VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
LK's snollendingen. Dát had ik vanmiddag tegen mijn buurmeisje moeten zeggen toen ze trots haar nieuwe Lellikkellies showde
quote:Wind schreef op 19 maart 2008 @ 20:28:

I know, I know Vrolijk... en als ik dan ben geweest heb ik meer energie dan ervoor, maar er heen gaan is de drempel.

En weet je.. stepearobics of body combat vind ik echt heel leuk.

Ik ga maar eens even kijken bij een paar sportscholen in de buurt. Moet er maar eens van gaan komen.Dat is ook zo Wind. Ik heb daar ook last van. Maar vaste dagen, ritme en groepslessen werken bij mij heel goed. Ik heb vroegah nog in jouw home town gesport..
snollendingen!

Les Mills vind ik ook fijne lessen. Zit nu op een site van sportschool in de wijk en geeft ook Les Mills lessen... denk dat ik maar ga steppen.

Van de week puma's gekocht voor KW.
Welke sportschool? (doe maar alleen 1e letter)
Dit jurkje gaat het ook worden, alleen zonder de opdruk.

Lellikellys met de blingbling zijn echte snollendingen.

Crocs lopen zalig en licht. Kindjes vinden ze echt heerlijk lopen.

Ik kan er heerlijk mee autorijden :-)
quote:Wind schreef op 19 maart 2008 @ 20:38:

Welke sportschool? (doe maar alleen 1e letter)

JvE bij spoor.

Daar heb ik steps, callenetics en BBB gedaan en boven hebben ze een fitnesszaal waar je precies over het randje heen kunt kijken als judoka's aan het rollenbollen waren en jasjes losschoten
Daar heb ik een jaar of 6 geleden ook gesport!

Ook steps. We hadden een juf met siliconen tieten
quote:Wind schreef op 19 maart 2008 @ 20:45:

Daar heb ik een jaar of 6 geleden ook gesport!

Ook steps. We hadden een juf met siliconen tieten

Ja (L) en ik ken haar nog zonder die silliconen. Van de een op andere dag waren ze overnight gegroeid.... Yeah right.

Ik heb daar 8-9 jaar geleden gesport en opgezegd in 2000? Hebben we elkaar net gemist :-)
Kan op de site van sportschool geen prijzen vinden. Bel ik ze net op om te vragen of dat klopt en ja hoor... klopt. Telefonisch geven ze ook geen prijzen. Moet je langskomen krijg je een rondleiding en worden alle abonnementsvormen uitgelegd. Heb gezegd dat ik wil starten met 1 keer per week een groepsles. Kan niet

Lekker laagdrempelig...
Dat doet mijn sportschool ook en je betaalt de hoofdprijs kan ik je vertellen.
Dat is ook een manier om de boel strak te krijgen

Ik heb een bijzonder slechte motoriek dus al dingen waarbij je pasjes moet doen kan ik niet. Echt niet. Spinnen vind ik dan wel weer erg leuk. Maar omdat ik te lui ben doe ik het niet meer. Maar, ik doe dus wel al een tijdje buikspieroefeningen en dat is voor deze ongedisciplineerde mts best bijzonder.
Moeten jullie maar bij mij komen sporten. Kost geen drol en 24/7 open.
Spinnen doe ik dus pertinent niet meer. heb ik gedaan, maar ik krijg het echt zo benauwd ervan en ik zie gewoon sterretjes. Ok, toen rookte ik nog, maar ik geloof dat mijn conditie niet goed genoeg (ooit) zal zijn voor spinning.
quote:meave schreef op 19 maart 2008 @ 20:52:

Moeten jullie maar bij mij komen sporten. Kost geen drol en 24/7 open.Ligt ietwat uit de route
Bij spinning staan mijn beenspieren echt binnen no time in de fik.

Not nice.
Ja, da's waar Vrolijk.
Nou kijk, de eerste paar spinninglessen zijn niet zo lollig. Je wordt wel erg met je neus op de conditionele feiten gedrukt. Maar je merkt wel erg snel verbetering. En lekkere muziek, en afwisseling en geen motorisch lastige dingen.
Ik vind de dansjes juist wel leuk en dat gaat zo moeilijk op zo'n fiets

Heb een sportschool gevonden. Dinsdagavond 19.30 uur heb ik mijn proefles.

Dank.
Goed Wind! Zo zie je maar weer waar een forum goed voor is :-)

En Pammie, spinning is gewoon niet my cup of tea
You go Wind!

Ik heb ooit eens zo'n dansje meegedaan. Ik startte vooraan en eindigde in de vensterbank. Ik had vriendin al gewaarschuwd maar die moest ik alsnog reanimeren omdat ze niet meer bij kwam van het lachen. Nu ja, wel een leuke avond gehad
Eigenlijk zou je met steps en aerobic moeten beginnen in de beginnersklas of cursus. Van daaruit is het easypeazy.
Wat doe je in hemelsnaam vooraan Pammie???
quote:Pammie schreef op 19 maart 2008 @ 21:06:

You go Wind!

Ik heb ooit eens zo'n dansje meegedaan. Ik startte vooraan en eindigde in de vensterbank. Ik had vriendin al gewaarschuwd maar die moest ik alsnog reanimeren omdat ze niet meer bij kwam van het lachen. Nu ja, wel een leuke avond gehad

Ah.. ga mee dinsdag. Dan heb ik naast spierpijn de volgende dag ook nog een beetje lol gehad.

In de vensterbank
quote:meave schreef op 19 maart 2008 @ 21:10:

Wat doe je in hemelsnaam vooraan Pammie???Uitslover...
quote:vrolijk schreef op 19 maart 2008 @ 21:08:

Eigenlijk zou je met steps en aerobic moeten beginnen in de beginnersklas of cursus. Van daaruit is het easypeazy.Heb jaren gestept dus dat zit wel goed, maar conditioneel zit het niet zo goed zeg maar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven