weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
donderdag 12 april 2012 om 19:27
donderdag 12 april 2012 om 19:31
Ik vind dat ook leuk Jonari. Word me er soms even terdege van bewust dat iedereen mee (kan) lezen, juist door het spontane binnenvallen. Maar op een besloten kletsgroepje word ook door iedereen meegelezen, maar omdat er geen 'vreemdelingen' meeschrijven vergeet je dat mss sneller en geef je meer van jezelf bloot. Denk ik. Weet het niet
donderdag 12 april 2012 om 19:41
donderdag 12 april 2012 om 19:44
* ga me d'r nog even tegenaan bemoeien *
Natuurlijk hebben jullie veel meelezers, al dan niet incidenteel. Ik ben er zoeen die zo af en toe eens een stuk van dit topic meepikt. Heel af en toe voel ik de behoefte iets bij te dragen of te becommentarieren, zoals vandaag.
Misschien een wake-up call voor sommigen die dachten 'onder ons' te zijn, in elk geval een realitycheck dat dit geen besloten groepje is en ook niet zal worden (zoals de wens uitgesproken door sommigen). Viva zal dat niet toestaan op een forum waarin iedereen op elk topic welkom is. Met bijdragen die een ieder vrijstaan, zolang ze binnen de regels van dit forum blijven.
Dat sommigen van jullie dat vervelend vinden allà, maar zoek dan een ècht besloten plek waar je onderling alles veilig uit kan wisselen. Zolang je dat hier doet, zullen er meelezers en meeschrijvers zijn en de een zal je meer aanspreken dan de ander. De kunst is daarmee om te gaan en niet mensen die afwijken van van jouw wensen en voorkeuren weg te zetten als ongewenst of ongepast en deze mensen zelfs te gaan beledigen.
Zo, dat moest ik even kwijt. *ben weer weg*
Natuurlijk hebben jullie veel meelezers, al dan niet incidenteel. Ik ben er zoeen die zo af en toe eens een stuk van dit topic meepikt. Heel af en toe voel ik de behoefte iets bij te dragen of te becommentarieren, zoals vandaag.
Misschien een wake-up call voor sommigen die dachten 'onder ons' te zijn, in elk geval een realitycheck dat dit geen besloten groepje is en ook niet zal worden (zoals de wens uitgesproken door sommigen). Viva zal dat niet toestaan op een forum waarin iedereen op elk topic welkom is. Met bijdragen die een ieder vrijstaan, zolang ze binnen de regels van dit forum blijven.
Dat sommigen van jullie dat vervelend vinden allà, maar zoek dan een ècht besloten plek waar je onderling alles veilig uit kan wisselen. Zolang je dat hier doet, zullen er meelezers en meeschrijvers zijn en de een zal je meer aanspreken dan de ander. De kunst is daarmee om te gaan en niet mensen die afwijken van van jouw wensen en voorkeuren weg te zetten als ongewenst of ongepast en deze mensen zelfs te gaan beledigen.
Zo, dat moest ik even kwijt. *ben weer weg*
donderdag 12 april 2012 om 19:47
Mij hoor je niet klagen over meelezers hoor. Ik heb weinig sores IRL en als ik die al heb komt die echt niet hier (of op welk forum dan ook) te staan.
Bovendien, zelfs al weet je dat alleen bepaalde forummers op een topic kunnen komen, wie garandeert je dan dat die forummers zijn wie ze zeggen te zijn? Iemand die zo ziek in zijn of haar hoofd is om te willen stalken glibbert zichzelf dan echt wel zo'n topic in. Om daarna alles wat je zegt tegen je te gebruiken.
Bovendien, zelfs al weet je dat alleen bepaalde forummers op een topic kunnen komen, wie garandeert je dan dat die forummers zijn wie ze zeggen te zijn? Iemand die zo ziek in zijn of haar hoofd is om te willen stalken glibbert zichzelf dan echt wel zo'n topic in. Om daarna alles wat je zegt tegen je te gebruiken.
donderdag 12 april 2012 om 20:14
-breekt even in met een bericht voor Thee-
Thee, ik herken veel van jouw klachten, vooral de vermoeidheid en de eetlusttoestanden Misschien kun je morgen aan de huisarts vragen, als je bloed toch onderzocht wordt, of ze ook kunnen kijken naar de vitamine D waarde. Ikzelf heb vandaag de uitslag van mijn bloed gekregen en de vit D is bij mij extraam laag. Ik heb nu een drankje gekregen en vanaf volgende week hoge dosering pillen. Na laten kijken kan iig geen kwaad denk ik.
Succes morgen bij de dokter!
Thee, ik herken veel van jouw klachten, vooral de vermoeidheid en de eetlusttoestanden Misschien kun je morgen aan de huisarts vragen, als je bloed toch onderzocht wordt, of ze ook kunnen kijken naar de vitamine D waarde. Ikzelf heb vandaag de uitslag van mijn bloed gekregen en de vit D is bij mij extraam laag. Ik heb nu een drankje gekregen en vanaf volgende week hoge dosering pillen. Na laten kijken kan iig geen kwaad denk ik.
Succes morgen bij de dokter!
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
donderdag 12 april 2012 om 20:57
@helene: je maag kan inderdaad krimpen, duurt twee weken ongeveer om aan oude porties te wennen. Wat heerlijk dat je nu iets kan eten zonder problemen van eerst.
Ik kan het zelf niet, maar is haken (leren) nu een optie? Kun je iets maken, dus iets doen, zonder veel rond te rennen. En je maakt en kindje natuurlijk!
Ik ben nu 11 weken zwanger, ben al na mijn bedtijd. Straf is misselijkheid, dag en nacht. Maar zonder spugen, voel me gewoon niet lekker. Op naar de twintig werken, bij de eerste ging het toen beter!
Hou je taai, je moet niet voor niks op de bank/bed blijven, dat is nu jouw taak, voer hem goed uit!
(want man, wat vond ik rustiger aan doen moeilijk bij de eerste- ik was zwanger en niet ziek. Maar kon en aantal dingen echt niet, burgh)
Ik kan het zelf niet, maar is haken (leren) nu een optie? Kun je iets maken, dus iets doen, zonder veel rond te rennen. En je maakt en kindje natuurlijk!
Ik ben nu 11 weken zwanger, ben al na mijn bedtijd. Straf is misselijkheid, dag en nacht. Maar zonder spugen, voel me gewoon niet lekker. Op naar de twintig werken, bij de eerste ging het toen beter!
Hou je taai, je moet niet voor niks op de bank/bed blijven, dat is nu jouw taak, voer hem goed uit!
(want man, wat vond ik rustiger aan doen moeilijk bij de eerste- ik was zwanger en niet ziek. Maar kon en aantal dingen echt niet, burgh)
donderdag 12 april 2012 om 21:15
Hi, Even binnen vallen, internet doet het hier in Z.O. Azië alleen als de wind uit de goede hoek waait. "Weer wakker" topic houdt mij op de hoogte van gezellige non-issues in NL. Dus dank je wel, iedereen. Wat mij nu opvalt is dat juist relatief jonge mensen zoals Moon en MV, ineens vallen over EH en zijn one-liners over eenzaam-zijn. Triggert dat bij hen iets?? Kom op, als je zelf blij in het leven staat, deel je dat toch met iedereen. En dan niet gaan miepen / staffen als iemand anders die ook eenzaam is, even 'aanbelt".
Helene, zorg voor je kindje, echt je mag best een beetje egoïstisch zijn en nu heel goed voor jezelf zorgen/ opkomen. .Laat je verwennen, blijf liggen waar je ligt, 't Nieuwe mensenkind moet groeien en jij moet nu even niets, alleen hapje en sapje. Sterkte.
Helene, zorg voor je kindje, echt je mag best een beetje egoïstisch zijn en nu heel goed voor jezelf zorgen/ opkomen. .Laat je verwennen, blijf liggen waar je ligt, 't Nieuwe mensenkind moet groeien en jij moet nu even niets, alleen hapje en sapje. Sterkte.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 13-04-2012 09:14
Reden: prive info vermelden
Reden: prive info vermelden
% gewijzigd