weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Mijn kaartavondjes zijn altijd heel gezellig. Echt, al ruim 20 jaar iedere week.
Nou, echte zorgen heb ik niet hoor. Ik ben misschien gewoon overbezorgd. Dochter heeft propadeuse gehaald. Naast haar fulltime baan. Maar ík maak me dan weer druk dat ze te veel hooi op haar vork neemt. Dat soort zorgen dus.

En zoon heeft een motor gekocht. Ben ik weer bang dat hij zich te barsten rijdt.
quote:mocy schreef op 12 april 2012 @ 23:30:

Lekker trio zijn wij Hoe ouder hoe gekker
Lijkt me lastig zo'n gestreste student in huis, ach over een week issie weer gezellig moet je maar denken.

Klopt wel redelijk van de kleine kinderen kleine zorgen enz.

Ik heb leuke kinderen ( al zeg ik het zelf) maar als ze 's avonds op stap zijn weet je nooit wie ze tegenkomen. Je hoort zulke rare dingen tegenwoordig. Mijn zoon heeft geen baan, net niet slim genoeg voor HBO dan houdt het een heel eind op qua studie.
Arme Leen is er stil van
marjo is een optie van leren en werken op mbo niv 4 dan niet iets voor je zoon?
hoi

Jo, fijn dat dochter baan heeft!

LaRouge, zet vit. D. bij op m'n lijstje. Is maar goed dat ik een dubbele afspraak heb morgenochtend.
Leen denk maar gewoon, die oude dozen zijn een beetje gek en overdrijven! Komt tijd, komt raad.
Hoi thee! Moet je morgen al vroeg bij de dokter zijn?
Mbo 4 heeft ie al, maar dat heeft halfwerkzoekend Nederland ook.

Geen werkervaring en voor jou 100 anderen dat is het momenteel wel een beetje...
Sterkte thee morgen bij ha. Hoop dat je wat wijzer wordt.

Had je nog gebeld vandaag, maar kreeg geen gehoor. Ik probeer het nog wel een keer.
En het enige wat ik nog over vandaag wil zeggen, iedereen mag staffen wie hij/zij wil. Ik mag dat in sommige gevallen jammer vinden als ik het in breder perspectief zie dan een posting.

Verder maakt bagger me niet uit, meer dan afgelopen dagen op dat andere topic kan toch al bijna niet

Zal zo eerst eens kjken hoe laat ik morgen de bus moet nemen.
Ik meld me ook maar eventjes.. hoop niet dat iedereen zich ongerust maakt over mij. Ik zit op het moment niet lekker in mijn vel en moet alle zeilen bijzetten,om nog iets van mijn dag te kunnen maken.

Maar ik heb een stukje bijgelezen en vind het jammer dat er sommigen zijn die nu even weg willen van het forum/dit topic.

Ik ergerde me ook aan een aantal mensen maar ik heb die onder mijn negeerknop staan. bevalt goed moet ik zeggen..

Ik hoop dat diegenen die willen pauzeren toch nog terugkomen op dit topic.

*gaat weer even bijlezen*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
En zoon heeft een motor gekocht. Ben ik weer bang dat hij zich te barsten rijdt. Qoute..

Te barsten rijdt.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ja Thee sterkte morgen bij ha. Tip van die vitamine D is misschien wel een goede.
Wat rot Marjo, hoop dat hij toch gauw ergens een plekje vind!
quote:peetrasum schreef op 12 april 2012 @ 23:36:

[...]

.En u bent? Kent u mij?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 13-04-2012 09:02
Reden: Onnodig kwetsend/op de man spelen
% gewijzigd
Dat is wel sneu voor zoon Marjo.
Marjo, ik solliciteer al ruim 2 jaar en breng aardig wat werkervaring mee, maar dat zegt dus ook niks/niet alles.

Ans, had je op m'n vaste lijn gebeld? Bedenk me trouwens nu dat mobiel op slaapkamer ligt dus of niet gehoord of ik was net even naar AH.

Jo, moet er rond 9.30 zijn, hoop maar dat het dan nog niet teveel is uitgelopen.
quote:Marjo41 schreef op 12 april 2012 @ 23:36:

Mbo 4 heeft ie al, maar dat heeft halfwerkzoekend Nederland ook.

Geen werkervaring en voor jou 100 anderen dat is het momenteel wel een beetje...Ja, moeilijk he.
even tv uitzetten, die Bos kan ik niet (meer) aanhoren.
Hoi Bron!
Nee mobiel thee. Geeft niet hoor. Volgende keer beter.
Kom je gezellig een glaasje meedrinken Petra? Wat zal het zijn, een glaasje azijn?
Ik zit allerlei muziekjes uit te zoeken, kan geen gitaarsolo meer horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven