VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik hou niet van Crocs en niet van lellikellys. Niet voor mezelf en niet voor mijn jongens.

Hoewel ik ook wel jongetjes (tot jaar of 8 ofzo?) met Crocs ken. Buurgezin met 2 zonen en een dochter met Crocs, moeder ook Crocs. Vader denkt ik koop ook Crocs voor op de camping. Welke kleur koopt hij? Wit! Echt geen gezicht.
Pammie, ik weet het verschil niet tussen links en recht en motoriek zou beter kunnen. Toch ben ik best ok in steppen aangezien het gewoon aangeleerd gedrag is.

Ik ga gelijk kijken wat ik morgen ga doen. Ik hoop dat er een leuk klasje is anders ga ik een half uurtje lopen en dan zwemmen en sauna.

Ik vind het nu wel jammer dat ik niet ben gegaan want ma en woe zijn mijn favoriete dagen met steps & pilates achter elkaar. productiviteit ligt dan hoog en je verbrand meer calorieen dan forummen :-)
quote:Wind schreef op 19 maart 2008 @ 21:12:

[...]

Heb jaren gestept dus dat zit wel goed, maar conditioneel zit het niet zo goed zeg maar...Was voor Pammie, die beweerde geen motoriek te hebben.
quote:Wind schreef op 19 maart 2008 @ 21:11:

[...]

Uitslover...
Zag dat deze sportschool ook een sauna heeft
Hee.. morgen core & stability en dan pilates.

Dat is ook wel leuk en anders ga ik pilates doen en dan nog zwemmen. Vrijdag ben ik vrij dus dan zou ik ook kunnen. Ik vind het nieuwe rooster wel leuk.

Fitness is trouwens stom, maar ik vrees dat ik daar binnenkort weer eens aan moet vanwege kippenvleugel gevoel.
quote:vrolijk schreef op 19 maart 2008 @ 21:15:

[...]

Was voor Pammie, die beweerde geen motoriek te hebben.Maar danst wel zo de vensterbank in... knap hoor, doe ik niet na.
Ik heb ook een (paar, hooguit 2) jaar gestept. En ik stond graag vooraan. Eerst niet, maar achterin zag i niet zo goed wat de juf deed, dus toen ben ik naar voren gegaan. 't IS even wennen dat je heel de tijd jezelf in de giechel kijkt, maar het went. Ik werd best behendig.

Ik sport nu al járen niet meer, maar beweeg wel veel. Buikspieren heb ik niet. Bij mij gaat het echt door het mondje, heb net ook alweer 5 speculaasjes op bij de koffie en een halve plak cake...
Core & stabwhat? Wasdah?
Sauna is lekker! Ik vind zwemmen en sauna ook zo lekker.

Ik zou alleen willen dat het zwembadwater 38 graden zou zijn :-)
quote:Wind schreef op 19 maart 2008 @ 21:19:

Core & stabwhat? Wasdah?Zijn nieuwe gepimpte namen. Vroegah was het BBB-igs. Het richt zich op buikspieren en lenigheid. Doen veel met die paarse ballen, Bodybar en elastieken. Is op zich wel aardig.
Dat is wel een goede Peb. Als je een starter ben zou je inderdaad vooraan moeten staan zodat je het goed kan zien. Anders raak je ook nog in de war door de ervaren steppers die af en toe een upgrade doen.
quote:Morrie schreef op 19 maart 2008 @ 16:34:

Ik kwam 10 kilo aan (denk ik, ongeveer, paar weken voor bevalling was het 8 kilo). Die 21 kilo van Vrolijk, jemig, ik kan me niet voorstellen waar jij dat laat zeg. Maar was misschien ook veel vocht?

Ik ben blij dat ik niet Elyane, Mille, Athena of Nathje ben. Je zult dit toch maar allemaal moeten bijlezen...

Bijna 14 pagina´s Morrie

En dat op 1 dag!

Ben nu dus bijgelezen. In elk geval een voor jou Meave! Ik hoop dat dietiste je kan helpen en je niet weer terug naar huisarts hoeft voor verdere stappen.

Hier tijdens zwangerschappen niet echt bijster veel aangekomen (10-12 kg, alle drie de keren) en toch is er uiteindelijk zo´n 4-5 kilo per kind van blijven hangen. Ben ook te lui om er heel veel aan te doen. En heb hetzelfde als wat Pebbles pas schreef, dat je zelf denkt dat het wel meevalt tot je foto´s of video-opnames van jezelf ziet.

En nu ga ik nog even sociaal doen, als Nano het me gunt. Arme ventje heeft iets buikviruserigs opgepikt en wordt steeds huilend wakker
Oh oké... gepimpte BBB work outs

Daar ben ik niet zo van. Work outs met zo'n band, ballen en gewichtjes. Dan kom ik in de vensterbank terecht met ballen, gewichtjes en paarse band als versiering om mij heen.
Waarom krijg ik elke keer van die rare tekens in mijn berichten?

Al typend weer een halve pagina gemist zag ik net. Gaat vast niet meer goedkomen vanavond. Ik lees morgen de volgende 14 pagina´s wel
Hahahaha..gepimpte Wind. Ik vind het vooral nuttig aangezien steps alleen maar calorieën verbrand en niets echt aanstrakt.

Maar vind het ook wel leuk want Pilates vind ik ook leuk.

Mille, sterkte met Nano. Sielug...
Zal toch ook goed zijn voor been-, billen- en buikspieren naast alleen verbranden?
En weet je wat ik me nu bedenk? Dat met al die jaren sporten en nu nog een paar uur in de week je wel een beetje van je lijf zou mogen verwachten dat het straktrekt. Hmpf..

Geloof dat we andere verwachtingen van elkaar hebben.
quote:Wind schreef op 19 maart 2008 @ 21:31:

Zal toch ook goed zijn voor been-, billen- en buikspieren naast alleen verbranden?Buikspieren en bil amper, been wel weer. Maar om in shape te raken is steppen het niet echt. Het is meer conditioneel en verbranden dan straktrekken.
Vrolijk, je hebt echt mooie lijn. Je lichaam ís goed voor je!
quote:meave schreef op 19 maart 2008 @ 21:10:

Wat doe je in hemelsnaam vooraan Pammie???Wist ik veel.
quote:Wind schreef op 19 maart 2008 @ 21:33:

Vrolijk, je hebt echt mooie lijn. Je lichaam ís goed voor je!Dank Wind, maar kleding doet veel. En misschien ben ik gewoon erg kritisch en is dat niet slim na 2 kinderen en 32 jaar
Kom Vrolijk, dat was een compliment. 'Dank Wind' is dan echt genoeg!
Ik zit nu ook al sportschool sites te bekijken!

Het moet toch niet gekker worden. Pebblo is verheugd, want roept al jaren dat ik zou moeten sporten.

Ik ben een tuthola, want heb nu sportschool gevonden voor alleen maar vrouwen en dat spreekt me wel aan. Schoonmoeder sport daar ook dus heb ook een maatje als het nodid is. Kost 35 per maand voor onbeperkt sporten (volgens mij is dat standaard, onbeperkt, vroeger kon je nog kiezen voor 1 of 2 keer per week). En wat me aanspreekt is BodyShape en dat kan dan op maandagochtend en donderdagochtend. Fitness aan apparaten heb ik nog nooit gedaan, Spinning ook niet en dat wil ik wel eens proberen.
Wind, heb je het nog droog gehouden met Engeltje kaart maken en sturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven