weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Moon, dat zou ik oprecht heel jammer vinden. Schrijf graag met je!

Ik persoonlijk heb er geen hinder van ondervonden dat Hans hier een bericht achter liet, maar kan me voorstellen dat anderen er wel last van hebben. Over het wel of niet staffen heb ik eerlijk gezegd geen mening, dus daarover wil ik ook niks zeggen.
We gaan wel weer naar de Karavaan

Het gaat niet om Hans zelf, maar om het feit dat de deur wijd open lijkt te staan voor zulke mensen. En dat mij kwalijk wordt genomen dat ik die probeer dicht te doen.

Het schudt mij wakker dat we hier gewoon heel verschillende dingen willen (een open plek voor iedereen vs een wat meer besloten gezelschap). Ik bedoel, het is altijd open geweest dus daar mag ik ook niks over zeggen. Maar het voelt niet fijn meer, voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Moon, ik me om die reden uit dit topic gehouden, voor mij is het te open. Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook zo is.

Bij de karavaan zal ik proberen weer wat meer te schrijven. En misschien komen er wel vaste schrijfsters over.
Oh ik heb een topic op relaties, misschien kunnen die mensen die mij 'kennen' ook even kijken, zou ik erg fijn vinden.
Jammer Moon, ik zal je wel missen. Ik ken de Karavaan niet. Maar je moet zeker doen wat jou het beste lijkt. Als je het niet veilig vindt hier, kan ik het me goed voorstellen.
Leentje, ik heb een boterham gegeten (in twee etappes) en wat drinkyoghurt op. Ik merk dat ik nog heel snel volzit, kan je maag krimpen? Daar lijkt het op.
Goedemiddag. Ik hoop dat de weerman zich vaker vergist! Het is hier heerlijk.

Ik vind het lekker om hier af en toe mee te schrijven zonder het gevoel te hebben dat ik me iedere dag moet "melden"
Moon, ik heb het er wel moeilijk mee met je beslissing. Juist omdat ik het zo met je eens bent. Dit moet voor ons alle zo veilig mogelijk voelen en wat naar dat je door andere reacties deze beslissing hebt genomen. Want ik denk dat ik echt kan zeggen dat we je allemaal zullen missen.

Ik heb je ook prive nog gemaild.

Wat ik nou moet weet ik niet want het is toch juist een heel hecht clubje waar andere ook welkom zijn maar voor mij dus stalkers (die we een paar keer gehad hebben en geile mannetjes ook niet).

Ik laat het maar even bezinken maar betreur het erg allemaal ..... even geen woorden voor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Er is hier geen meldplicht hoor, Bankje. Gelukkig niet zeg!
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 april 2012 @ 15:46:

Wat ik nou moet weet ik niet want het is toch juist een heel hecht clubje waar andere ook welkom zijn maar voor mij dus stalkers (die we een paar keer gehad hebben en geile mannetjes ook niet).

Ik laat het maar even bezinken maar betreur het erg allemaal ..... even geen woorden voor.

Je zegt precies wat ook door mijn hoofd spookt nu. Dit topic is een fijne ontmoetingsplaats geworden voor een aantal vaste schrijvers. Door het open karakter komen er soms ook ongewenste figuren langs. Dat vind ik ook heel jammer.

Ik speelde met het idee om naast het wakker topic op een ander te verzamelen voor wie dat wil, iets minder toegankelijk dan deze wellicht. Maar ik weet niet of daar animo voor is.
Oh Moon, ik had toch 12 bakjes voor je apart voor kruiden?

Wat denk je, kom ik nog 36 bakjes tegen. Ik gooi ze niet weg hoor. Misschien heb ik er nog een paar nodig, nog even geen idee maar schrok hoeveel ik er heb.

Hoop dat je het nog leest en anders mail ik je nog wel volgende week ofzo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:helene31 schreef op 12 april 2012 @ 15:50:

[...]

Je zegt precies wat ook door mijn hoofd spookt nu. Dit topic is een fijne ontmoetingsplaats geworden voor een aantal vaste schrijvers. Door het open karakter komen er soms ook ongewenste figuren langs. Dat vind ik ook heel jammer.

Ik speelde met het idee om naast het wakker topic op een ander te verzamelen voor wie dat wil, iets minder toegankelijk dan deze wellicht. Maar ik weet niet of daar animo voor is.

Ja ik wel.

Maar wil wel zeggen, die los/vaste forummers, zoals Bankje zich ook noemt, vind ik ook zo leuk. Alleen niet die geilaards en stalkers en forummers die je een naar gevoel geven dat ze - zichzelf wat aandoen want wij geven geen aandacht ondanks dat we snachts aanwezig zijn-)
Oke, nog een suggestie;

Ik heb bij heel veel kletsgroepjes mee geklets maar niemand viel, op een uitzondering na, altijd binnen met dat soort dingen. Alleen om gezellig even mee te kletsen.

Het komt natuurlijk ook door de titel die we van oorsprong hebben.

En ik denk dat echt. Als we een test doen, als iedereen erachter staat, of het nog zo is als je je meldt als een kletsgroepje?

Ik vond toen ik in de titel kletsgroepje had gezet al dat de vast en vast/losse forummers ons allemaal konden vinden.

Is dat een idee om te proberen? Een nieuw topic, in de titel laten zien dat we een kletsgroepje zijn? En de titel laat ik even aan jullie over?
Ach en wederom ben ik de boosdoener.Voor mijn part!

En mijn ont-stafvraag op modtopic stond los van jullie stafjes mbt EH. Het was een vraag die me al eerder bezighield (voor zover je tenminste kunt lezen als iemand gestaft heeft).

Jammer dat ik mensen wegjaag en diegenen die hier willen blijven posten zetten me dan maar gewoon op negeer. Ik vind het meer dan prima.

Wou dat het forum mijn enige zorg was!

Staffen mag (prima) maar het oneens zijn met een staf leidt ineens tot afstand nemen van dit topic. Bijzonder, erg bijzonder.

Ik schreef overigens net zo graag op de Karavaan als hier maar hier meer activiteit, vaak chat-achtig.
Heleen, fijn dat je toch weer iets hebt binnengehouden. Niet veel, maar altijd nog meer dan niets.

MV,heb je ook mijn antwoord op je fondvraag nog gelezen of viel je oog alleen op mijn 'kriteik' over het staffen?

En benamingen als 'geilaard' nog wel. Kan er met m'n kop niet bij. Weet je wat, zet gewoon hem EN mij op negeer. Nog eenvoudiger. Moet je wel hopen dat ik niet te vaak gequote wordt.

En IBI, heb iig vast 3 volle C1000 kaarten voor je en de actie duurt langer dan ik dacht, dus komt nog wel wat bij.
Ik weet even niet wat hier aan de hand is.

Ik geef aan dat ik het met Moon over iets eens ben en opeens zie ik postings staan dat ik iemand op negeer moet zetten?

Ik denk dat ik even beter het forum kan uitzetten want het begrip is even weg. Waar staat dat ik weg wil? Ik heb alleen gezegd dat ik mij kan vinden in Moon en wilde meekijken of we een oplossing hadden.

Is de oplossing dan maar dat je weg moet of iemand die je mag op negeer zet? De grootste lul van het forum heb ik niet eens op negeer. Waarom zo naar reageren op elkaar? Ik dacht even te kunnen kijken of er iets was waar we allen ons fijn onder voelden.

Nou jou, weet niet wat er is op het forum hoor. Zijn we al zo lang een fijn groepje, en 1 kritisch woord en dat zou dan uiteen vallen?

Dat gaan jullie toch niet menen he?

We zijn het toch wel eens vaker niet met elkaar eens? Dan is het toch de kunst om er samen uit te komen?

Ik zal er vanavond niet zijn en ik ga niet tig paginas terug lezen als er een geilaard weer is. Sorry.

Ik hoop dat we eruit komen en jullie weten dat ik ook op mijn nick zonder streepje en dan hotmail punt com te bereiken ben.

Ik schrik wel van de harde reacties hoor, dat kan aan mij liggen maar mag je dan niets meer zeggen dat je iets onprettig vindt?

Hopelijk is dit maar een dipje. XXX
Ik ben niet uit geweest op ruzie met mensen of geen-contact-meer. Hoewel dat misschien een gevolg zal zijn.

Ik kan het gewoon voor mezelf niet meer goedpraten dat ik zoveel persoonlijke dingen schrijf op een topic dat keer op keer rare figuren aantrekt. En ja, ik was verbaasd om te merken dat anderen daar heel anders over denken dan ik.

Ik ben nou eenmaal niet van de kletspraatjes zonder dat het persoonlijk wordt. Vroeg of laat schrijf ik toch weer hoe het bij de GGZ was of iets in die richting.

Bij de stalkers heb ik ook overwogen om weg te gaan, toen niet gedaan. Maar dit was wel de druppel.
Moon en MV, wat mij stoort is dat jullie staffen terecht mogen vinden en dat ik het daar blijkbaar niet mee oneens mag zijn.

IK ben niet degene die heeft geschreven 'hier dan maar niet meer te schrijven'!

Ik heb ook geen zin in een welles/nietes gedoe en ben ook niet van plan om dit topic links te laten liggen.
Eh hallo ik mag toch zelf bepalen of ik hier weg ga?

Ik forum voor mezelf hoor, niet om anderen een plezier te doen. En als voor mij de maat vol is, mag ik zelf weten of ik hier verder schrijf of niet.
Jemig, wat een gedoe hier allemaal.

Ben het in deze helemaal met thee eens, maar hoop gewoon met iedereen te kunnen blijven kletsen. Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.

Wat een heerlijk weer vandaag ben de hele middag in de tuin geweest. Dit hadden ze inderdaad niet voorspeld, Bankje. Lekker hoor!
quote:thee schreef op 12 april 2012 @ 18:12:

Moon en MV, wat mij stoort is dat jullie staffen terecht mogen vinden en dat ik het daar blijkbaar niet mee oneens mag zijn.

IK ben niet degene die heeft geschreven 'hier dan maar niet meer te schrijven'!

Ik heb ook geen zin in een welles/nietes gedoe en ben ook niet van plan om dit topic links te laten liggen.

Ik geloof dat ik echt of alles verkeerd lees of dat er iets raars is nu. Ik heb geen probleem mee hoor als iemand staft als ik dat niet zo vind, en ook niet dat iemand het niet eens is dat ik zeg dat ik dat wel doe. Geen probleem, ik heb even geen energie nu maar ik meen echt dat ik las dat ik je onder de negeerknop moest zetten. Dat vind ik heel erg om te lezen, alleen maar omdat ik iets wel onacceptable vind en jij niet.

Jij en ik maken dat trouwens ook niet uit of dat het is, dat doen de mods wel. Alleen met een stafje kan je ze er wel op wijzen dat je vindt dat het over de grens gaat of dat het tegen de regels is.

Verder, zou ik er nog wel wat meer over willen zeggen maar doe ik maar niet. Ik heb ook prive wel eens voor stalkers gewaarschuwd omdat ik die toevallig ken en herken. Daar hadden we nu niet mee te maken maar toch voelt het voor mij niet fijn als er nacht aan nacht een geilaard is. En dan mag ik misschien dat woord niet zeggen, prima, zo voelde het wel voor mij. En ik was op een bepaald tijdstip wakker maar dan zet ik liever mijn pc uit dan met zo een iemand te posten.

Eigen keuze, ik zeg het zelf al.

Jammer van Moon, ik hoop dat ze terug komt of dat iemand wat ziet in hetzelfde topic met een andere naam, ipv van meteen een conclusie te trekken dat we dus exit zijn.
zo jeetje moet me alles laten bezinken dus voorlopig:

Heleen, fijn dat je iets gegeten hebt en geslapen

Moon, ik betreur je keuze. Tot dat we elkaar hier weer treffen zullen we elkaar vast weer elders op het forum tegen zoals wij altijd vroeg of laat dat weer doen.

Thee, geen punt hoor van dat mailen neem je tijd en wat fijn van de C1000 kaarten! Blij om te lezen dat jij hier wel blijft schrijven!
Mooi weer Jo??? Hier nog steeds veel kleding en moet nu maar even (nog steeds met lange winterjas en erg lange sjaal) naar AH en dan alles snel de was in. Dan is het morgen vast wel droog voor ik naar HA ga/moet.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 april 2012 @ 18:42: een geilaard

*breekt even in*

Niet om het een of ander, maar MV je weet dat je voor het continue iemand betitelen als 'geilaard' net zo goed gestaft en evengoed geband kan worden als jij geen directe bewijzen van seksuele aantijgingen hebt? Zo niet, dan is het nl gewoon laster. Ik zou me ernstig geschoffeerd voelen als ik eenzamehans was. Tis maar even dat je het weet.
Goh, ik weet nu even niet zo goed wat ik moet zeggen, probeer en wil ieders keuze respecteren, maar vind het wel spijtig dat het zo moet. Hoop een ieder hier gewoon lekker tegen te komen, en lukt dat niet, dan kletsen we op een ander topic wel bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven