest was meer dan 3 maanden geleden. En de volgende afspraak moet ik ook alweer verplaatsen. Ik ben toch wel benieuwd hoe zwaar/lang hij nu is.
Ging de info over dat nieuwe schema waar je laatst een topic over had geopend?

Oei, wat naar zulke avonden en nachten. Elke twee uur is wel erg zwaar. Heeft hij dan honger? Naar gedroomd? Sterkte! Ik hoop dat het snel beter gaat.

Ik duik mijn bedje in, het is al veel te laat.
Ja, idd ze willen een continurooster invoeren op zijn school.

Eerst was ik wel voor, maar na vanavond denk ik dat ik nu toch tegen ga stemmen. Ik ben op zich nog steeds wel voor, maar niet op de manier waarop ze het willen doen, wat me met name tegenstaat is dat ze 1 ouder op 30 kinderen willen laten passen. Vind ik dus echt belachelijk! Continurooster oké, maar dan moet dat kwalitatief wel goed in orde zijn!

Ik weet echt niet wat er is met Ole, de ene keer wil hij wat drinken, de andere keer alleen getroost.. misschien ook een sprongetje hier, alleen doet Ole dat dan 's avonds? Misschien ook wel nieuwe tandjes? Don't know!
goedenmorgen ben ik de eerste?

Xaloy, al op?
ja :-)
Wij gaan vandaag naar Nederland, rijden hopelijk om half negen weg. Heb hoofdpijn! Was gister nog tot half negen op kantoor. Eigenlijk wilde Compli vanmorgen Robbie 'doen' zodat ik een uurtje kon blijven liggen, maar met hoofdpijn kan ik niet blijven liggen. Dus ik heb zijn wekker maar uit gezet. Robbie is ook al wakker, ligt te spelen in bed, ik moet nog even een paar slokken koffie hebben en snel 'daaaaag' zeggen tegen mijn digidinnetjes! We zijn pas volgende week woensdagavond weer terug!

Fijne pasen allemaal!
En trouwens, Xander is een kleintje vergeleken met Robbiereus! Robbiereus is denk ik even zwaar, maar 79 cm. Grote jongen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven