Samsung Smart TV

12-04-2012 14:49 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers!

Wij hebben vorig weekend een samsung smart tv gekocht!

Super goed beeld!! En je kunt er zoooveel mee....maar wat allemaal hahaha! Heeft iemand deze ook? Ik zoek eigenlijk iets wat je kunt aansluiten op de tv om films op te nemen, we hebben nu even een memorystick gebruikt met beperkt geheugen, dus er past maar één film op, geprobeerd deze op de laptop te zetten maar lukt niet... Weet iemand of dit mogelijk is?? En wat is handig om aan de tv te koppelen een gewone externe harde schijf?!

Thnxxx ik ben niet zo technisch aangelegd
Wil je films van tv downloaden? Dan kun je het een beste een Humax met grote harde schijf kopen.
Jup gewoon harde schijf via usb aansluiten, dan kun je alles kijken. Download de films vooral in HD!
Het is niet helemaal duidelijk wat je nou wilt. Wil je via je laptop films downloaden en op je tv afspelen? Dan voldoet een grote USB-stick, externe harde schijf of gewoon je laptop op de tv aansluiten prima. Of wil je films/programma's opnemen die via tv worden uitgezonden?
Thnxx! Ik wil films van tv opnemen en vervolgens eventueel op de laptop zetten.

Maar toen ik dit gister probeerde met 1 film, gaf hij aan dat de usb eerst geformateerd moest worden en dan alles moest worden verwijderd?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven