Aub please wie kan me helpen is belangrijk?
donderdag 12 april 2012 om 18:52
Ik heb een probleem met windows media player.
Heb een dagje vrij n dacht lekker dvds op mijn laptop kijken
Nu krijg ik melding. Ben al uren bzig het proberen te herstellen. Heb herstelpunt gedaan, opnieuw opgestart. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet veel af weet van dit soort dingen.
"Kan deze dvd niet afspelen vanwege een probleem met de digitale kopieerbeveiliging tussen uw dvd-station, decoder en videokaart. Probeer een bijgewerkt stuurprogramma voor uw videokaart te installeren."
Hoe kom ik aan een stuurprogramma? Ik snap er niks van.
Gisteren deed hij het gewoon nog Wie wil me aub helpen.
Ik heb windows 7
Heb een dagje vrij n dacht lekker dvds op mijn laptop kijken
Nu krijg ik melding. Ben al uren bzig het proberen te herstellen. Heb herstelpunt gedaan, opnieuw opgestart. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet veel af weet van dit soort dingen.
"Kan deze dvd niet afspelen vanwege een probleem met de digitale kopieerbeveiliging tussen uw dvd-station, decoder en videokaart. Probeer een bijgewerkt stuurprogramma voor uw videokaart te installeren."
Hoe kom ik aan een stuurprogramma? Ik snap er niks van.
Gisteren deed hij het gewoon nog Wie wil me aub helpen.
Ik heb windows 7
donderdag 12 april 2012 om 20:00
donderdag 12 april 2012 om 20:12
quote:Joyce48 schreef op 12 april 2012 @ 20:00:
Ik las de topictitel:
En dacht: oei, belangrijk! Iemand moet een belangrijke sollicitatie of scriptie vandaag nog versturen ......
Maar (al dan niet illegale) DVD's kijken op een vrije dag?
Lekker belangrijk Hey maar het zijn wel de Pfaffs hè! Da's toch hartstikke belangrijk?
Ik las de topictitel:
En dacht: oei, belangrijk! Iemand moet een belangrijke sollicitatie of scriptie vandaag nog versturen ......
Maar (al dan niet illegale) DVD's kijken op een vrije dag?
Lekker belangrijk Hey maar het zijn wel de Pfaffs hè! Da's toch hartstikke belangrijk?
donderdag 12 april 2012 om 20:48
vrijdag 13 april 2012 om 00:04
quote:mademees schreef op 12 april 2012 @ 20:48:
Geen illigale dvds ofzo gewoon normale in de winkel gekochte dvds en het is niet alleen eentje allemaal doen ze het niet.
Je hebt waarschijnlijk de Belgische versie, die slaan niet aan in Nederland. Sorry.
Misschien kun je ze nog ruilen?
Geen illigale dvds ofzo gewoon normale in de winkel gekochte dvds en het is niet alleen eentje allemaal doen ze het niet.
Je hebt waarschijnlijk de Belgische versie, die slaan niet aan in Nederland. Sorry.
Misschien kun je ze nog ruilen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”