Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Ik vond die vrouw van Medisch Centrum West altijd zo sterk. Zuster Reinie, prachtmens
quote:aambij schreef op 12 april 2012 @ 23:23:

Ik vond die vrouw van Medisch Centrum West altijd zo sterk. Zuster Reinie, prachtmens

Jeetje zeg, dat is pas bejaarde tv. Ben je al zo oud?

Maar goed, ik ben dan ook weer van de nainowtoewonow generatie, dan is alles boven de 35 jaar oud natuurlijk.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:aambij schreef op 12 april 2012 @ 20:32:

Dan vragen we Frits Bom als gouden EikelMoet je wel hard; 'gezellig he vakantieman!!!' roepen. Uit nostalgisch oogpunt. Voelt hij zich vast thuis.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik heb toch zo'n vermoeden dat dat sterke vrouw thema wel aanspreekt onder de BEO's. Misschien toch eerst eens even marktonderzoek doen onder de doelgroep? Ik doe morgen wel even een focusgroepje tijdens de activiteitenmiddag van de bejaardenbond.
quote:spuka schreef op 12 april 2012 @ 23:23:

Die TP is dat het zomermodel uit 2004? Ik geloof dat het een kruising is tussen de TP-origineel © Toni en de eerste probeersels van Meds.Dat zou me ten zeerste verbazen, want de meesten van die lichting zijn toen uit voorzorg geruimd vanwege de vogelpest.
Meds had er nog een aantal in de onderduik zitten, die heeft We toen in het 45km karretje gehaald en naar het noorden vervoerd. Dwars door alle politieversperringen heen. Hij schijnt bij iedere blokkade te hebben gezegd dat hij de pest heeft aan vogels en aan alles wat verder nog kan vliegen en dat het hem allemaal helemaal aanvliegt en hij daarom snel weg wilde.

Was toen nog erg spannend.
quote:aambij schreef op 12 april 2012 @ 23:23:

Ik vond die vrouw van Medisch Centrum West altijd zo sterk. Zuster Reinie, prachtmensDaar kan Dr Eric dan wel als slappe vent achter staan.
quote:duploo schreef op 13 april 2012 @ 00:10:

Ik heb toch zo'n vermoeden dat dat sterke vrouw thema wel aanspreekt onder de BEO's. Misschien toch eerst eens even marktonderzoek doen onder de doelgroep? Ik doe morgen wel even een focusgroepje tijdens de activiteitenmiddag van de bejaardenbond.

Vraagje: wat doe jij bij de bejaardenbond? Bij 'Bejaarden Vooruit', de militante tak van de bond, zijn ze zo lastig te motiveren.

Alleen als ik wedstrijdjes vleeswaren stelen en achterop enkels rijden met de scootmobils of rollators organiseer, krijg ik ze warm.

Laats heb ik met een paar heren 'draw something' gedaan, op mijn Ipad maar we zijn nu voor eeuwig geroyeerd omdat ze vunzige tekeningen verstuurden.
quote:duploo schreef op 13 april 2012 @ 00:18:

[...]

Dat zou me ten zeerste verbazen, want de meesten van die lichting zijn toen uit voorzorg geruimd vanwege de vogelpest.

Wat toen nog een groot schandaal werd omdat TP's geen vogels maar knaagdieren zijn. Zo, hup, in de versnipperaar gingen ze.

Kapót was ik er van.
'Medisch Centrum West, The Musical' spreekt me overigens ook enorm aan...
Ja! Zuster Reini! Ook leuk voor de jongens en meisjes van het COC, want als ik me goed herinner werd zuster Reini op een gegeven moment lesbisch.

Kunnen we niet een zeskamp houden met sterke vrouwen, en dat we dan een musical maken over de winnaar? Judith Bosch is ook een heel inspirerende vrouw!
Ik ben overigens geknipt voor de rol van Dr. Liza Messing, ik heb die echte Amsterdam-Zuid 'S', mochten we kiezen voor Medisch Zzzentrum West. "Daar zzijn toch medizzijnen voor?"

Of we doen 'Medz in het ziekenhuiz', Medisch Zentrum West met allemaal zieke sterke vrouwen op zaal.
quote:eleonora schreef op 13 april 2012 @ 06:03:

[...]

Wat toen nog een groot schandaal werd omdat TP's geen vogels maar knaagdieren zijn. Zo, hup, in de versnipperaar gingen ze.

Kapót was ik er van.Was dat vanwege de vogelpest? Ik dacht dat het kunst was. Projectje van Katinka Simons.
Ja, die zieke vrouwen op een zaal en dat je ze dan allemaal leert kennen en ze sterk gaan zitten te wezen met z'n allen en één gaat er dood en zo en dat ze er dan met verkrachte eenden doorhéén gaan komen!

Zuster Reini daar zijn er dan twee verliefd op en zij is er dan weer op een die niet liesbeth is, wat ook weer drama oplevert, want die is dan op Robert v/d Broeke of op Emile Ratelband, wat die anderen haar dan ernstig afraden en Emile of Rob de Geus of Johan Derksen bedriegt diegene dan ook, met zuster Reini, waarna die ene die dan niet op vrouwen viel een eind aan d'r leven wil maken door zichzelf te kelen met een infuusslang maar dat wordt dan voorkomen door een ander die vervolgens een lelijke val maakt en voor dood ligt, en de zuster komt niet want er zijn geen genoeg handen aan het bed, omdat er op de zorg beknibbeld wordt, wat iedereen weet, zodat onze musical dan weer ook een aanklacht is tegen de bezuinigingen.

Goh, niks aan eigenlijk, zo'n plot verzinnen. Makkie.
quote:korenwolf schreef op 13 april 2012 @ 12:46:

[...]

Was dat vanwege de vogelpest? Ik dacht dat het kunst was. Projectje van Katinka Simons.Nee, het was het ministerie van landbouw, die zich vergist had. Ik zit nóg te wachten op een schadevergoeding.
Waar is iedereen?

Ik zit al anderhalf uur te wachten in de darkroom (wat een lícht nu zeg!) voor de brainstorm.

De haver/geitenkaas/kaneelkoekjes zijn al op inmiddels.
oeps, verkeerde topic.
Jammer NEN. Ironisch dat de énige posting van iemand is die niet wilde posten hier.

Nou, ik ga dit weekend therapeutisch van me af punniken, mijn geliefde madringalen neuriënd.

Thuis. In de Accordeonstraat. Op nummer 51. In het muziekkwartier. In Bunnik.

Gelieve níet te bellen (Bunnik-55 17 218), te mailen (directie@beo.nl), te skypen (fat-bottemd-girl1968), of te pingen, whatsappen, SMS- en of zo (06-775 314 55).

Ik wil alleen zijn......
Gaat-ie Leo? Was jij dat die steeds belde en weer ophing?

Ik lig in bed met een bronchitus. Ben niet zo snel bij de telefoon want ik verga van de spierpijn in mijn buik van het hoesten. Lachen lijkt me ook niks, dus mijd ik jullie even.
Ik was me aan 't inleven.. raakte met het strikje van m'n mooie nieuwe witte jasje vertrikt in mn oorbel.

Is er nog een glaasje bamboebloesemthee?
Later is nu
Wie is eigenlijk die 'Count Your Blessings'

Waarom niet gewoon 'Graaf Y. Blessings'? Of is hij een echte Engelsman? En komt deze nog vaak langs? En is het niet een idee om over hem een musical te houden? Het geheime BEO-leven van Count Y. Blessings?
Later is nu
Ik heb geen benul, Dreamer. Kom zelf uit een zeer bescheiden arbeidersnest en heb dus geen kaas gegeten van graven. Ik heb echter wél een hekel aan anglicismen en zou dus graag zien dat we de goede man voortaan gewoon Graaf Your Blessings noemen.

Of hij zich voor musicalisatie leent, weet ik niet. Kent iemand zijn geschiedenis? Kan me maar moeilijk voorstellen dat hij boeiender is dan Meds of Hilbrand Nawijn.

Ben je nog wat dichter bij je kern gekomen, Lé, afgelopen weekend?
als ik hem zoek op internet, kom ik alleen een heleboel naamplaatjes tegen.. Toch raar.
Later is nu
Zo, de focusgroep met de bejaarden is me niet zo goed bevallen... Ik denk dat het idd de militante tak was... Ik wil er liever verder niet over praten, maar ik heb meteen maar mijn vrijwilligerswerk bij de bejaarden opgezegd...

Ik hoop dat de aanvraag voor een lintje voor mijn maatschappelijke inzet nog teruggedraaid kan worden? Het zou niet kies voelen deze nu in ontvangst te nemen. Ik heb de 25 jaar net niet volgemaakt...

Een engels kostuumdrama daar ben ik helemaal voor! Ik heb afgelopen weekend die grindbak kunnen kopen dus de geluidseffecten als men door de engelse tuinen loopt zit wel snor! Ik ben verder ook erg bedreven in het zetten van pijpenkrullen.
Sorry dat ik even weer stoor, maar ik heb een genant probleem. Ik heb ook al geschreven naar dat televisieprogramma, maar ik kwam niet door de auditie.

Het probleem is namelijk dat ik xxxxxxxxxxxxx (het was grijs) de hele reutemeteut heb meegekleurd zeg maar. In en outside. Hoe krijg ik mijn natuurlijke kleur weer terug? Onkleuren heb ik al geprobeerd maar dat deed pijn, heb ik na een paar minuten afgespoeld. ]

Sorry voor dit onsmakelijke verhaal
anoniem_145259 wijzigde dit bericht op 18-04-2012 19:32
Reden: sorry, te genant
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven