Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
Je ziet nu al dat ze de boel belazeren!
Hij is wel heel erg meegaand...
quote:c_estelle schreef op 12 april 2012 @ 20:53:

[...]

niet slim nee, anders had hij geen tattoo achter zijn oor laten zetten, ik kan me voorstellen dat dat niet handig is bij het zoeken naar een baan....

Niet weg te werken met een pleister.

John keek al bedenkelijk .... Huh dat ging wel héél makkelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zou zij nu helemaal horend zijn? Hij mompelt zo, ik kan me niet voorstellen dat ze hem goed verstaat.
Wat een dikzak bah.
quote:Rainbow01 schreef op 12 april 2012 @ 20:48:

hihi straks is het iets heel kleins

en wij vol spanning wachten.tis een goed lokkertjeDaar ben ik stiekem ook een beetje bang voor.
Dat Sean daar in trapt.
Ik vind hier dingen van.
quote:S0LEIL schreef op 12 april 2012 @ 20:53:

[...]

Is dat zo, bij liegen?

Dat schijnt vaak zo te werken, mits je rechtshandig bent.

Veranderingen in de oogbewegingen

Wanneer mensen rechtshandig zijn en naar rechts kijken werken ze met dat deel van de hersenen, dat hen in staat stelt uit herinneringen te putten. Wanneer je een vraag stelt en diegene kijkt naar rechts probeert hij dus waarheidsgetrouw te herinneren wat er eerder is gebeurd. Kijkt hij of zij naar links, dan wordt er gefantaseerd en wordt er dus iets verzonnen dat niet echt heeft plaatsgevonden. Dit kan maar hoeft niet omgekeerd te werken bij linkshandigen, dus pas opnieuw goed op met het trekken van voorbarige conclusies
“Don’t look back – you’re not going that way.”
tis geen setje ...denk
poe poe steven
Ik versta hem zo slecht...
quote:S0LEIL schreef op 12 april 2012 @ 20:54:

Zou zij nu helemaal horend zijn? Hij mompelt zo, ik kan me niet voorstellen dat ze hem goed verstaat.misschien heeft ze gehoorapparaten, dat helpt echt enorm
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Als je je hele leven niks hebt kunnen horen, kan je geen limburgs accent hebben, lijkt me
whahahaha dat zal helemaal wat zijn. Zijn zus!!!
Normaal kijk ik niet maar ben nu blijven hangen. Overigens geen straf hoor, kijken naar John W.

ben benieuwd waar zij dan over heeft gelogen..
Ik zie het niet zitten om dat spul van de trap af te halen, dat gaat kei moeilijk.

En dan die ander die dat met een klein rukje lostrekt...
quote:PearlGirl schreef op 12 april 2012 @ 20:54:

Hij is wel heel erg meegaand...Viel me ook al op. Voor iemand die zo moeilijk wil klussen, verwacht ik wel wat meer weerstand.
Steven lult.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik verwacht ook een koude kermis. Ze is vast inet eerlijk geweest over de vloerbedekking.

Of hij is niet gaan klussen, maar met haar gaan wippen in 't hotel.
quote:aambij schreef op 12 april 2012 @ 20:55:

Als je je hele leven niks hebt kunnen horen, kan je geen limburgs accent hebben, lijkt memisschien is het aangeboren zo een accent, heb je mij al eens horen praten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:aambij schreef op 12 april 2012 @ 20:55:

Als je je hele leven niks hebt kunnen horen, kan je geen limburgs accent hebben, lijkt meBrabants is het.
Owww wat kansloos
Dan ga je tot 1 uur door, djees.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ze hebben net 1 week de sleutel!
Zwaar hè, werken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven