Help! Mijn man is klusser!
donderdag 12 april 2012 om 20:54
quote:c_estelle schreef op 12 april 2012 @ 20:53:
[...]
niet slim nee, anders had hij geen tattoo achter zijn oor laten zetten, ik kan me voorstellen dat dat niet handig is bij het zoeken naar een baan....
Niet weg te werken met een pleister.
John keek al bedenkelijk .... Huh dat ging wel héél makkelijk.
[...]
niet slim nee, anders had hij geen tattoo achter zijn oor laten zetten, ik kan me voorstellen dat dat niet handig is bij het zoeken naar een baan....
Niet weg te werken met een pleister.
John keek al bedenkelijk .... Huh dat ging wel héél makkelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 12 april 2012 om 20:55
quote:S0LEIL schreef op 12 april 2012 @ 20:53:
[...]
Is dat zo, bij liegen?
Dat schijnt vaak zo te werken, mits je rechtshandig bent.
Veranderingen in de oogbewegingen
Wanneer mensen rechtshandig zijn en naar rechts kijken werken ze met dat deel van de hersenen, dat hen in staat stelt uit herinneringen te putten. Wanneer je een vraag stelt en diegene kijkt naar rechts probeert hij dus waarheidsgetrouw te herinneren wat er eerder is gebeurd. Kijkt hij of zij naar links, dan wordt er gefantaseerd en wordt er dus iets verzonnen dat niet echt heeft plaatsgevonden. Dit kan maar hoeft niet omgekeerd te werken bij linkshandigen, dus pas opnieuw goed op met het trekken van voorbarige conclusies
[...]
Is dat zo, bij liegen?
Dat schijnt vaak zo te werken, mits je rechtshandig bent.
Veranderingen in de oogbewegingen
Wanneer mensen rechtshandig zijn en naar rechts kijken werken ze met dat deel van de hersenen, dat hen in staat stelt uit herinneringen te putten. Wanneer je een vraag stelt en diegene kijkt naar rechts probeert hij dus waarheidsgetrouw te herinneren wat er eerder is gebeurd. Kijkt hij of zij naar links, dan wordt er gefantaseerd en wordt er dus iets verzonnen dat niet echt heeft plaatsgevonden. Dit kan maar hoeft niet omgekeerd te werken bij linkshandigen, dus pas opnieuw goed op met het trekken van voorbarige conclusies
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 12 april 2012 om 20:55
donderdag 12 april 2012 om 20:57